Ředitel Obsahové agentury Martin Brablec u tabule s post-it papírky
Ředitel Obsahové agentury Martin Brablec

Content marketing s Martinem Brablecem

Intenzivní a individuálně přizpůsobené školení pro maximálně 5 účastníků. Martin jej prošpikuje tipy a příklady přímo z vašeho oboru, takže za půl dne budete bohatší nejen o ucelený pohled na obsahový marketing, ale také o desítky konkrétních možností, které můžete ihned uplatnit v praxi.

Ideální školení pro ty, kteří nechtějí plýtvat časem a pracovat s obsahem metodou pokus/omyl.

Proč se zúčastnit školení

ikonka grafu
Jádro školení Martin staví na případových studiích a ukázkách obsahu z českého trhu. Uvidíte, jaký postup a jaký obsah značek vedl ke konkrétním výsledkům.
ikonka lupy
Díky malé skupině (maximálně 5 účastníků) se Martin předem seznámí s vaší značkou i vytvářeným obsahem. Po celou dobu bude přizpůsobovat příklady vám – jako by pracoval na obsahu ve vašem oboru.
ikonka stavby z cihel
Program a náplň stojí na pomezí konzultace a klasického školení. Získáte jak dobrý základ pro kvalifikované rozhodnutí, zda a jak může obsah fungovat pro vaši značku, tak i zpětnou vazbu na váš stávající obsah.

Pro koho je školení vhodné

  • Pro marketingové manažery nebo majitele firem, kteří hledají další cesty, kterými budovat vztah se zákazníkem.
  • Pro všechny, kteří už obsah tvoří, a rádi by jej s odstupem zrevidovali a dali mu nový systém a řád.

Program detailně

13.00 Úvod a seznámení

Vzhledem k malé skupině nás čekají intenzivní 4 společné hodiny. Proto se seznámíme nejen s tématem, ale i byznysem každého z nás.

13.30 Teorie a praxe content marketingu

Proč se do něj pouštět, kde na něj narazíte a jak z něj vytěžit maximum. Základní principy, podmínky a metriky.

15.00 Postupy a nástroje

Martin představí postup pro strategický start obsahového marketingu a desítky konkrétních nástrojů, po kterých můžete sáhnout. Včetně odhadovaných nákladů.

17.00 Závěr

Martin shrne to nejdůležitější, doporučí ideální „next steps” a popřeje hodně úspěchů ve strategické tvorbě obsahu.

Po celou dobu bude k dispozici drobné občerstvení, prvotřídní káva i čaje.

Kdo školení povede

Ředitel Obsahovky Martin Brablec u stolu s notebookem a sluchátky

Zakladatel a šéf Obsahové agentury Martin Brablec, který se copywritingu a obsahovému marketingu věnuje už 15 let.

Krom vedení firmy Martin často školí a přednáší na konferencích – od Content First po WebTop100.

S kolegy také připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a vede předmět Copywriting na Masarykově univerzitě.

Co na kurz říkají účastníci

Bolo to super pre našu značku + otázky týkajúce sa konkrétne nás. Palec hore, je vidieť, že téma je vašou motiváciou a náplňou.

Linda Lackovičová
Compass Europe 

Školení bylo maximálně přínosné – perfektní znalosti, praktické ukázky, příjemné podání.

Jan Marek
Česká cesta

Moc děkuji za úžasné školení, odcházela jsem plná nápadů a vizí. Teď již jen najít čas alespoň některé z nich zrealizovat. :-)

Daniela Semecká
Ego Dekor

Organizační informace

Kdy: aktuálně není vypsaný žadný termín
Kde: Brno, Husova 255/8 | Praha, WorkLounge Diamant, Václavské náměstí 841/3
Počet účastníků: max. 5
Cena: 3 990 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: prostudování tvorby vašeho obsahu lektorem před workshopem, půldenní program, výukové materiály, drobné občerstvení, certifikát o účasti.

  • 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • informujte mě, až vypíšete termín školení
  • informujte mě, až vypíšete termín školení
Pokud přihlašujete kolegy, sem uveďte své údaje a do poznámky jméno a příjmení toho, kdo se kurzu účastní.
Pokud přihlašujete kolegy, sem uveďte svůj kontakt a do poznámky číslo toho, kdo se kurzu účastní.
Pokud přihlašujete i své kolegy, zde uveďte svůj e-mail a kontakt na kolegy uveďte do poznámky.
Uveďte svoji adresu nebo adresu firmy, pokud školení hradí zaměstnavatel.
Pokud fakturu proplácí firma / zaměstnavatel, uveďte název.
Pokud školení proplácí zaměstnavatel, uveďte jeho IČ.
Pokud školení proplácí zaměstnavatel, uveďte jeho DIČ.

Časté otázky

Jak mám zaplatit kurzovné?

Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Tereza do 3 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a na kurzu pak dostanete daňový doklad pro vaši účetní.

Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?

Co nejdřív napište Tereze na sabatova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před workshopem, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.

V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny workshopu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.

Pokud nám dáte vědět méně než 3 dny před konáním akce, nebo nám nedáte vědět vůbec, celé kurzovné propadá.

Proč při školení věnujeme více než čtvrtinu času diskuzi a konzultaci?

Chceme, abyste si z něj odnesli co nejvíc. A čísla v tomto ohledu mluví jasně: po 3 měsících si pamatujete jen 10 % toho, co jste slyšeli, ale 65 % toho, co jste zažili. Proto si předané znalosti hned zasadíte do vlastní praxe a ujasníte ve společné debatě.

Co si mám vzít s sebou?

Můžete si vzít notebook na poznámky, postačí ale i blok s tužkou, ať se na sebe maximálně soustředíme a neutíkáme do e-mailových schránek nebo na Slack.

Jaké občerstvení nás čeká?

V Obsahové agentuře máme společnou lásku ke čtení a dobrému jídlu. Pestrost firemní knihovny sice na workshopu nevyužijete, ale o to více se vyřádíme na občerstvení. Pokud máte nějaké alergie nebo potřebujete veganské, bezlepkové nebo jiné speciální občerstvení, nahlaste své požadavky Tereze na sabatova@obsahova-agentura.cz

Máte k workshopu jakoukoliv otázku

Ozvěte se koordinátorce školení Terezu na sabatova@obsahova-agentura.cz.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.