[C&CKH 27] Zvládnete cokoliv. Když si to dobře naplánujete

Ať už plánujete další rozvoj své firmy nebo si chcete vytyčit osobní cíle, pomohou vám s tím OKR. Objective Key Results. Tento moderní manažerský nástroj využijete na přípravu jakéhokoliv dlouhodobého plánu, nejlépe se ale hodí pro větší firmy od 25 zaměstnanců.

[C&CKH 26] Ověřujte fakta pomocí 8 jednoduchých technik

Každý copywriter si musí dát pozor, aby ve svých výstupech uváděl vždy jen pravdivé a ověřené informace. Každá nepravda totiž kazí reputaci nejen samotnému autorovi, ale také brandu klienta, který text zveřejnil.

[C&CKH 25] Vydejte se na cestu zákazníka

Obsahový marketing v B2B se nedá se zapnout v době hojnosti a vypnout, když nejsou peníze. Musí působit na zákazníky průběžně. Věděl to už Avinash Kaushnik, když přišel s metodou see-think-do-care a víme to i my, protože dlouhodobě spolupracujeme s desítkami klientů.

[C&CKH 24] Poznejte nástroje titánů i mocného G-Suite

[C&CKH 23] Ovládněte unboxing a odhalte tajemství kmenového vůdce

Letošní SupportDay se mimo jiné věnoval i málo vytěžené marketingové disciplíně – unboxingu. Otevírání balíčku působí na emoce, buduje vztah se zákazníkem a spoluvytváří značku.

[C&CKH 22] Jak se efektivně vzdělávat a nezbláznit se z toho

Určitě už také máte pod kůží zavrtanou poučku, že „udržet si stávajícího zákazníka je výrazně levnější než přitáhnout nového”. A třeba dobré e-maily mohou být pomyslným prstem na spoušti, která odpálí další spolupráci se stávajícím zákazníkem.

[C&CKH 21] Naučte se psát poutavé podtitulky a přemýšlet o brandu

Dobrý článek nedělá jen kvalitní text a chytlavý titulek, ale také poutavé podtitulky. A když u jejich psaní budete přemýšlet i o brandu firmy, vybrousíte copy k dokonalosti.

[C&CKH 20] Naučte se psát lepší případovky i posty na Facebook

Druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon přitáhl řečníky zvučných jmen – mluvili například zástupci MALLu, Slevomatu nebo Rohlíku. Co si z jejich vyprávění odnášíme?

[C&CKH 19] Usnadněte si správu sociálních sítí s checklistem

Kevan Lee: The Social Media Manager’s Daily, Weekly, Monthly Checklist - Přemýšlíte, jak často se věnovat správě sociálních sítí a všemu co s tím souvisí? Když si přečtete článek od marketingového ředitele Bufferu, dozvíte se vše podstatné. Většina ostatních zdrojů na internetu jsou už jen deriváty.

[C&CKH 18] Přečtěte si prvotřídní tip na obsah a poznejte tajemství Googlu

[C&CKH 17] Jak postavit tu nejlepší kariérní stránku na světě

[C&CKH 16] Vylepšete svůj obsah s Canvou a Vytvořte si novou hlavní stránku

[C&CKH 15] Zjistěte, jak drahé je zdarma a co lidé na webu nehledají

[C&CKH 14] Nebojte se dlouhých webů. Ukážeme vám, jak na ně

[C&CKH 13] Testujte web s 5 lidmi a vylepšete autostylizaci

[C&CKH 12] Napište skvělý příspěvek na blog a využijte Business Model Canvas pro neziskovky

[C&CKH 11] Ovládněte 5 kroků k dokonalé prezentaci a využijte Trust Flow

[C&CKH 10] Dávejte čtenářům jen ty otázky, na které odpoví kladně

[C&CKH 9] Vypořádejte se s negativními recenzemi a zjistěte, jestli vám s kreativitou pomůže pivo

[C&CKH 8] Jak vyniknout ve světě, kde content marketing dělá každý

[C&CKH 7] 13 tipů na titulky, jak psát jednoduše a proč jsou nezbytné persony

[C&CKH 6] Poznejte ježčí koncepci a poraďte si s výsledky vyhledávání

[C&CKH 5] Mějte více nápadů a získejte zákazníky bez větších výdajů

[C&CKH 4] Triky na e-mailové předměty, jak dělat obří ankety a dvě školení k tomu

[C&CKH 3] Nalákejte zákazníky skvělým videem. Musíte je zaujmout do 8 vteřin

[C&CKH 2] Využijte výzkum na maximum a udělejte si přehled v archetypech

[C&CKH 1] Lepší text i hezčí data. 4 zajímavé tipy nejen pro copywritery