404 důvodů, proč je tahle stránka na nic
- Nehledali jste ji.
- Když už jste ji našli, není tu nic zajímavého.
- Obsah, který jste hledali, je někde jinde.
- Nebo jsme ho úplně smazali.
Neztrácejte čas čtením textů o ničem
Užitečnější obsah najdete na homepage nebo se nám prostě rovnou ozvěte.
- Víte, kdo jsme? Ne? A víte co? Tady se to nedozvíte.
- Nejsou tu reference, jako na stránce reference.
- Nedozvíte se tu, jak pracujeme.
- Ani náš podcast „Jak se píše“ o tvorbě smysluplného obsahu si tu nepustíte.
- Žádný obor pro nás není nudný. Nic víc se tu ale nedozvíte.
- Nedali jsme sem žádné telefonní číslo.
- E-mail tu je, ale až mnohem dál. Neřekneme vám, pod kterým číslem. Hloupé, co?
- Vzhledem k předchozím dvěma bodům, jako kontaktní stránka to tu také neobstojí.
- Mimochodem, na homepage máme vtipnou animaci, která vám ve zkratce poví, co jsme zač. Tady se to nedozvíte.
- Také je tam návod, kde a jak můžete u nás v centru zaparkovat. Tady ne.
- Hledali jste naši akademii? Tady není…
- Takže tu není ani náš kurz na Seduo.cz.
- Nepřihlásíte se tu k našemu e-mailovému seriálu o e-mailech.
- Nepřečtete si tu náš e-book o obsahovém marketingu.
- Neprohlédnete si tu záznamy z konferencí ani médií.
- Není tu seznam našich vypsaných školení.
- Ani tu nepoptáte školení na míru.
- Nedozvíte se tady ani nic o auditu obsahu webu, kterému říkáme Hnidopich&Rýpal. Divný název, že?
- Nesdílíme tu nabídky volných pracovních míst.
- Chtěli jste na náš blog? Tady není.
- Jestli jste hledali případovky z praxe, tak to musíte jinam.
- Také pořádáme konferenci Obsahovka Live, o té se tu ale nic nedozvíte.
- Chtěli byste se taky zúčastnit? Bohužel jde jen o klientskou kofe.
- Pokud jste tedy přihlášeni k odběru našeho newsletteru.
- Chcete se přihlásit k odběru našeho newsletteru? Tak to musíte sem.
- A ano, není zrovna překvapivé, že Obsahovka Live patří pod Obsahovou agenturu. Ne, neřekneme vám, proč zrovna tenhle název.
- Ani se nedozvíte, proč se jmenujeme Obsahová agentura.
- Ale jestli vás zajímá, proč Martin založil Obsahovou agenturu, najdete to v jeho medailonku.
- Martin, Martina, Martina… naše jména jsou podobně rozmanitá jako humor na této stránce.
- Jan Novák je toho také dobrým důkazem.
- U Petry se zase dozvíte, co má v Obsahovce na starosti. Jednoznačně jsou to důležitější věci než je tato stránka.
- Katka se věnuje obsahovým strategiím a svému literárnímu blogu. Ani jednomu se nevěnuje zde.
- Týmlíderka Eliška řídí celý produkční tým, což je mnohem důležitější než tato stránka.
- Přečíst tuto stránku trvá déle než Moničina každodenní cesta Brno–Silůvky a zpět.
- Originální jméno nemá Klára, Michaela, Ondra ani Libor. Někdo v Obsahovce možná originální jméno má, ale neřekneme vám kdo.
- Asi už jste pochopili, že vám tu nikoho dalšího nepředstavíme. Ale pro jistotu – nikoho dalšího vám tu už nepředstavíme.
- V Obsahové agentuře máme denní i týdenní rituály. V Obsahové agentuře, ne tady.
- Pod tímhle číslem se má prý skrývat smysl života. Tak tady se rozhodně neskrývá.
- Naše texty překládáme do dvou jazyků. Myslíte, že vám tu řekneme do jakých?
- Když do Googlu zadáte číslo 44, zjistíte, že existuje film Dítě číslo 44 podle adaptace stejnojmenného románu spisovatele Toma Roba Smithe. O čem román je, se tady taky nedozvíte.
- A číslo 45? To žádný význam nemá. Stejně jako tahle stránka.
- A víte, co tu také nenajdete? IČO a podobné informace.
- Je pravidlem, že každý text v Obsahové agentuře někdo reviduje. Tenhle ne.
- Taky máme Facebook. Ale ne tady.
- Pár facebookových stránek spravujeme i pro klienty, tady jejich přehled ale nenajdete.
- Děláme na ně i grafiku. Sem jsme žádnou neudělali.
- Kdyby těch 404 důvodů bylo v infografice, čtení by bylo zábavnější. Ono ale není.
- Také jsme je mohli natočit jako video. My jsme ale řekli ne.
- Ne i podcastům a audioknihám!
- Na Instagramu máme hezké fotky. Tady ne.
- Vlastně na celém webu máme hezké a profesionální fotky, proč jste tady?
- Pro zábavný obsah používáme hashtag #obsahovka, tady by se hodilo spíš #nuuudaaa #uzne #ztratacasu.
- Ne všechny body mají 140 znaků jako kdysi naše rychlovky na Twitteru. Ten už ale taky nemáme.
- Zato jsme občas aktivní na LinkedInu. Kéž by i tady bylo něco tak zajímavého jako tam, že?
- Neochutnáte tu kávu ze známé brněnské pražírny. Na tu musíte k nám do zasedačky.
- Umíme i cappuccino, ale vám ho nenabídneme.
- Ani si tu neužijete posezení na dvorečku zvaném Platz, kde si můžete dát dobroty z Mikrofarmy, Domoviny nebo Buchty C.
- Nekoupíte si tu domácí zeleninu od farmářů, květiny ani kvašáky.
- A neseženete tady chlebíček s mysliveckou pečení na pařížském salátě.
- Také dost možná nechápete, proč sem 3 předchozí informace píšeme.
- To vám klidně zlomyslně řekneme – to všechno můžeme dělat my tam, kde máme kanceláře.
- Takže tu máte 4 nápovědy, kde sídlíme, ale žádnou konkrétní adresu.
- Tahle stránka se nedá považovat za evergreen obsah.
- Na tuhle stránku mnohem lépe sedí termín nudný obsah.
- Nudný obsah by měl ale být užitečný, to tahle stránka není.
- Tahle stránka 404 zabírá dost internetu.
- Internety sice každého jen otravují, ale někoho také živí. Z tohoto ale žádný užitek nekouká.
- Pokud toto čtete, patrně prokrastinujete.
- A teď z toho máte špatný pocit, co?
- Jestli vás zajímá, kdo v Obsahové agentuře pracuje, tak to tu taky nenajdete.
- Nebo kde máme kanceláře.
- Píšeme o žaluziích, účetních systémech i zdravém bydlení.
- Jestli jde o popisky, newslettery nebo weby, vám tady nepovíme.
- Nedozvíte se tady, jak jsme vylepšili náborové inzeráty pro Proof & Reason, tvůrce e-shopů a lead-gen webů.
- Ani nezjistíte, jak jsme prodejci žaluzií NEVA pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat.
- Ani se tu s vámi nepodělíme o zážitky z tvorby mini akademie pro začínající podnikatele.
- Rozhodně se tady nebudeme rozepisovat o tom, že zvládáme situace, kdy má značka silnou konkurenci, je na neprošlapaném trhu nebo s komplikovaným produktem, o kterém se zákazník rozhoduje roky. Proč bychom se namáhali.
- Je tu spousta sloves v záporu. A to čtenáři neradi.
- Netvoříme tu žádný dlouhodobý obsah.
- Ani žádnou jednorázovou kampaň.
- Obsah necílí na žádnou konkrétní skupinu.
- Chybí tu jasné CTA.
- Žádný chytlavý claim.
- Naopak je tu dost vaty.
- Opakuje se tu dost slov.
- Obsah nevznikl na základě obsahové strategie.
- A my obsahovou strategii máme! Tady ji ale nenajdete.
- Připravujeme také komunikační manuály, tady se ale nic víc nedozvíte.
- Nepomůžeme vám tady s kariérní komunikací.
- Neuvidíte tu fotku Beskyd.
- Ani žádné roztomilé koťátko.
- Kdyby tu koťátko bylo, mohla stránka fungovat lépe.
- Zvířátka totiž mají lidé rádi na rozdíl od dlouhých textů, jako je třeba tento.
- Lidé mají také rádi dojemné příběhy. A víte co? Žádný tu není.
- Koneckonců my vás nechceme dojmout. Ani naštvat. My vás varovali předem.
- Raději vám to ještě zopakujeme: neztrácejte čas čtením textů o ničem.
- Ztrácíte čas.
- Na internetu jsou třeba stránky plné fotek zvířat sedících na kapybarách. Tady není kapybara ani jedna.
- Tato stránka nevyřeší světový hladomor.
- Jestli někdy skončí internet, po téhle stránce nic nezůstane.
- To ale vlastně není tak zlá představa, že?
- Obsahová agentura vznikla v roce 2013. Ale vy nevíte jak.
- Obsahová agentura s. r. o. vznikla až v roce 2015. Jestli vám vrtá hlavou, co bylo mezi tím, bude i nadále.
- Není tu nic z našeho příběhu.
- Tenhle bod si možná nikdo nikdy nepřečte.
- Jestli sem dočtete, mohli byste nám prosím napsat na dobrezpravy@obsahova-agentura.cz?
- Sice budeme vědět, že sem někdo dočetl, ale budeme mít zanesený e-mail. To je taky na nic.
- Ztrácíte čas. Tenhle bod je sice stejný jako bod 101, ale považujeme za nutné ho zopakovat.
- Pořád ztrácíte čas.
- Tenhle text by zvládl napsat i medvěd na jednokolce. Ale víte, co dá fakt práci? Psát o složitých oborech. Jak na to, vám tady nepovíme.
- Jestli toto čtete v práci, moc toho neuděláte.
- Jestli doma, tím hůř. Toto je špatný způsob trávení volného času.
- Toto je špatný způsob trávení jakéhokoli času.
- V TOMHLE BODĚ NA VÁS DOKONCE KŘIČÍME!
- To bychom ve skutečnosti nikdy neudělali, takže se jen schováváme za anonymitu internetu.
- Tady je špatný vtip: šli dva a prostřední upadl.
- Šíříme know-how, ale očividně ne sem.
- Jsme otevřená firma. Můžete si ale jen představovat, co to znamená v praxi.
- I kdyby tu bylo něco užitečného, je to schované v tom ohromném množství textu.
- Píšeme weby. Tady ale ne.
- Taky spravujeme sociální sítě. Opět ne tady.
- Tenhle text je možná to nejdelší, co v Obsahové agentuře vzniklo. Smutné, že?
- Neucítíte tu jemný mořský vánek.
- Nepřičichnete si tady k růži.
- Přečtení tohoto textu si nemůžete dát do životopisu.
- Ani tím neohromíte na pohovoru.
- Maminka vás také nepochválí.
- Nedostanete tu masáž.
- Ani žádnou slevu.
- A už vůbec tu není nic zdarma.
- Není tu nic ke stažení.
- Nenadýcháte se tu čerstvého vzduchu.
- Čtení tohoto textu naopak může způsobit nevolnost.
- Čtením si kazíte oči.
- Pokud si je vykapete, na chvíli to pomůže, ale dlouhodobě si tím nepomůžete.
- A zabíjíte mozkové buňky.
- Také se určitě hrbíte a ničíte si záda.
- Co váš karpální tunel?
- U tohoto bodu jsme se ani nesnažili něco vymyslet.
- Stránka 404 vám nikdy neukradla tolik času. Až dnes.
- Při psaní této stránky sice nebylo zraněno žádné zvíře, ale…
- … jeden pes chtěl jít ven a musel počkat.
- Jedno dítě si chtělo zahrát deskovou hru. Taky muselo chvíli počkat.
- Vy jste třetí živá bytost, která touto stránkou trpí. Gratulujeme!
- Vlastně ani to ne. Čtvrtá. Projekťák je z této stránky taky dost nešťastný.
- Tvorba této stránky zabrala zhruba 8 hodin.
- Tvorba této stránky tedy zabrala jeden pracovní den. A ještě jsme o tom napsali článek.
- Tento čas jsme my i vy mohli využít mnohem produktivněji, že?
- Tenhle bod je naschvál tak malý, že skoro ani nejde přečíst.
- Přečetli jsme knihu o hluboké práci. A toto je výsledek.
- Touto stránkou riskujeme, že se naši potenciální klienti zaleknou a neosloví nás.
- Ale upřímně – my psali hned na začátku, že je tenhle text o ničem a nemáte ho číst.
- Tož pro jistotu ještě jednou – neztrácejte čas čtením textů o ničem.
- Postulovaný text disponuje enormním množstvím cizojazyčných termínů.
- Stránka není konkrétní, spíše je taková jakože rozvláčná.
- Tahle stránka obsahuje moc otázek, nemyslíte?
- Tento obsah Obsahové agentury obsahuje příliš moc Obsahové agentury.
- NEUVĚŘITELNÉ!!! NA TÉHLE STRÁNCE SE OBJEVILY BULVÁRNÍ PRAKTIKY!!!!!!!!
- Zkoušíme si tu styly, které normálně nepoužíváme.
- Jo, my si tu hrajeme a vy pořád čekáte, že se něco dozvíte.
- My máme psaní placené, vy čtení ne.
- Bodové seznamy s divnými čísly fungují. Pořád čtete, takže na tom něco je.
- Proč je tahle stránka na nic? Protože vůbec neplní svůj cíl.
- Cílem stránky 404 je stručně informovat návštěvníky, že zde nenajdou, co hledají.
- My vám to sice také říkáme, ale rozhodně ne stručně.
- Google tahle stránka patrně trochu znervózní.
- Je tu moc odkazů.
- A dlouhý text o ničem.
- Prostě jako na starých dobrých SEO stránkách.
- Pamatujete? Takové to: Obsahová agentura nabízí copywritingové a content marketingové služby. Copywriteři a copywriterky z Obsahové agentury jsou specialisté na obsahový marketing...ble.
- Takže nás dost možná bude Google penalizovat.
- Ale i kdyby, je nám to jedno. Tahle stránka je výzva!
- Texty typu 3 důvody nebo 10 důvodů píšeme pořád. Škoda, že ne i teď, že?
- Nemůžeme za to, že se stránka jmenuje 404!
- Jediné štěstí je, že se stavový kód „page not found“ neskrývá pod číslem 510.
- Kdyby byla hláška „page not found“ pod číslem 100, mohlo by nám všem být lépe.
- Chápete, že kdyby to byla stránka 101 page not found, už byste měli dávno dočteno?
- Vy ale ještě dočteno nemáte.
- Nejste ani v polovině.
- Už teď byste určitě dali dohromady 404 zábavnějších věcí, které jste mohli dělat místo čtení tohoto.
- A taky seznam 404 užitečnějších věcí, které jsem zatím mohli dělat my.
- Na této stránce dost shazujeme svoji práci.
- Shazování vlastní práce přitom není moc dobrý marketingový tah.
- A také tu dost podceňujeme vás, čtenáře.
- Tento text vznikl bez rešerše.
- Ani mu nepředcházely hloubkové nebo jakékoli jiné rozhovory.
- Analýza, brief, vyjasnění struktury – nic.
- Nejspíš proto tento text vůbec nereaguje na potřeby svých čtenářů.
- Tento text možná někdy aktualizujeme.
- A nebo taky ne.
- Takže brzy budou informace na této stránce zastaralé.
- Google preferuje aktualizované weby.
- I čtenáři preferují aktualizované weby.
- Tato stránka je tedy předem odsouzena k neúspěchu.
- A taky k zániku – vše jednou zanikne.
- Patrně čtete už hodně dlouho a teď jste si uvědomili, že jste teprve v polovině.
- Druhá polovina tohoto textu vzniká pod velkým časovým tlakem, takže bude patrně ještě méně kvalitní!
- Na oslavu, že jsme za polovinou, jsme bouchli šampaňské. Vám nenalijeme.
- Taky máme chlebíčky – vy ne.
- Kvůli oslavám jsme přerušili depresivní linku u bodů 200 a 201.
- Smůla, teď v ní budeme pokračovat.
- Jak už jsme řekli, tato stránka je odsouzena k neúspěchu a zániku.
- Vše se jednou rozpadne v prach.
- Internet teda asi ne, ten se rozpadne na pixely nebo tak něco.
- Všechno, i tento text, píšeme v google docs. Máme tedy přístup odkudkoli!
- Jestli myslíte, že to není na nic, ale naopak dobré, uvědomte si, co to znamená pro tento text.
- Části tohoto textu vznikaly na různých místech.
- Neřekneme vám na jakých, abyste si představovali ty nejhorší možné.
- Prostě jen tak.
- Občas jsme rádi trochu škodolibí.
- Své čtenáře nejlépe poznáte, když s nimi mluvíte. Tady nikdo s nikým nemluví.
- Tento text nepodpořil Státní fond ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie.
- Chtěli jsme všechny body na jeden řádek. Některé jsou ale na dva. I na tři. Takže nejsme konzistentní.
- Venku krásně svítí sluníčko, ale vy se neopálíte. Vy čtete tohle.
- Je to jedno. I kdyby venku pršelo, vy stejně čtete tohle.
- Na této stránce není zpěvné ptactvo jako venku.
- Nevoní tu šeříky.
- Nemůžete tu obejmout strom.
- Nepřičichnete tu k růži u cesty.
- Nepofukuje tu jemný a osvěžující vánek.
- Přes tuto stránku nepřeběhne roztomilá veverka.
- Nikdy tu nezaprší, takže se nevyčistí ta napjatá atmosféra.
- Nesklidíte tu mrkve z vlastní zahrádky.
- Neopečete si tu buřty nebo tofu na ohni.
- Nemůžete tady pozorovat západ slunce.
- Ani východ.
- Internet je báječné místo, kde se dozvíte spoustu užitečných věcí. Vy jste si vybrali tohle.
- Tento text nevznikl za podpory evropských fondů.
- Tento text nepodpořily norské fondy.
- Tento text nevznikl v chráněné dílně.
- Žádná část tohoto textu nijak nepomůže opuštěným pejskům.
- Tímto textem nikdo nenakrmí potřebné.
- Za tímto textem nestojí tvůrčí skupiny Aleny Poledňákové a Vladimíra Tišnovského.
- Tento text nevznikl demokraticky.
- Psaní nepředcházel brainstorming.
- Ani žádná porada.
- Tento text sepsala osoba s pamětí jak akvarijní rybička, takže se tu pravděpodobně dost věcí opakuje.
- Obsah na této stránce vás patrně nevystřelí z trenek.
- Slova jsou jak kapky deště a tady byl pořádný slejvák.
- Tato stránka je jak rozkvetlá bříza v období alergií.
- Na této stránce jsou divná přirovnání.
- Tato stránka nevznikla pro segment B2B ani B2C.
- Nepoužíváme tu emoji, takže si nemůžete být jisti, zda to myslíme vážně.
- Kdybyste si tuhle stránku vytiskli, padl by na to určitě jeden dospělý strom.
- Tahle stránka nevychází knižně v pěkné vazbě, takže vám neozdobí knihovnu.
- Protože stránka nevychází knižně, nemůžete si s ní podložit kývající se stůl.
- Tuto stránku nemůžete užívat vnitřně.
- Tento text má několik možných vedlejších účinků. Všechny jsou nepříjemné.
- Po přečtení se u 1 člověka z 10 objevily nepříjemné pocity.
- U 1 člověka ze 100 nastal dávivý reflex.
- 1 člověk z 1 000 si vytrhal vlasy.
- 1 člověk z 10 000 se po přečtení pobavil takovým tím smutným a chápajícím způsobem.
- Čtením této stránky nezmoudříte.
- Nezkrásníte.
- Nezhubnete.
- Nezačnete cvičit.
- Ani zdravě jíst.
- Nezačnete lépe a déle spát.
- Naopak budete mít noční můry.
- Po přečtení tohoto textu nebudete v práci výkonnější,
- … organizovanější…
- … nebo kreativnější.
- Přečtení této stránky vám zkrátka nedá vůbec nic.
- Během čtení vám vystydne oběd.
- A zteplá pivo.
- Tento text je jako orange mocca frappuccino, když pijete espresso.
- Pokud jste během čtení něco vařili, patrně jste to spálili.
- Tato stránka nemá anglickou verzi.
- Z této stránky se tedy cizinci nic nedozví.
- Ale to vy také ne a to mluvíte česky.
- Cizinci ale ani neví, že se nic nedozví. Vás jsme varovali.
- Tato stránka nemá vyhraněný literární žánr.
- Na dadaismus má moc jasný záměr.
- Surrealismus? Málo kreativní.
- Na otázku, komu touhle stránkou pomůžeme, nedostanete uspokojivou odpověď.
- Nikdo tu nenajde talent. Český, slovenský ani jiný.
- Lidský mozek je schopen úžasných věcí. Jeden ale vyplodil tohle.
- Tento text by pravděpodobně napsala i umělá inteligence.
- Nebo cvičená opice.
- Zkoumáme, navrhujeme, píšeme. Tvoříme velké obsahové projekty. Tady ne.
- TWe are Obsahová agentura. Ano, máme i celý web v angličtině. Tady si ho nepřečtete.
- V Obsahové agentuře stavíme na dlouhodobé spolupráci, na takhle dlouhých textech většinou ne.
- Psaní nepředcházel žádný workshop. Dokonce ani konzultace ne.
- Nic tu není.
- Mistr Yoda by řekl, že nenajdete vy nic tu.
- Zatímco čtete, na zubech se vám usazuje zubní plak.
- Správná metoda čištění zubů se jmenuje Bassova. Ale tady se nedozvíte, v čem spočívá.
- Informace o čištění zubů jste tu ale stejně nečekali, že?
- Opakovaným a nepodstatným informacím říkáme vata. Tady je hodně vaty.
- Na této stránce se nedozvíte nic o EET. A my o EET víme hodně!
- Tento text si nemůžeme odepsat z daní.
- Tento text si nemůžete z daní odepsat ani vy.
- Po přečtení vám patrně stoupne tlak.
- Tady jsme mohli být vtipní. Ale nejsme.
- Tolik práce a přitom taková blbost, že?
- THIS. IS. OBSAHOVKAAAAAA!!!!
- Máme za sebou další hezké kulaté číslo a stále jste se nic užitečného nedozvěděli.
- Nápověda: do konce to už lepší nebude.
- S přibývajícími body přibývá pocit marnosti. Vaší i naší.
- Nedojmeme vás.
- Ani vás nepřekvapíme.
- A už vůbec vás nepochválíme.
- Víme, jaká je barva roku 2023. Neřekneme vám to.
- Tato stránka za vás nevyžehlí.
- Čtení této stránky za vás neuvaří.
- Tento text za vás neutře prach.
- Při čtení tohoto textu naopak nějaký nachytáte. Na počítač i na sebe.
- Tato stránka za vás zkrátka neudělá žádné domácí práce.
- Pokud tento text čtete na mobilu, obrousíte si bříško ukazováčku, jak moc budete posouvat stránku.
- Na mobilu se tato stránka zdá ještě mnohem delší než je.
- Při čtení této stránky vsedě vás bude bolet zadek.
- Při čtení vestoje vás budou bolet nohy.
- Při čtení vleže vás bude bolet úplně všechno a hlavně záda.
- Při psaní tohoto textu tekla krev.
- Autorka textu se řízla do bříška prstu, proto ji odteď psaní bolí i fyzicky.
- Neřekneme vám, kdo tohle vymyslel.
- Víte, že to je žena. Těch ale v době napsání tohoto textu v Obsahové agentuře bylo 6. Teď už je jich mnohem víc.
- Nebo vám lžeme a psal to muž. Těch je 5. Bylo. Teď už je jich taky víc.
- Neřekneme vám, kolik z nás je Moraváků.
- Nedozvíte se, kdo z nás žil v Cardiffu.
- Ani vám nepovíme, kdo je posedlý mývaly.
- Historka o ovocných tofu knedlících tu také nezazní.
- Nezjistíte, s kým se na schůzce můžete bavit o fitness a sportu.
- S kým o umění.
- Nebo kdo vám ke skvělým textům ve volném čase vyrobí úžasné doplňky z korálků.
- V kanceláři je téměř půl na půl poměr „applistů“ a „windowsáků“. Aktuální stav ani konkrétní jména se nedozvíte.
- Někdo při práci poslouchá indický trance. Můžete hádat kdo.
- V Obsahové agentuře jsou lidé, kteří nepijí kafe. Vlastně jich je docela dost. My je ale neudáme.
- Jestli vás zajímá, jak se pracuje v designových kancelářích, stavte se. Tady vám nic neřekneme.
- Nebo můžete přijet do Prahy. Tam totiž máme taky kancelář. Tady vám o tom nic neřekneme.
- To jste nevěděli, že? A jestli chcete vědět, kde v Praze sídlíme, tak... hádejte co? Tady se to nedozvíte.
- Tato stránka je příliš negativistická.
- Tato stránka je také příliš nihilistická.
- Ani jedno není sexy.
- Ani jeden bod na této stránce není sexy.
- Z čehož vyplývá, že celá tato stránka není sexy.
- Čtení tohoto textu způsobuje chmury.
- U slabších jedinců může propuknout deprese.
- Cloud se polsky řekne platforma chmurowa. Vy ale nevíte, jak moc s cloudem pracujeme.
- A tady vám to neřekneme.
- Jsou tu divná slova. Třeba erteple.
- Nezapojíte se tu do diskuze, zda se správně píše expirace nebo exspirace.
- Nenajdete tu brigádu.
- Ani vysvětlení, proč momentálně brigádníky ani stážisty nehledáme.
- Stálé zaměstnání tu také nenajdete.
- Nedočtete se tu, co o nás říkají naši klienti.
- Nesvěřujeme se tu.
- Nenajdete tu drby.
- Není tu žádné kdo, s kým a kde.
- Pokud se o nás chcete něco dozvědět, pojďte s námi na kafe. Tady se nic nedozvíte.
- Eliška má dneska krásné boty. Vy je ale neuvidíte.
- Před hodinou nastoupila nová kolegyně. Už teď toho ví o Obsahové agentuře víc než vy.
- Čtení této stránky vám rozhodně zabere déle než hodinu.
- Ještě nekončíme a stránka už má téměř 20 000 znaků.
- Těch 20 000 znaků, které tvoří tuto stránku, je o ničem.
- Týráme tu písmena. A to nás živí.
- Takže je tato stránka taky dost nevděčná.
- Nic z toho, co je tu napsané, vás nezajímá.
- Kdyby na téhle stránce pracovalo víc lidí, mohla být lepší.
- Tato stránka není šťavnatá jako jahody.
- Neuslyšíte tu šťastný dětský smích.
- Uslyšíte tu maximálně pláč. Svůj.
- Nedozvíte se tu nic o výběrovém zeleném čaji, o tom mluví Martin jen osobně.
- Ani vám tu nenapíšeme nic o kávě. O té ví první poslední Luc. Ale tady se nic nového nedozvíte.
- Než jste dočetli až sem, dokončila Klára další výšivku. Vám ji neukáže.
- Mohli jsme vám tu napsat něco o tom, proč se stránka 404 jmenuje právě takhle. Ale to už jsme napsali na čtyřistačtyřku jednoho z klientů. A víte jak, nechceme se opakovat.
- Nechceme se opakovat.
- Čtení tohoto textu nepůsobí proti bolesti.
- Naopak ji způsobuje.
- V Brně jsme se přestěhovali z Jakubáku na Husovu ulici. Neřekneme vám proč.
- Martin se o tom rozepsal v článku. Tady ho nenajdete.
- Navnadili jsme vás k četbě článku, ale odkaz nepřipojili. To není dobrý marketing.
- V Obsahovce najdete spoustu pokojových rostlin. Tady ne.
- Tady nic neroste. Leda frustrace.
- Nepovíme vám ani, jak pokojovky pěstovat. I když i tomu rozumíme.
- Řekneme vám, že Ježíšek neexistuje.
- A znovu – ztrácíte čas.
- Vy se jen tak nedáte, co?
- Neporadíme vám tu skvělý free program na tvorbu grafiky.
- Ani tu neprozradíme, co vše obnáší rebranding.
- Zajímá vás, jak pracujeme s personami? Tady o tom není ani ťuk.
- Stejně jako tu není zbla o naší šabloně pro komunikační manuál.
- A ta je krásná! Škoda, že vám ji tu neukážeme, že?
- O obsahových strategiích tu není ani fň. Dokonce ani o videu nebo podcastech.
- Chuck Norris na této stránce našel užitečnou informaci.
- Chuck Norris tuto stránku přečetl za 5 minut.
- Je tu moc vtipů o Chucku Norrisovi.
- Ogilvy se kvůli tomuto textu obrací v hrobě.
- Nedozvíte se tu, jak psát úspěšný firemní blog.
- Věděli jste, že děláme expertní anketu? Ne? Tak o tom nic nevíte i nadále.
- Na této stránce porušujeme snad všechna pravidla copywritingu.
- Neporušujeme jediné – text je díky bodovému seznamu hezky přehledný. Dost na nic, že?
- Tento text je na houby.
- Chybí tu mezititulky. Ale ony by vám stejně nepomohly
- Pamatujete na úvod, stať a závěr? Tady není ani jedno.
- Jdeme do finále. Myslíte, že budou poslední 4 body přínosné?
- Poslední 4 body přínosné nebudou.
- Čtení této stránky je příjemné jako návštěva u zubaře. Právě jste si vzpomněli, že už jste tam dlouho nebyli, že?
- Předchozí bod byl trochu mimo. Důležité je, že ztrácíte čas.
- Právě jste si přečetli 404 důvodů, proč je tahle stránka na nic. A bylo to vážně úplně k ničemu. :)
Teď nám asi chcete něco říct, že?
Dostaňte to ze sebe na dobrezpravy@obsahova-agentura.cz.