3. díl: Jak se píše... pro chovatele

Kamila Vlčková
Martin Brablec ve třetím dílu podcastu Obsahovky vyzpovídal Tomáše Haškovce. Marketingový ředitel e-shopu Spokojený pes stojí za originální komunikací i nápady, kterými baví chovatele mazlíčků v Česku i na Slovensku. Poslechněte si jeho tipy pro nastavení tonality značky i hravé zvládání krizových situací.

Slogan „tlapku na to“ nebo oslovení „smečko“ – chovatelům i marketingovým nadšencům se hned vybaví Spokojený pes. Komunikace na jejich webu i sociálních sítích je protkána novotvary a slovy se zvířecí tematikou. „Výraznou tonalitu máme schválně, jsme díky tomu rozpoznatelní. Navíc chovatelství se k tomu přímo nabízí, dává velký prostor pro hravost a kreativní nápady,“ popisuje Tomáš to, co je v psaní pro chovatele typické.

Hravost a kreativita se promítá i do nápadů na produkty jako SPOKOBOX nebo akce jako Psotoulky – výlety po Česku a Slovensku za psími keškami. S přípravou i komunikací Tomášovi pomáhá tým kolegů i externistů. Přitom všechny výstupy vypadají, jako by je psal jeden člověk. Všechny výstupy totiž prochází rukama Tomáše, alespoň při závěrečné kontrole.

Psát pro chovatele je sice hravé, ale náročné. Dá se přirovnat k psaní pro rodiče dětí. Chovatelé své mazlíčky milují, dělají pro ně první poslední a vyžadují stoprocentní kvalitu. „Jsou nároční, ale na druhou stranu hodně sdílní a srdeční,“ popisuje Tomáš své publikum. Přitom příležitosti, kdy jim to mohli dát fanoušci takzvaně sežrat, byly. V krizové komunikaci pak Tomáš zastává názor neustupovat ze své tonality.

Více se dozvíte, když si celý díl poslechnete:

Spotify ikona
Google Podcast ikona
Apple Podcasts