CopyCamp, 13. 9. 2018: Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět

Kyselina hyaluronová, fluoroalkylační činidla nebo scintilátory. Sotva tyto termíny vyslovíte a teď si představte, že o nich musíte napsat poutavý text. Martin Brablec však ví, jak na to. Proto se vydal na devátý ročník Copycampu v pražském Dlabačově s přednáškou o tom, jak tvořit obsah pro náročné obory.

Content First, 12. 6. 2018: Vzdělávání copywritera: od opuštěného stolu ke smečce

Tyinternety.cz, jaro 2018. Seriál, díky kterému začnete psát lepší newslettery

Pro Příručku marketéra jsme sepsali seriál 3 článků, díky kterým už od zítra začnete psát lepší newslettery.

CREATIVE summit, 18. 5. 2018: Jak propojovat copywritery s daty

Který obsah funguje a přináší reálné výsledky? Na otázku, kterou pokládají nejen klienti, ale i zvídaví copywriteři a content marketéři, odpověďěl Martin na konferenci CREATIVE summit v Bratislavě.

Marketing&Media, 7. 5. 2018: Brněnské agentury rostou na pražských klientech

Na konci dubna nás v rámci turné po brněnských agenturách navštívila redaktorka z Marketing&Media. Jsme rádi, že jsme mohli přispět svou zkušeností s místními specifiky, s náborem lidí i s rozdíly oproti Praze.

Copy na stojáka #3, 19. 4. 2018: Vzdělávání copywritera

Snídaně na téma Inbound marketing v B2B, 19. 4. 2018: Panelová diskuse

Snídani v pražském Café Louvre pořádané kombem Mooza + Salesforce doplnila téměř dvouhodinová diskuse Jany Holanové z MSD a zakladatele Obsahovky Martina Brablece.

Marketing&Media, leden 2018: Tón značky nemusí být free, cool ani in

„Když jsem se dívala na váš blog, napadlo mě, jestli by nám někdo od vás nenapsal komentář do komentářové rubriky. Na tématu bychom se domluvili,“ napsala nám Martina z Marketing&Media.

Tyinternety.cz, leden 2018: 5 nejčastějších příznaků, že značce chybí tone of voice

Pro Příručku marketéra jsme aktualizovali článek o značkách trpících nejasnou tonalitou. Doplnili jsme nové příklady a ukázky, takže ani poučený čtenář nepřijde zkrátka.