404 důvodů, proč je tahle stránka na nic

  1. Nehledali jste ji.
  2. Když už jste ji našli, není tu nic zajímavého.
  3. Obsah, který jste hledali, je někde jinde.
  4. Nebo jsme ho úplně smazali.

Neztrácejte čas čtením textů o ničem


Užitečnější obsah najdete na homepage nebo se nám prostě rovnou ozvěte.

  1. Víte, kdo jsme? Ne? A víte co? Tady se to nedozvíte.
  2. Nejsou tu reference, jako na stránce reference.
  3. Nedozvíte se tu, jak pracujeme.
  4. Ani náš podcast „Jak se píše“ o tvorbě smysluplného obsahu si tu nepustíte.
  5. Žádný obor pro nás není nudný. Nic víc se tu ale nedozvíte.
  6. Nedali jsme sem žádné telefonní číslo.
  7. E-mail tu je, ale až mnohem dál. Neřekneme vám, pod kterým číslem. Hloupé, co?
  8. Vzhledem k předchozím dvěma bodům, jako kontaktní stránka to tu také neobstojí.
  9. Mimochodem, na homepage máme vtipnou animaci, která vám ve zkratce poví, co jsme zač. Tady se to nedozvíte.
  10. Také je tam návod, kde a jak můžete u nás v centru zaparkovat. Tady ne.
  11. Hledali jste naši akademii? Tady není…
  12. Takže tu není ani náš kurz na Seduo.cz.
  13. Nepřihlásíte se tu k našemu e-mailovému seriálu o e-mailech.
  14. Nepřečtete si tu náš e-book o obsahovém marketingu.
  15. Neprohlédnete si tu záznamy z konferencí ani médií.
  16. Není tu seznam našich vypsaných školení.
  17. Ani tu nepoptáte školení na míru.
  18. Nedozvíte se tady ani nic o auditu obsahu webu, kterému říkáme Hnidopich&Rýpal. Divný název, že?
  19. Nesdílíme tu nabídky volných pracovních míst.
  20. Chtěli jste na náš blog? Tady není.
  21. Jestli jste hledali případovky z praxe, tak to musíte jinam.
  22. Také pořádáme konferenci Obsahovka Live, o té se tu ale nic nedozvíte.
  23. Chtěli byste se taky zúčastnit? Bohužel jde jen o klientskou kofe.
  24. Pokud jste tedy přihlášeni k odběru našeho newsletteru.
  25. Chcete se přihlásit k odběru našeho newsletteru? Tak to musíte sem.
  26. A ano, není zrovna překvapivé, že Obsahovka Live patří pod Obsahovou agenturu. Ne, neřekneme vám, proč zrovna tenhle název.
  27. Ani se nedozvíte, proč se jmenujeme Obsahová agentura.
  28. Ale jestli vás zajímá, proč Martin založil Obsahovou agenturu, najdete to v jeho medailonku.
  29. Martin, Martina, Martina… naše jména jsou podobně rozmanitá jako humor na této stránce.
  30. Jan Novák je toho také dobrým důkazem.
  31. U Petry se zase dozvíte, co má v Obsahovce na starosti. Jednoznačně jsou to důležitější věci než je tato stránka.
  32. Katka se věnuje obsahovým strategiím a svému literárnímu blogu. Ani jednomu se nevěnuje zde.
  33. Týmlíderka Eliška řídí celý produkční tým, což je mnohem důležitější než tato stránka.
  34. Přečíst tuto stránku trvá déle než Moničina každodenní cesta Brno–Silůvky a zpět.
  35. Originální jméno nemá Klára, Michaela, Ondra ani Libor. Někdo v Obsahovce možná originální jméno má, ale neřekneme vám kdo.
  36. Asi už jste pochopili, že vám tu nikoho dalšího nepředstavíme. Ale pro jistotu – nikoho dalšího vám tu už nepředstavíme.
  37. V Obsahové agentuře máme denní i týdenní rituály. V Obsahové agentuře, ne tady.
  38. Pod tímhle číslem se má prý skrývat smysl života. Tak tady se rozhodně neskrývá.
  39. Naše texty překládáme do dvou jazyků. Myslíte, že vám tu řekneme do jakých?
  40. Když do Googlu zadáte číslo 44, zjistíte, že existuje film Dítě číslo 44 podle adaptace stejnojmenného románu spisovatele Toma Roba Smithe. O čem román je, se tady taky nedozvíte.
  41. A číslo 45? To žádný význam nemá. Stejně jako tahle stránka.
  42. A víte, co tu také nenajdete? IČO a podobné informace.
  43. Je pravidlem, že každý text v Obsahové agentuře někdo reviduje. Tenhle ne.
  44. Taky máme Facebook. Ale ne tady.
  45. Pár facebookových stránek spravujeme i pro klienty, tady jejich přehled ale nenajdete.
  46. Děláme na ně i grafiku. Sem jsme žádnou neudělali.
  47. Kdyby těch 404 důvodů bylo v infografice, čtení by bylo zábavnější. Ono ale není.
  48. Také jsme je mohli natočit jako video. My jsme ale řekli ne.
  49. Ne i podcastům a audioknihám!
  50. Na Instagramu máme hezké fotky. Tady ne.
  51. Vlastně na celém webu máme hezké a profesionální fotky, proč jste tady?
  52. Pro zábavný obsah používáme hashtag #obsahovka, tady by se hodilo spíš #nuuudaaa #uzne #ztratacasu.
  53. Ne všechny body mají 140 znaků jako kdysi naše rychlovky na Twitteru. Ten už ale taky nemáme.
  54. Zato jsme občas aktivní na LinkedInu. Kéž by i tady bylo něco tak zajímavého jako tam, že?
  55. Neochutnáte tu kávu ze známé brněnské pražírny. Na tu musíte k nám do zasedačky.
  56. Umíme i cappuccino, ale vám ho nenabídneme.
  57. Ani si tu neužijete posezení na dvorečku zvaném Platz, kde si můžete dát dobroty z Mikrofarmy, Domoviny nebo Buchty C.
  58. Nekoupíte si tu domácí zeleninu od farmářů, květiny ani kvašáky.
  59. A neseženete tady chlebíček s mysliveckou pečení na pařížském salátě.
  60. Také dost možná nechápete, proč sem 3 předchozí informace píšeme.
  61. To vám klidně zlomyslně řekneme – to všechno můžeme dělat my tam, kde máme kanceláře.
  62. Takže tu máte 4 nápovědy, kde sídlíme, ale žádnou konkrétní adresu.
  63. Tahle stránka se nedá považovat za evergreen obsah.
  64. Na tuhle stránku mnohem lépe sedí termín nudný obsah.
  65. Nudný obsah by měl ale být užitečný, to tahle stránka není.
  66. Tahle stránka 404 zabírá dost internetu.
  67. Internety sice každého jen otravují, ale někoho také živí. Z tohoto ale žádný užitek nekouká.
  68. Pokud toto čtete, patrně prokrastinujete.
  69. A teď z toho máte špatný pocit, co?
  70. Jestli vás zajímá, kdo v Obsahové agentuře pracuje, tak to tu taky nenajdete.
  71. Nebo kde máme kanceláře.
  72. Píšeme o žaluziích, účetních systémech i zdravém bydlení.
  73. Jestli jde o popisky, newslettery nebo weby, vám tady nepovíme.
  74. Nedozvíte se tady, jak jsme vylepšili náborové inzeráty pro Proof & Reason, tvůrce e-shopů a lead-gen webů.
  75. Ani nezjistíte, jak jsme prodejci žaluzií NEVA pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat.
  76. Ani se tu s vámi nepodělíme o zážitky z tvorby mini akademie pro začínající podnikatele.
  77. Rozhodně se tady nebudeme rozepisovat o tom, že zvládáme situace, kdy má značka silnou konkurenci, je na neprošlapaném trhu nebo s komplikovaným produktem, o kterém se zákazník rozhoduje roky. Proč bychom se namáhali.
  78. Je tu spousta sloves v záporu. A to čtenáři neradi.
  79. Netvoříme tu žádný dlouhodobý obsah.
  80. Ani žádnou jednorázovou kampaň.
  81. Obsah necílí na žádnou konkrétní skupinu.
  82. Chybí tu jasné CTA.
  83. Žádný chytlavý claim.
  84. Naopak je tu dost vaty.
  85. Opakuje se tu dost slov.
  86. Obsah nevznikl na základě obsahové strategie.
  87. A my obsahovou strategii máme! Tady ji ale nenajdete.
  88. Připravujeme také komunikační manuály, tady se ale nic víc nedozvíte.
  89. Nepomůžeme vám tady s kariérní komunikací.
  90. Neuvidíte tu fotku Beskyd.
  91. Ani žádné roztomilé koťátko.
  92. Kdyby tu koťátko bylo, mohla stránka fungovat lépe.
  93. Zvířátka totiž mají lidé rádi na rozdíl od dlouhých textů, jako je třeba tento.
  94. Lidé mají také rádi dojemné příběhy. A víte co? Žádný tu není.
  95. Koneckonců my vás nechceme dojmout. Ani naštvat. My vás varovali předem.
  96. Raději vám to ještě zopakujeme: neztrácejte čas čtením textů o ničem.
  97. Ztrácíte čas.
  98. Na internetu jsou třeba stránky plné fotek zvířat sedících na kapybarách. Tady není kapybara ani jedna.
  99. Tato stránka nevyřeší světový hladomor.
  100. Jestli někdy skončí internet, po téhle stránce nic nezůstane.
  101. To ale vlastně není tak zlá představa, že?
  102. Obsahová agentura vznikla v roce 2013. Ale vy nevíte jak.
  103. Obsahová agentura s. r. o. vznikla až v roce 2015. Jestli vám vrtá hlavou, co bylo mezi tím, bude i nadále.
  104. Není tu nic z našeho příběhu.
  105. Tenhle bod si možná nikdo nikdy nepřečte.
  106. Jestli sem dočtete, mohli byste nám prosím napsat na dobrezpravy@obsahova-agentura.cz?
  107. Sice budeme vědět, že sem někdo dočetl, ale budeme mít zanesený e-mail. To je taky na nic.
  108. Ztrácíte čas. Tenhle bod je sice stejný jako bod 101, ale považujeme za nutné ho zopakovat.
  109. Pořád ztrácíte čas.
  110. Tenhle text by zvládl napsat i medvěd na jednokolce. Ale víte, co dá fakt práci? Psát o složitých oborech. Jak na to, vám tady nepovíme.
  111. Jestli toto čtete v práci, moc toho neuděláte.
  112. Jestli doma, tím hůř. Toto je špatný způsob trávení volného času.
  113. Toto je špatný způsob trávení jakéhokoli času.
  114. V TOMHLE BODĚ NA VÁS DOKONCE KŘIČÍME!
  115. To bychom ve skutečnosti nikdy neudělali, takže se jen schováváme za anonymitu internetu.
  116. Tady je špatný vtip: šli dva a prostřední upadl.
  117. Šíříme know-how, ale očividně ne sem.
  118. Jsme otevřená firma. Můžete si ale jen představovat, co to znamená v praxi.
  119. I kdyby tu bylo něco užitečného, je to schované v tom ohromném množství textu.
  120. Píšeme weby. Tady ale ne.
  121. Taky spravujeme sociální sítě. Opět ne tady.
  122. Tenhle text je možná to nejdelší, co v Obsahové agentuře vzniklo. Smutné, že?
  123. Neucítíte tu jemný mořský vánek.
  124. Nepřičichnete si tady k růži.
  125. Přečtení tohoto textu si nemůžete dát do životopisu.
  126. Ani tím neohromíte na pohovoru.
  127. Maminka vás také nepochválí.
  128. Nedostanete tu masáž.
  129. Ani žádnou slevu.
  130. A už vůbec tu není nic zdarma.
  131. Není tu nic ke stažení.
  132. Nenadýcháte se tu čerstvého vzduchu.
  133. Čtení tohoto textu naopak může způsobit nevolnost.
  134. Čtením si kazíte oči.
  135. Pokud si je vykapete, na chvíli to pomůže, ale dlouhodobě si tím nepomůžete.
  136. A zabíjíte mozkové buňky.
  137. Také se určitě hrbíte a ničíte si záda.
  138. Co váš karpální tunel?
  139. U tohoto bodu jsme se ani nesnažili něco vymyslet.
  140. Stránka 404 vám nikdy neukradla tolik času. Až dnes.
  141. Při psaní této stránky sice nebylo zraněno žádné zvíře, ale…
  142. … jeden pes chtěl jít ven a musel počkat.
  143. Jedno dítě si chtělo zahrát deskovou hru. Taky muselo chvíli počkat.
  144. Vy jste třetí živá bytost, která touto stránkou trpí. Gratulujeme!
  145. Vlastně ani to ne. Čtvrtá. Projekťák je z této stránky taky dost nešťastný.
  146. Tvorba této stránky zabrala zhruba 8 hodin.
  147. Tvorba této stránky tedy zabrala jeden pracovní den. A ještě jsme o tom napsali článek.
  148. Tento čas jsme my i vy mohli využít mnohem produktivněji, že?
  149. Tenhle bod je naschvál tak malý, že skoro ani nejde přečíst.
  150. Přečetli jsme knihu o hluboké práci. A toto je výsledek.
  151. Touto stránkou riskujeme, že se naši potenciální klienti zaleknou a neosloví nás.
  152. Ale upřímně – my psali hned na začátku, že je tenhle text o ničem a nemáte ho číst.
  153. Tož pro jistotu ještě jednou – neztrácejte čas čtením textů o ničem.
  154. Postulovaný text disponuje enormním množstvím cizojazyčných termínů.
  155. Stránka není konkrétní, spíše je taková jakože rozvláčná.
  156. Tahle stránka obsahuje moc otázek, nemyslíte?
  157. Tento obsah Obsahové agentury obsahuje příliš moc Obsahové agentury.
  158. NEUVĚŘITELNÉ!!! NA TÉHLE STRÁNCE SE OBJEVILY BULVÁRNÍ PRAKTIKY!!!!!!!!
  159. Zkoušíme si tu styly, které normálně nepoužíváme.
  160. Jo, my si tu hrajeme a vy pořád čekáte, že se něco dozvíte.
  161. My máme psaní placené, vy čtení ne.
  162. Bodové seznamy s divnými čísly fungují. Pořád čtete, takže na tom něco je.
  163. Proč je tahle stránka na nic? Protože vůbec neplní svůj cíl.
  164. Cílem stránky 404 je stručně informovat návštěvníky, že zde nenajdou, co hledají.
  165. My vám to sice také říkáme, ale rozhodně ne stručně.
  166. Google tahle stránka patrně trochu znervózní.
  167. Je tu moc odkazů.
  168. A dlouhý text o ničem.
  169. Prostě jako na starých dobrých SEO stránkách.
  170. Pamatujete? Takové to: Obsahová agentura nabízí copywritingové a content marketingové služby. Copywriteři a copywriterky z Obsahové agentury jsou specialisté na obsahový marketing...ble.
  171. Takže nás dost možná bude Google penalizovat.
  172. Ale i kdyby, je nám to jedno. Tahle stránka je výzva!
  173. Texty typu 3 důvody nebo 10 důvodů píšeme pořád. Škoda, že ne i teď, že?
  174. Nemůžeme za to, že se stránka jmenuje 404!
  175. Jediné štěstí je, že se stavový kód „page not found“ neskrývá pod číslem 510.
  176. Kdyby byla hláška „page not found“ pod číslem 100, mohlo by nám všem být lépe.
  177. Chápete, že kdyby to byla stránka 101 page not found, už byste měli dávno dočteno?
  178. Vy ale ještě dočteno nemáte.
  179. Nejste ani v polovině.
  180. Už teď byste určitě dali dohromady 404 zábavnějších věcí, které jste mohli dělat místo čtení tohoto.
  181. A taky seznam 404 užitečnějších věcí, které jsem zatím mohli dělat my.
  182. Na této stránce dost shazujeme svoji práci.
  183. Shazování vlastní práce přitom není moc dobrý marketingový tah.
  184. A také tu dost podceňujeme vás, čtenáře.
  185. Tento text vznikl bez rešerše.
  186. Ani mu nepředcházely hloubkové nebo jakékoli jiné rozhovory.
  187. Analýza, brief, vyjasnění struktury – nic.
  188. Nejspíš proto tento text vůbec nereaguje na potřeby svých čtenářů.
  189. Tento text možná někdy aktualizujeme.
  190. A nebo taky ne.
  191. Takže brzy budou informace na této stránce zastaralé.
  192. Google preferuje aktualizované weby.
  193. I čtenáři preferují aktualizované weby.
  194. Tato stránka je tedy předem odsouzena k neúspěchu.
  195. A taky k zániku – vše jednou zanikne.
  196. Patrně čtete už hodně dlouho a teď jste si uvědomili, že jste teprve v polovině.
  197. Druhá polovina tohoto textu vzniká pod velkým časovým tlakem, takže bude patrně ještě méně kvalitní!
  198. Na oslavu, že jsme za polovinou, jsme bouchli šampaňské. Vám nenalijeme.
  199. Taky máme chlebíčky – vy ne.
  200. Kvůli oslavám jsme přerušili depresivní linku u bodů 200 a 201.
  201. Smůla, teď v ní budeme pokračovat.
  202. Jak už jsme řekli, tato stránka je odsouzena k neúspěchu a zániku.
  203. Vše se jednou rozpadne v prach.
  204. Internet teda asi ne, ten se rozpadne na pixely nebo tak něco.
  205. Všechno, i tento text, píšeme v google docs. Máme tedy přístup odkudkoli!
  206. Jestli myslíte, že to není na nic, ale naopak dobré, uvědomte si, co to znamená pro tento text.
  207. Části tohoto textu vznikaly na různých místech.
  208. Neřekneme vám na jakých, abyste si představovali ty nejhorší možné.
  209. Prostě jen tak.
  210. Občas jsme rádi trochu škodolibí.
  211. Své čtenáře nejlépe poznáte, když s nimi mluvíte. Tady nikdo s nikým nemluví.
  212. Tento text nepodpořil Státní fond ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie.
  213. Chtěli jsme všechny body na jeden řádek. Některé jsou ale na dva. I na tři. Takže nejsme konzistentní.
  214. Venku krásně svítí sluníčko, ale vy se neopálíte. Vy čtete tohle.
  215. Je to jedno. I kdyby venku pršelo, vy stejně čtete tohle.
  216. Na této stránce není zpěvné ptactvo jako venku.
  217. Nevoní tu šeříky.
  218. Nemůžete tu obejmout strom.
  219. Nepřičichnete tu k růži u cesty.
  220. Nepofukuje tu jemný a osvěžující vánek.
  221. Přes tuto stránku nepřeběhne roztomilá veverka.
  222. Nikdy tu nezaprší, takže se nevyčistí ta napjatá atmosféra.
  223. Nesklidíte tu mrkve z vlastní zahrádky.
  224. Neopečete si tu buřty nebo tofu na ohni.
  225. Nemůžete tady pozorovat západ slunce.
  226. Ani východ.
  227. Internet je báječné místo, kde se dozvíte spoustu užitečných věcí. Vy jste si vybrali tohle.
  228. Tento text nevznikl za podpory evropských fondů.
  229. Tento text nepodpořily norské fondy.
  230. Tento text nevznikl v chráněné dílně.
  231. Žádná část tohoto textu nijak nepomůže opuštěným pejskům.
  232. Tímto textem nikdo nenakrmí potřebné.
  233. Za tímto textem nestojí tvůrčí skupiny Aleny Poledňákové a Vladimíra Tišnovského.
  234. Tento text nevznikl demokraticky.
  235. Psaní nepředcházel brainstorming.
  236. Ani žádná porada.
  237. Tento text sepsala osoba s pamětí jak akvarijní rybička, takže se tu pravděpodobně dost věcí opakuje.
  238. Obsah na této stránce vás patrně nevystřelí z trenek.
  239. Slova jsou jak kapky deště a tady byl pořádný slejvák.
  240. Tato stránka je jak rozkvetlá bříza v období alergií.
  241. Na této stránce jsou divná přirovnání.
  242. Tato stránka nevznikla pro segment B2B ani B2C.
  243. Nepoužíváme tu emoji, takže si nemůžete být jisti, zda to myslíme vážně.
  244. Kdybyste si tuhle stránku vytiskli, padl by na to určitě jeden dospělý strom.
  245. Tahle stránka nevychází knižně v pěkné vazbě, takže vám neozdobí knihovnu.
  246. Protože stránka nevychází knižně, nemůžete si s ní podložit kývající se stůl.
  247. Tuto stránku nemůžete užívat vnitřně.
  248. Tento text má několik možných vedlejších účinků. Všechny jsou nepříjemné.
  249. Po přečtení se u 1 člověka z 10 objevily nepříjemné pocity.
  250. U 1 člověka ze 100 nastal dávivý reflex.
  251. 1 člověk z 1 000 si vytrhal vlasy.
  252. 1 člověk z 10 000 se po přečtení pobavil takovým tím smutným a chápajícím způsobem.
  253. Čtením této stránky nezmoudříte.
  254. Nezkrásníte.
  255. Nezhubnete.
  256. Nezačnete cvičit.
  257. Ani zdravě jíst.
  258. Nezačnete lépe a déle spát.
  259. Naopak budete mít noční můry.
  260. Po přečtení tohoto textu nebudete v práci výkonnější,
  261. … organizovanější…
  262. … nebo kreativnější.
  263. Přečtení této stránky vám zkrátka nedá vůbec nic.
  264. Během čtení vám vystydne oběd.
  265. A zteplá pivo.
  266. Tento text je jako orange mocca frappuccino, když pijete espresso.
  267. Pokud jste během čtení něco vařili, patrně jste to spálili.
  268. Tato stránka nemá anglickou verzi.
  269. Z této stránky se tedy cizinci nic nedozví.
  270. Ale to vy také ne a to mluvíte česky.
  271. Cizinci ale ani neví, že se nic nedozví. Vás jsme varovali.
  272. Tato stránka nemá vyhraněný literární žánr.
  273. Na dadaismus má moc jasný záměr.
  274. Surrealismus? Málo kreativní.
  275. Na otázku, komu touhle stránkou pomůžeme, nedostanete uspokojivou odpověď.
  276. Nikdo tu nenajde talent. Český, slovenský ani jiný.
  277. Lidský mozek je schopen úžasných věcí. Jeden ale vyplodil tohle.
  278. Tento text by pravděpodobně napsala i umělá inteligence.
  279. Nebo cvičená opice.
  280. Zkoumáme, navrhujeme, píšeme. Tvoříme velké obsahové projekty. Tady ne.
  281. TWe are Obsahová agentura. Ano, máme i celý web v angličtině. Tady si ho nepřečtete.
  282. V Obsahové agentuře stavíme na dlouhodobé spolupráci, na takhle dlouhých textech většinou ne.
  283. Psaní nepředcházel žádný workshop. Dokonce ani konzultace ne.
  284. Nic tu není.
  285. Mistr Yoda by řekl, že nenajdete vy nic tu.
  286. Zatímco čtete, na zubech se vám usazuje zubní plak.
  287. Správná metoda čištění zubů se jmenuje Bassova. Ale tady se nedozvíte, v čem spočívá.
  288. Informace o čištění zubů jste tu ale stejně nečekali, že?
  289. Opakovaným a nepodstatným informacím říkáme vata. Tady je hodně vaty.
  290. Na této stránce se nedozvíte nic o EET. A my o EET víme hodně!
  291. Tento text si nemůžeme odepsat z daní.
  292. Tento text si nemůžete z daní odepsat ani vy.
  293. Po přečtení vám patrně stoupne tlak.
  294. Tady jsme mohli být vtipní. Ale nejsme.
  295. Tolik práce a přitom taková blbost, že?
  296. THIS. IS. OBSAHOVKAAAAAA!!!!
  297. Máme za sebou další hezké kulaté číslo a stále jste se nic užitečného nedozvěděli.
  298. Nápověda: do konce to už lepší nebude.
  299. S přibývajícími body přibývá pocit marnosti. Vaší i naší.
  300. Nedojmeme vás.
  301. Ani vás nepřekvapíme.
  302. A už vůbec vás nepochválíme.
  303. Víme, jaká je barva roku 2023. Neřekneme vám to.
  304. Tato stránka za vás nevyžehlí.
  305. Čtení této stránky za vás neuvaří.
  306. Tento text za vás neutře prach.
  307. Při čtení tohoto textu naopak nějaký nachytáte. Na počítač i na sebe.
  308. Tato stránka za vás zkrátka neudělá žádné domácí práce.
  309. Pokud tento text čtete na mobilu, obrousíte si bříško ukazováčku, jak moc budete posouvat stránku.
  310. Na mobilu se tato stránka zdá ještě mnohem delší než je.
  311. Při čtení této stránky vsedě vás bude bolet zadek.
  312. Při čtení vestoje vás budou bolet nohy.
  313. Při čtení vleže vás bude bolet úplně všechno a hlavně záda.
  314. Při psaní tohoto textu tekla krev.
  315. Autorka textu se řízla do bříška prstu, proto ji odteď psaní bolí i fyzicky.
  316. Neřekneme vám, kdo tohle vymyslel.
  317. Víte, že to je žena. Těch ale v době napsání tohoto textu v Obsahové agentuře bylo 6. Teď už je jich mnohem víc.
  318. Nebo vám lžeme a psal to muž. Těch je 5. Bylo. Teď už je jich taky víc.
  319. Neřekneme vám, kolik z nás je Moraváků.
  320. Nedozvíte se, kdo z nás žil v Cardiffu.
  321. Ani vám nepovíme, kdo je posedlý mývaly.
  322. Historka o ovocných tofu knedlících tu také nezazní.
  323. Nezjistíte, s kým se na schůzce můžete bavit o fitness a sportu.
  324. S kým o umění.
  325. Nebo kdo vám ke skvělým textům ve volném čase vyrobí úžasné doplňky z korálků.
  326. V kanceláři je téměř půl na půl poměr „applistů“ a „windowsáků“. Aktuální stav ani konkrétní jména se nedozvíte.
  327. Někdo při práci poslouchá indický trance. Můžete hádat kdo.
  328. V Obsahové agentuře jsou lidé, kteří nepijí kafe. Vlastně jich je docela dost. My je ale neudáme.
  329. Jestli vás zajímá, jak se pracuje v designových kancelářích, stavte se. Tady vám nic neřekneme.
  330. Nebo můžete přijet do Prahy. Tam totiž máme taky kancelář. Tady vám o tom nic neřekneme.
  331. To jste nevěděli, že? A jestli chcete vědět, kde v Praze sídlíme, tak... hádejte co? Tady se to nedozvíte.
  332. Tato stránka je příliš negativistická.
  333. Tato stránka je také příliš nihilistická.
  334. Ani jedno není sexy.
  335. Ani jeden bod na této stránce není sexy.
  336. Z čehož vyplývá, že celá tato stránka není sexy.
  337. Čtení tohoto textu způsobuje chmury.
  338. U slabších jedinců může propuknout deprese.
  339. Cloud se polsky řekne platforma chmurowa. Vy ale nevíte, jak moc s cloudem pracujeme.
  340. A tady vám to neřekneme.
  341. Jsou tu divná slova. Třeba erteple.
  342. Nezapojíte se tu do diskuze, zda se správně píše expirace nebo exspirace.
  343. Nenajdete tu brigádu.
  344. Ani vysvětlení, proč momentálně brigádníky ani stážisty nehledáme.
  345. Stálé zaměstnání tu také nenajdete.
  346. Nedočtete se tu, co o nás říkají naši klienti.
  347. Nesvěřujeme se tu.
  348. Nenajdete tu drby.
  349. Není tu žádné kdo, s kým a kde.
  350. Pokud se o nás chcete něco dozvědět, pojďte s námi na kafe. Tady se nic nedozvíte.
  351. Eliška má dneska krásné boty. Vy je ale neuvidíte.
  352. Před hodinou nastoupila nová kolegyně. Už teď toho ví o Obsahové agentuře víc než vy.
  353. Čtení této stránky vám rozhodně zabere déle než hodinu.
  354. Ještě nekončíme a stránka už má téměř 20 000 znaků.
  355. Těch 20 000 znaků, které tvoří tuto stránku, je o ničem.
  356. Týráme tu písmena. A to nás živí.
  357. Takže je tato stránka taky dost nevděčná.
  358. Nic z toho, co je tu napsané, vás nezajímá.
  359. Kdyby na téhle stránce pracovalo víc lidí, mohla být lepší.
  360. Tato stránka není šťavnatá jako jahody.
  361. Neuslyšíte tu šťastný dětský smích.
  362. Uslyšíte tu maximálně pláč. Svůj.
  363. Nedozvíte se tu nic o výběrovém zeleném čaji, o tom mluví Martin jen osobně.
  364. Ani vám tu nenapíšeme nic o kávě. O té ví první poslední Luc. Ale tady se nic nového nedozvíte.
  365. Než jste dočetli až sem, dokončila Klára další výšivku. Vám ji neukáže.
  366. Mohli jsme vám tu napsat něco o tom, proč se stránka 404 jmenuje právě takhle. Ale to už jsme napsali na čtyřistačtyřku jednoho z klientů. A víte jak, nechceme se opakovat.
  367. Nechceme se opakovat.
  368. Čtení tohoto textu nepůsobí proti bolesti.
  369. Naopak ji způsobuje.
  370. V Brně jsme se přestěhovali z Jakubáku na Husovu ulici. Neřekneme vám proč.
  371. Martin se o tom rozepsal v článku. Tady ho nenajdete.
  372. Navnadili jsme vás k četbě článku, ale odkaz nepřipojili. To není dobrý marketing.
  373. V Obsahovce najdete spoustu pokojových rostlin. Tady ne.
  374. Tady nic neroste. Leda frustrace.
  375. Nepovíme vám ani, jak pokojovky pěstovat. I když i tomu rozumíme.
  376. Řekneme vám, že Ježíšek neexistuje.
  377. A znovu – ztrácíte čas.
  378. Vy se jen tak nedáte, co?
  379. Neporadíme vám tu skvělý free program na tvorbu grafiky.
  380. Ani tu neprozradíme, co vše obnáší rebranding.
  381. Zajímá vás, jak pracujeme s personami? Tady o tom není ani ťuk.
  382. Stejně jako tu není zbla o naší šabloně pro komunikační manuál.
  383. A ta je krásná! Škoda, že vám ji tu neukážeme, že?
  384. O obsahových strategiích tu není ani fň. Dokonce ani o videu nebo podcastech.
  385. Chuck Norris na této stránce našel užitečnou informaci.
  386. Chuck Norris tuto stránku přečetl za 5 minut.
  387. Je tu moc vtipů o Chucku Norrisovi.
  388. Ogilvy se kvůli tomuto textu obrací v hrobě.
  389. Nedozvíte se tu, jak psát úspěšný firemní blog.
  390. Věděli jste, že děláme expertní anketu? Ne? Tak o tom nic nevíte i nadále.
  391. Na této stránce porušujeme snad všechna pravidla copywritingu.
  392. Neporušujeme jediné – text je díky bodovému seznamu hezky přehledný. Dost na nic, že?
  393. Tento text je na houby.
  394. Chybí tu mezititulky. Ale ony by vám stejně nepomohly
  395. Pamatujete na úvod, stať a závěr? Tady není ani jedno.
  396. Jdeme do finále. Myslíte, že budou poslední 4 body přínosné?
  397. Poslední 4 body přínosné nebudou.
  398. Čtení této stránky je příjemné jako návštěva u zubaře. Právě jste si vzpomněli, že už jste tam dlouho nebyli, že?
  399. Předchozí bod byl trochu mimo. Důležité je, že ztrácíte čas.
  400. Právě jste si přečetli 404 důvodů, proč je tahle stránka na nic. A bylo to vážně úplně k ničemu. :)

Teď nám asi chcete něco říct, že?

Dostaňte to ze sebe na dobrezpravy@obsahova-agentura.cz.