[C&CKH 19] Usnadněte si správu sociálních sítí s checklistem
Kevan Lee: The Social Media Manager’s Daily, Weekly, Monthly Checklist
Přemýšlíte, jak často se věnovat správě sociálních sítí a všemu co s tím souvisí? Když si přečtete článek od marketingového ředitele Bufferu, dozvíte se vše podstatné. Většina ostatních zdrojů na internetu jsou už jen deriváty.
Při plánování si uvědomte, že správa sociálních sítí zahrnuje spoustu různých aktivit:
- strategie,
- plánování obsahu,
- copywriting,
- grafika, fotky, videa,
- komunikace s fanoušky,
- aktivita jménem značky,
- reklamní kampaně,
- vyhodnocování,
- sledování aktualit a konkurence,
- práce s influencery a ambasadory značky.
Časově nejnáročnější je vyhledávání a postování obsahu. Naopak nejméně času zabere odpovídání fanouškům.
Abyste na nic důležitého nezapomněli, použijte checklisty, který je v článku.
Konference Brandstorming 2018
Organizátoři letošní ročník zaměřili na rebranding a renaming. Tady jsou naše postřehy:
- Kvalitní zadání je odpovědnost kreativce. Klient často neví, jak má vypadat, proto ho musíte navést.
- Nemá cenu, aby se značka tvářila jako někdo, kým není. Brzy se na to přijde.
- Při výzkumu se respondentů ptejte na ty stejné věci opakovaně a různým způsobem. Pomůže vám to odlišit nákupní chování od pózy. Ale zase to nepřežeňte, ať zpovídaného nenudíte stále stejnými otázkami.
- Cokoliv nového (název, web atd.) nejdřív působí divně. Dejte tomu chvíli, lidé si za čas zvyknou.
O tom nejzajímavějším z konkrétních přednášek si přečtete u nás na blogu.
Školení Pište jako pornomagnát
Otto Bohuš vycházel na svém školení copywritingu ze 3 inspiračních zdrojů:
Pornostránky
Vykašlete se na řečičky okolo a jděte rovnou k věci. Dejte lidem to, po čem touží.
Př. Chcete mít skvělý firemní Facebook zcela bez starostí?
Teleshopping
Využijte techniku Horsta Fuchse a dalších televizních prodavačů.
- Ukažte problém, který má zákazník.
- Představte jeho řešení pomocí vašich výrobků nebo služeb.
- Řekněte zákazníkovi, co má hned teď udělat, aby je získal.
Bulvár
V bulvárních zprávách najdete dobrou inspiraci pro psaní titulků. Ty často využívají princip kontrastu. První půlka věty je obyčejná, ale druhá část vás překvapí – proto vzbudí zvědavost.
Př. Z tahanice dvou dětí o bábovku… se stala brutální rvačka stovky lidí
Další informace najdete v reportu ze školení na blogu.