Ondřej Pokorný

Copywriting & konzultace

Proč to chcete psát? A pro koho? A co to zkusit takhle? Řekněte mi kontext a pak to dáme dohromady. Ptám se, abych nepsal zbytečně, ušetřil vám čas i peníze. Balastu je totiž kolem nás tak nějak relativně jakoby víc než dost. V podstatě.
Ondřej Pokorný

1988

Klubu se na svět v místech, kde se narodili jiní mistři kompozice – Bedřich Smetana a Zdeněk Nejedlý.

2007

Zakládám web oddílu kopané SK Vysoké Mýto. Sám ho táhnu pět sezón, html kód v Poznámkovém bloku, grafiku v Malování a referáty ve Wordu.

2009

Migruju do Prahy, kde žongluju s moderní historií, politologií a geografií.

2013

Lákají mě dotace EU, tak to zkouším v poradence.

2014

Ignoruju spam e-mail s výzvou k úhradě hostingu osobního blogu. Fešáci od serverů mažou osm let mého psaní.

2015

Objevuju odnož marketingu – HR marketing.

2019

Sedím v zasedačce Obsahovky a probouzím obavy poznámkou o procesech. Ale prý to spolu zkusíme.

Pro koho píšu

KBC

Nastavil jsem strategii Employer Brandu pro KBC – banku, kterou do té doby kandidáti téměř neznali.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Dlouhodobé spolupráce

Mám štěstí na klienty, pro které tvořím řadu měsíců nebo dokonce let. A pořád se rádi vídáme a vymýšlíme nové projekty.

Rozvojový kurz pro copywritery

Předávám své zkušenosti s psaním lidem, kteří potřebují nový impulz. A prý to pro ně je jeden z nejlepších kurzů na trhu.

Články o strašlivých úředních textech

Přepsal jsem dopis od plynařů nebo sociálky. Díky nim k nám na web chodí spousta lidí a taky sní o srozumitelné komunikaci.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Praha, pravý břeh

Řeka, vlevo Vyšehrad, vpravo Hrad. Jsem doma a můj život je v pořádku. Jednou to Praze vrátím knihou.

Pexeso s vlajkami

Jako malý jsem díky němu zjistil, že nejsme pajšlem světa. Ani Evropy. Od té doby objevuju, hledám kontext a beru všechno s nadhledem.

Bicykl

Nejkrásnější pohled na svět je prý z koňského hřbetu. No to určitě.
Ondřej Pokorný

Co jsem napsal

Ondřej Pokorný

Ondřej Pokorný

HR marketing: jak oslovit lidi, kteří zatím nehledají práci

O změně práce reálně uvažuje 16 % zaměstnanců a dalších 14 % jich nové místo aktivně hledá. Pokud však HR komunikaci založíte jen na náborovém inzerátu a výkonnostní kampani, opomíjíte 70 % lidí. Používejte i další marketingové formáty. Oslovíte tím pasivní většinu a připravíte si půdu pro chvíli, kdy v práci člověk bouchne do stolu a pustí se do hledání nového zaměstnavatele.

[Proč obsah, 2. díl] Návštěvnost je málo, generujte leady

Kdo platí za obsah, chce z investice něco mít. Logicky. Obvykle tím myslí vyšší organickou návštěvnost webu. Ale není to málo? Přemýšlejte nad tvorbou obsahu jako nad aktivitou, která obchodníkům dodává kvalitní leady. Vysvětlujeme, co je to marketingem zpracovaný lead (Marketing Qualified Lead, MQL), jak si ho vypiplat a jak nad obsahovým marketingem přemýšlet, aby generoval byznys.

Jak jsme dali dohromady kariérní komunikaci rychle rostoucí firmy

Letmým pohledem je to jednoduchá stránka se stručnými texty, fotkami a čísly, která funguje jako rozcestník na inzeráty. Pokud ale hledáte práci v marketingu nebo consultingu, najdete v kariérní sekci webu Proficia přesně ty informace, které potřebujete. Přečtěte si, jak jsme kolegům z branže pomáhali s nastavením HR komunikace.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.