[C&CKH 26] Ověřujte fakta pomocí 8 jednoduchých technik

Každý copywriter si musí dát pozor, aby ve svých výstupech uváděl vždy jen pravdivé a ověřené informace. Každá nepravda totiž kazí reputaci nejen samotnému autorovi, ale také brandu klienta, který text zveřejnil.

[C&CKH 25] Vydejte se na cestu zákazníka

Obsahový marketing v B2B se nedá se zapnout v době hojnosti a vypnout, když nejsou peníze. Musí působit na zákazníky průběžně. Věděl to už Avinash Kaushnik, když přišel s metodou see-think-do-care a víme to i my, protože dlouhodobě spolupracujeme s desítkami klientů.

[C&CKH 24] Poznejte nástroje titánů i mocného G-Suite

[C&CKH 23] Ovládněte unboxing a odhalte tajemství kmenového vůdce

Letošní SupportDay se mimo jiné věnoval i málo vytěžené marketingové disciplíně – unboxingu. Otevírání balíčku působí na emoce, buduje vztah se zákazníkem a spoluvytváří značku.

[C&CKH 22] Jak se efektivně vzdělávat a nezbláznit se z toho

Určitě už také máte pod kůží zavrtanou poučku, že „udržet si stávajícího zákazníka je výrazně levnější než přitáhnout nového”. A třeba dobré e-maily mohou být pomyslným prstem na spoušti, která odpálí další spolupráci se stávajícím zákazníkem.

[C&CKH 21] Naučte se psát poutavé podtitulky a přemýšlet o brandu

Dobrý článek nedělá jen kvalitní text a chytlavý titulek, ale také poutavé podtitulky. A když u jejich psaní budete přemýšlet i o brandu firmy, vybrousíte copy k dokonalosti.

[C&CKH 20] Naučte se psát lepší případovky i posty na Facebook

Druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon přitáhl řečníky zvučných jmen – mluvili například zástupci MALLu, Slevomatu nebo Rohlíku. Co si z jejich vyprávění odnášíme?

[C&CKH 19] Usnadněte si správu sociálních sítí s checklistem

Kevan Lee: The Social Media Manager’s Daily, Weekly, Monthly Checklist - Přemýšlíte, jak často se věnovat správě sociálních sítí a všemu co s tím souvisí? Když si přečtete článek od marketingového ředitele Bufferu, dozvíte se vše podstatné. Většina ostatních zdrojů na internetu jsou už jen deriváty.

[C&CKH 18] Přečtěte si prvotřídní tip na obsah a poznejte tajemství Googlu