Marketing&Media + Médiář, září 2019: Spolupráce s Hardwariem v marketingových médiích

Moderní technologie jsou pro děti lákavé, řada z nich i k užitku! Jen jim musíte vysvětlit, jak fungují. My se toho ujali a připravili pro ně návod, jak naložit s krabičkou BigClown od společnosti Hardwario

Tyinternety.cz, léto 2019: Stránka O nás je klíčová a úspěšný obsahový marketing v B2B znamená měřit a systematicky plánovat

Příručku marketéra na tyinternety.cz jsme doplnili několika copy tipy z praxe.

Strojirenstvi.cz: 27. 8. 2019: Zákazníky fráze nezajímají

Ondra Pokorný vytvořil pro interní týmy strojírenských společností návod, jak zaujmout publikum a poprat se o potenciální zákazníky.

Marketing&Media, 24. 6. 2019: Google upravuje algoritmus vyhledávání

Google si s námi často hraje, Honza Novák v červnovém čísle M&M popsal, jak Google tentokrát změnil algoritmus vyhledávání.

Marketing&Media, 24. 6. 2019: Lidé v pohybu

Rosteme a potřebujeme posily. V červnu jsme přivítali 3 nové kolegy, Lucku, Ondru a Roberta. Nově nalodění měli svá okýnka v sekci Lidé v pohybu.

Marketing&Media, 15. 7. 2019: Loučíme se s klienty

Rozloučili jsme se se dvěma klienty. Loučení proběhlo v přátelském duchu a my o tom napsali na blog.

SupportDay, Pardubice 29. 5. 2019: Komunikace se zákazníky optikou copywritera

O tonalitě a komunikaci se zákazníky z pohledu copywritera na konferenci SupportDay přednášela Martina Vejvodová.

Horeka 112 28. 5. 2019: Jak pomocí textu přenesete lidi do svého hotelu/restaurace

Kongresu na podporu pohostinství HOREKA 112 se jako řečník zúčastnil i Honza Novák. Majitelům i manažerům restaurací či hotelů ukázal, jak do svého podniku přilákat prostřednictvím obsahu nové zákazníky.

Moderní řízení, 24. 4. 2019: Může kaprál zvýšit výkonnost firmy?

O tom, jak žijeme v Obsahovce a jaké rituály (ne)pravidelně podstupujeme, se pro Moderní řízení rozpovídal Martin Brablec.