[C&CKH 2] Využijte výzkum na maximum a udělejte si přehled v archetypech

Obsahovka vzdělává

Hubspot: 9 Simple Ways to Write Stronger Introductions

Napsat krátkou první větu, oslovit čtenáře a říct, co se v článku dozvíte. To jsou jen 3 z 9 věcí, které musí podle článku na portálu hubspot.com obsahovat silný úvod.

Právě několik prvních vět přitom rozhoduje o tom, jestli si čtenář článek rozklikne. Pokud ztratí zájem hned na začátku, už si nepřečte, v čem je vaše sušička skvělá nebo proč by si měl koupit fotoaparát od vás, i když je o 500 korun dražší než u konkurence.

The Next Web: 300 awesome free things: A massive list of free resources you should know

Šablony pro tvorbu webu, grafické editory nebo nástroje pro správu sociálních sítí. Všechny tyto kategorie jsou zastoupené v článku od portálu thenextweb.com, který sestavil seznam více než 300 nástrojů, které vám usnadní práci a jsou zdarma.

Na své si přijdou ti, kdo chtějí:

  • tvořit profesionální mailingy,
  • zorganizovat práci,
  • vytvořit elegantní web,
  • on-line editovat obrázky.

Kromě využití praktických pomocníků se při práci s některými nástroji také pobavíte - vytvořte si třeba hipster logo své firmy.

Hubspot: 5 Ways to Squeeze the Most Use out of Your Content Offers

Znáte to. Vytvoříte výzkum, který vám zabere několik měsíců. Napíšete závěrečnou zprávu a… Co dál? Vymáčkněte z výzkumu co nejvíce! Využijte ho pro příspěvky na sociálních sítích a vytvářejte infografiky.

Napište také několik článků na blog, ze kterých později vytvořte e-book. Pokročilejším radí článek na webu hubspot.com i s tím, jak z výzkumu vytvořit video. A určitě o data z výzkumu obohaťte i své webové stránky.

Econsultancy: 17 fantastically useful tools for content writers and bloggers

Dochází vám nápady na články? Nevíte, co je aktuálně trendy? Ale termíny hoří a klient chce zásobu obsahu. Nezoufejte! Text na serveru econsultancy.com nabízí hned několik nástrojů, které vám pomůžou při tvůrčí krizi.

Ne všechny bohužel využijete v českém prostředí. Zkuste třeba Hipster Ipsum, který krásně zaplní místa pro budoucí text. Jen pozor – pokud se do něj začtete, výrazně to sníží vaši produktivitu.

Moz: Understand and Harness the Power of Archetypes in Marketing

Dáš si Fofolu? Věta, se kterou se setkal snad každý. A také příklad toho, jak zavedená firma převrátila tón své komunikace o 180 stupňů. To, jak na nás značka působí, je přitom velmi důležité pro zisk a udržení zákazníka.

Článek na webu moz.com přináší přehled 12 komunikačních archetypů. Obvykle je těžké jednoznačně určit jen jeden. Důležité ale je, aby vaše firma nekomunikovala podle dvou archetypů ze zcela opačných pólů.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku