MladýPodnikatel.cz, listopad 2021, Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury

Být nezaměnitelný, vystupovat konzistentně, znát svou misi a vizi. Značka firmy může být velkou konkurenční výhodou, nesmí však zůstat jen na papíře. Nad její důležitostí se v podcastu Mladýpodnikatel.cz zamýšlel zakladatel Obsahovky, Martin Brablec.

ShopCamp a Mergado, září 2021, Jan Novák: Má smysl tvořit na e-shopech obsah?

Do popisku v e-shopu kreativita nepatří. Když někdo kupuje stůl, nejvíc ho zajímá, jestli se mu vejde do kuchyně a kdy dorazí zásilka. Nejen o tom, proč se e-shopařům vyplácí být ‚brutálně upřímný,’ mluvil na konferenci ShopCamp náš copywriter Honza.

Content First 2020, Michaela Tabakovičová: Jak dostat teorii z brandbooku do reality?

Naše copywriterka Míša ukazuje firmám, jak pracovat s tonalitou. Věří totiž, že unikátní hlas značky prostupující všechny komunikační kanály rapidně ovlivňuje důvěryhodnost firmy. Tomu, jak tonalitu prakticky a krok za krokem nastavit, se věnovala Míša i ve své přednášce na Content First 2020.

Marketing&Media + Médiář, září 2019: Spolupráce s Hardwariem v marketingových médiích

Moderní technologie jsou pro děti lákavé, řada z nich i k užitku! Jen jim musíte vysvětlit, jak fungují. My se toho ujali a připravili pro ně návod, jak naložit s krabičkou BigClown od společnosti Hardwario

Tyinternety.cz, léto 2019: Stránka O nás je klíčová a úspěšný obsahový marketing v B2B znamená měřit a systematicky plánovat

Příručku marketéra na tyinternety.cz jsme doplnili několika copy tipy z praxe.

Strojirenstvi.cz: 27. 8. 2019: Zákazníky fráze nezajímají

Ondra Pokorný vytvořil pro interní týmy strojírenských společností návod, jak zaujmout publikum a poprat se o potenciální zákazníky.

Marketing&Media, 24. 6. 2019: Google upravuje algoritmus vyhledávání

Google si s námi často hraje, Honza Novák v červnovém čísle M&M popsal, jak Google tentokrát změnil algoritmus vyhledávání.

Marketing&Media, 24. 6. 2019: Lidé v pohybu

Rosteme a potřebujeme posily. V červnu jsme přivítali 3 nové kolegy, Lucku, Ondru a Roberta. Nově nalodění měli svá okýnka v sekci Lidé v pohybu.

Marketing&Media, 15. 7. 2019: Loučíme se s klienty

Rozloučili jsme se se dvěma klienty. Loučení proběhlo v přátelském duchu a my o tom napsali na blog.