Martina Krumpholcová

Copywriting & customer care

Píšu a pořád něco tvořím už od školních let. Jako copywriterka jsem teprve na začátku, ale poslouchám a učím se. Práce mě baví a ráda ji dotahuju až do konce. Jsem věrný Pátek, na kterého se můžete spolehnout.
Martina Krumpholcová

1994

Jsem malý umělec. Doma pokreslím, co můžu, a jsem přesvědčená, že ze mě bude akademická malířka.

1999

Učím se psát. A i když mě láska k výtvarnému umění neopouští, pomalu měním štětec za tužku a jsem rozhodnutá, že budu novinářkou.

2002

Kupujeme si domů první počítač a já začínám psát pro rodiče vlastní časopis. Tehdy ještě netuším, že ho budu příležitostně psát dalších patnáct let.

2007

Ve škole jsem tak trochu šprt. Poznámky z hodin mám obsáhlejší než ostatní a bez barevných zvýrazňovačů se neobejdu. Obojí mi zůstává dodnes.

2016

Moje touha psát je stále silnější, a tak začínám studovat žurnalistiku na Masarykově univerzitě.

2016

Poprvé píšu článek na titulku novin a moje sny se stávají skutečností. Vypadá to, že se psaním opravdu budu jednou živit.

2016

Konečně přebírám diplom a jsem na sebe pyšná. Jsem nadšená a plná iluzí. Nastupuji do Obsahovky a těším se na nový začátek.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Humor

Životem kráčím s přesvědčením, že s úsměvem jde všechno líp. Miluju české filmové i knižní klasiky a je to právě tamní humor, který mě často inspiruje.

Časopis Bomba

V 10 letech jsem napsala pro rodinu první číslo vlastního časopisu Bomba. Od té doby ho při různých příležitostech vydávám pořád.

Hugo

Když píšu, vždycky potřebuju někoho, s kým se můžu o text podělit. Čtenářem mých prvních textů byl plyšový opičák Hugo. Všechno, co napíšu, vidí jako první vlastně doteď.
Martina Krumpholcová

Co jsem napsala

Martina Krumpholcová

Martina Krumpholcová

[Přehled ke stažení] Co je v copy ze zákona tabu? Zakázaná reklama a formulace, kterým se vyhnout

Klasické copy poučky vám možná pomůžou napsat skvělý text, ale nezaručí, že bude ťip ťop i podle zákona. Ten totiž jasně říká, co všechno si v obsahovém marketingu můžete dovolit a co už je přes čáru. Přečtěte si, u kterých témat si dávat pozor na jazyk a u kterých projektů jsme narazili na hranice zákona my. A jako bonus si stáhněte přehled zakázané reklamy.

Jak jsme spolu s rodiči vybudovali online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl

Dva milovníci hraček a majitelé firmy nás přizvali k tomu, abychom jejich nadšení pro inteligentní zábavu šířili dál. A tak jsme vytvořili první specializované médium pro rodiče zvídavých dětí. Přečtěte si, jak celý projekt vznikal.

8 tipů, jak vymýšlet nová témata na blog, i když pro něj píšete už několik let

Dlouhodobé spolupráce nám dávají největší smysl, a tak některé blogy plníme i víc než 3 roky. Třeba na blogu MALL.CZ jsme každý měsíc napsali kolem 15–20 článků a se vším všudy jsme od března 2017 vytvořili už zhruba 600 textů. A to už je pořádná hromada. Takže kde stále brát nápady na nová a nová témata? Tady je 8 tipů, díky kterým dáváme každý měsíc dohromady obsahové plány, i když už pro klienty píšeme několik let a zdá se, že jsou témata vyčerpaná.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.