Copywriter Jan Novák přednáší na rozvojovém kurzu pro copywritery

Rozvojový kurz pro copywritery

Nic nenakopne kvalitu práce copywritera tak jako kvalifikovaná zpětná vazba. Můžete psát roky, chodit na školení nebo hltat odbornou literaturu, ale dokud vašim textům nenafackuje jiný zkušený copywriter, neposunete se.

Proto jsme připravili kurz, ve kterém si sáhnete na dřeň vlastní tvorby a zjistíte, jak mocná a užitečná je systematická zpětná vazba.

Kurz pomůže copywriterům na volné noze, pokročilým textařům s pocity stagnace, ale také in-house markeťákům nebo HRistům. Posune všechny, kteří píšou texty a chtějí se rychle dostat na vyšší úroveň.

Abychom vám ředali maximum ze svých osvědčených postupů, omezili jsme maximální počet účastníků ve skupině na 8.

Poznámka: Aktuálně nemáme vypsaný žádný termín. Pokud si kurz nechcete nechat ujít, přihlaste se mezi zájemce ve formuláři na konci stránky. Dáme vám vědět, jakmile termín vypíšeme.

Proč se zúčastnit kurzu

ikonka prezentace
Čeká vás měsíční intenzivní kurz pod taktovkou Obsahovky, během kterého budete psát texty i dávat a přijímat zpětnou vazbu. Zatímco většina školení končí ve chvíli, kdy opustíte přednáškovou místnost, kurz vás bude systematicky rozvíjet několik týdnů a získané know-how okamžitě uplatníte v praxi.
ikonka tužky a pravítka
Nahlédnete nám pod pokličku. Vyzkoušíte si postupy a budete pracovat s materiály, které používají všichni copywriteři v Obsahovce. Máme je ozkoušené a vyladěné na tisících normostran textů.
ikonka myšlenky bubliny
Na kurzu potkáte další copywritery a copywriterky, se kterými můžete v průběhu i po skončení sdílet poznatky, pocity a vzájemně si revidovat texty. Na lektory se můžete obrátit s jakýmikoliv dotazy ohledně copy řemesla i po skončení kurzu.

Pro koho je kurz vhodný

  • Pro copywritery na všech úrovních. Odborná zpětná vazba pomáhá ve skokovém zlepšení bez ohledu na to, jak dlouho píšete.

  • Pro lidi z marketingu nebo HR, kteří pravidelně tvoří obsah, ale chybí jim hodnotná zpětná vazba.

  • Pro všechny, kteří dostávají zpětnou vazbu jen od klienta nebo nadřízeného ve stylu líbí/nelíbí a chtějí vědět, zda (a v čem) při psaní dělají chyby

  • Pro ty, kteří mají pocit, že se ve svém psaní zasekli a nemohou se posunout dál.

Harmonogram kurzu

První společné setkání

Za 5-6 hodin společně probereme základy rozvoje copywritera. Ukážeme vám, jak se v psaní zlepšujeme a rozvíjíme my v Obsahovce, a pak si naše postupy vyzkoušíte sami na sobě.

Dále probereme důležitost, přínosy i rizika zpětné vazby. Naučíme vás, na co všechno se při revizích zaměřit, ve kterých copy oblastech lidé nejčastěji chybují i jak konkrétní prohřešky proti copy vypadají.

Abyste v budoucnu nebyli závislí jen na zpětné vazbě od jiného copywritera, ukážeme vám, jak tyto postupy přetavíte do revize vlastního textu.

Na setkání budeme pracovat jen s texty, které jste vy sami napsali. Ukážeme, jak je z našeho pohledu můžete vylepšit a na základě toho poté zrevidujete text svůj i dalšího účastníka. Na svou práci dostanete okamžitě zpětnou vazbu od nás i od ostatních účastníků kurzu. Už z prvního setkání si odnesete silné know-how pro zlepšení svého psaní a 2 zrevidované texty.

4 týdny dálkového studia

Absolventi copy školení či workshopů často opouští přednáškovou místnost s tím, že teď svoje psaní konečně zlepší. Napsané poznámky pak ale putují do šuplíku, copywriter rychle najíždí zpět do denní rutiny a za pár týdnů už si na školení ani nevzpomene.

Náš rozvojový kurz je jiný. Po skončení první části s vámi zůstaneme další 4 týdny v kontaktu a budeme vás motivovat, abyste získané vědomosti využívali v každodenní praxi. Znovu budete revidovat vlastní texty i výstupy ostatních účastníků kurzu. Samozřejmě s rozumnou časovou náročností – pracovní ani osobní život vám neukousneme.

K ruce navíc dostanete bonusové rozvojové materiály, se kterými v Obsahovce pracujeme. Po celou dobu vám bude k dispozici uzavřená facebooková skupina s lektory a ostatními účastníky kurzu.

Druhé společné setkání

Během 4-5 hodin si předáme zkušenosti a postřehy z posledních týdnů. Probereme sporné části revizí a ukážeme vám, v čem jste nejčastěji chybovali, jak se vám dařilo odhalovat chyby a zhodnotíme posun kvality vašich textů. Díky tomu budete přesně vědět, na co se v dalších týdnech zaměřit.

Zbyde i dost času na diskuzi. Kurz povedou dva seniorní copywriteři, kteří s vámi rádi proberou vše, co vás ohledně psaní a obsahového marketingu zajímá. Třeba zda a jak při psaní pracujeme s umělou inteligencí nebo jak by mělo vypadat ideální zadání pro copywritera.

Co na kurz říkají účastníci

„Rozvojový kurz bych doporučila všem, kteří píšou dokola stejné formáty pro stejnou cílovku nebo jsou třeba na texty úplně sami. Ocenila jsem hlavně systém vzájemných revizí a možnost nahlédnout do fungování samotné Obsahovky. A diskuze s ostatními účastníky z různých organizací vás obohatí ještě o další porci know-how navíc, než kdyby kurz byl jen přednáškou seniorních copywriterů.”
Martina Fišerová, content specialist at Jihomoravské inovační centrum
„Najít v ČR přínosný, ne příliš teoretický kurz copywritingu je celkem dřina. Natož když v oboru už nějaký pátek pracujete. Byla jsem nadšená, když Obsahovka vypsala termíny Rozvojového kurzu pro copywritery. Našla jsem v něm vše, co (dle mého) zkušený reklamní textař potřebuje. Jemně pleskat přes prsty, aby do textů bez vlastního vědomí nepsal, co dávno ví, že tam nepatří (zdravím trpný rod!); v reálném čase vidět, jak jeho záměrům s textem (ne)rozumí ostatní kurzisté; učit se i z jejich chyb a neustále se na texty dívat svěžíma očima. Kurz doporučuji všem zkušeným copywriterům, kteří pracují sami na sebe nebo se v týmu nemají od koho učit. Poskytne vám nenahraditelnou zpětnou vazbu a odvahu si o ni pravidelně říkat. Vrátí do vaší práce svěžest a nápady. Za mě v ČR nejlepší seniorní školení copywritingu.“
Kateřina Klapalová, content strategist v Animato.cz a autorka blogu Copywriteřina.cz
„Rozvojový kurz bylo jednoznačně nejužitečnější a nejpraktičtější školení na copy, na kterém jsem byla. Kdybyste v budoucnu plánovali udělat pokračování pro absolventy, tak určitě dejte vědět.“
Jitka Buusová, Sales Marketing Senior Manager, E.ON Energie

Co na kurz říká jeho absolventka? Podívejte se na video

Kdo školení povede

Copywriter Jan Novák

Jan Novák v Obsahové agentuře píše, přednáší a stará se o rozvoj know-how v rámci firmy. V textech nesnáší prázdné fráze, zbytečné věty a ohraná klišé. Věří, že při vědomém dodržování několika základních copy pravidel se každý copywriter může skokově posunout a vytvářet o třídu lepší texty.

Copywriter Libor Kamenský

Libor Kamenský v Obsahové agentuře píše, reviduje a provádí obsahové audity webů. Věří, že dobré copy není o kreativitě, ale o srozumitelnosti a empatii ke čtenáři. Rád čte texty, které nechodí kolem horké kaše a ví, co chtějí čtenáři sdělit.

Organizační informace

Kdy: přihlaste se jako zájemce, až vás bude dostatek, vypíšeme nový termín.
Kde: Brno/Praha
Počet účastníků ve skupině: max. 8
Cena: 16.490 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu:

  • jedno celodenní a jedno půldenní osobní setkání,
  • rozvojové a revizní know-how Obsahové agentury předané špičkovými copywritery,
  • revize 4 textů od lektorů, copy týmu Obsahovky a ostatních účastníků kurzu,
  • výukové materiály,
  • oběd a drobné občerstvení,
  • certifikát o účasti.

Přihlaste se na kurz

  • 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • vyberte možnost
  • Dejte mi vědět, až vypíšete další termín v Praze.
  • Dejte mi vědět, až vypíšete další termín v Brně.
Pokud přihlašujete kolegy, sem uveďte své údaje a do poznámky jméno a příjmení toho, kdo se kurzu účastní.
Pokud přihlašujete kolegy, sem uveďte svůj kontakt a do poznámky číslo toho, kdo se kurzu účastní.
Pokud přihlašujete i své kolegy, zde uveďte svůj e-mail a kontakt na kolegy uveďte do poznámky.
Cokoliv, co bychom měli ještě vědět (např. zda máte alergii na lepek či laktózu kvůli občerstvení)

Jak to na kurzu vypadá

Kurz probíhá v našich kancelářích v Brně na Husově, kde máme pohodlné zázemí pro osobní setkání, kterými kurz začíná a končí. Z vlakového nádraží je to k nám jen 5 minut a čeká vás filtrovaná káva, oběd a další dobroty, které zpříjemní den. Pražská varianta kurzu proběhne v zázemí WorkLounge Diamant na Václavském náměstí.

Časté otázky

Jak poznám, že je pro mě kurz to pravé?

Lektor Honza v článku upřímně popisuje, pro koho se kurz (ne)hodí a komu dá nejvíc. Přečtěte si ho.

Jak mám zaplatit kurzovné?

Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Petra do 3 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a následně vám zašle daňový doklad pro vaši účetní.

Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?

Co nejdřív napište Petře na brablecova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před prvním setkáním, zaplatíte jenom storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.

V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny kurzu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt

Pokud nám dáte vědět méně než 3 dny před konáním akce, nebo nám nedáte vědět vůbec, celé kurzovné propadá.

Co si mám vzít s sebou?

Stačí notebook. Na kurzu totiž budeme revidovat texty v online Google dokumentech.

Dostanu na kurzu najíst a napít?

V Obsahové agentuře máme společnou lásku ke čtení a dobrému jídlu. Pestrost firemní knihovny sice na kurzu nevyužijete, ale o to více se vyřádíme na občerstvení. Pokud máte nějaké alergie nebo potřebujete veganské, bezlepkové nebo jiné speciální občerstvení, napište své požadavky do poznámky v přihlašovacím formuláři.

Máte ke kurzu jakoukoliv otázku?

Ozvěte se koordinátorce školení Petře na brablecova@obsahova-agentura.cz.

Proč jsme se do kurzu pustili

Myšlenka, že kvalifikovaná zpětná vazba je to nejcennější, co copywritery rozvíjí, visela ve vědomí Obsahovky už od jejího zrodu. Otázkou zůstávalo, jak zážitek pravidelné zpětné vazby zprostředkovat také ostatním.

Jednodenní školení by nestačilo, brány Obsahovky k nakouknutí nebo na stáž nezvládneme otevřít všem. Proto jsme zvolili podobu měsíčního kurzu. Čeká vás tak téměř 10 hodin společných setkání v malých skupinách, další hodiny seniorní copywriteři Obsahovky věnují revizím zaslaných textů a předáváním svého know-how. Běžná copy konference možná stojí polovinu, ale odnesete si z ní sotva desetinu.

V létě 2019 jsme do copywriterské bubliny vypustili velký dotazník o vnímání významu zpětné vazby. Výsledky od 200+ copywriterů nám potvrdily, že systematické vzdělávání copywriterů a předávání kvalitní zpětné vazby je oblast, která si zaslouží pozornost.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.