[C&CKH 1] Lepší text i hezčí data. 4 zajímavé tipy nejen pro copywritery

Obsahovka vzdělává

Econsultancy: 17 visualisation tools to make your data beautiful

Přečíst si 10 stran o výsledcích výzkumu či novele zákona, nebo se podívat na to nejdůležitější ve vizuálně atraktivní infografice? Čtenáře obvykle více zaujme druhá možnost. Právě proto se vyplatí přečíst si článek z portálu econsultancy.com, ve kterém autoři vybrali 17 nástrojů na oživení dat.

Přesvědčí vás, že k vytvoření pěkné infografiky nemusíte rovnou ovládat Adobe Illustrator.

Content Marketing Insuite:9 Lessons Content Marketers Can Learn from Traditional Journalism

9 tipů, jak obohatit copywriting o to nejlepší z klasické žurnalistiky, přináší portál contentmarketinginstitute.com.

Před psaním vždy si vždy stanovte, pro koho píšete. Stejně tak pečlivě a několikrát ověřte fakta. Přicházejte s novými nápady. Buďte brutálně upřímní. A zasazujte témata do souvislostí.

Tyinternety: Máte bordel v tom, jak vaše značka mluví? Jak na tonalitu a precizní komunikaci krok za krokem

Tykání, nebo vykání? Stručné informace, nebo odstavce textu? Pokud chce značka působit profesionálně, musí si jasně určit, jak bude komunikovat. V zahraničí je tonalita značky (brand voice) běžnou praxí, u nás spíše raritou.

Tyinternety.cz před přišly se svižným návodem, jak to udělat v 5 krocích.

Hubspot: Psychology of Ecommerce Sales: Consumers and the Ecommerce Checkout [Infographic]

Určitě to také znáte. Člověk si někdy vybere zboží na jednom e-shopu, ale nakonec ho koupí jinde. Důvodů pro opuštění internetového obchodu je podle článku na webu hubspot.com hned několik.

  • Přes polovina zákazníků třeba web opustí, pokud se jim nenačte do 3 vteřin.
  • Téměř stejnému počtu nakupujících pak vadí nedostatek informací.
  • Pro 92,6 % lidí je zase hlavním faktorem při rozhodování o nákupu vizuální stránka e-shopu.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku