[C&CKH 4] Triky na e-mailové předměty, jak dělat obří ankety a dvě školení k tomu

Obsahovka vzdělává

Emma Brudner: 23 Sales Email Subject Lines That Get Prospects to Open, Read, and Respond

Otevři, přečti, udělej!

Když chcete, aby se tak příjemci e-mailů opravdu chovali, musíte je zaujmout dobrým předmětem.

Základní pravidla Emmy Brudner nepřekvapila: Vyhněte se příliš obecným, obyčejným a tuctovým předmětům. Vzbuďte zájem, překvapte.

Trošku knížecí rady, že?

Dál už to bylo naštěstí konkrétnější.

  • Máte v těle e-mailu bodový seznam? Vytáhněte jej do předmětu.
  • 8 rad skutečných šéfů firem, které vám udrží zaměstnance
  • Používáte na webu formulář s doporučením? Dejte jméno doporučujícího už do předmětu.
  • [Jenda Novák] věří, že je tenhle e-book přesně pro Vás
  • Podobně sedí do předmětu i jméno firmy, ideálně ve spojení s konkrétní výhodou, kterou jí slibujete.
  • Obsahová agentura může díky nám ušetřit až 25 000 Kč za nájem
  • Pěkné je také využití databáze segmentované po oborech. Takto dostanou vaši příjemci personalizovanou nabídku s odlišením už v předmětu.
  • Nápad na výjimečný obsah pro účetní firmy

Naopak doporučované obskurnosti typu „Neotvírejte tento e-mail”, záměrné nepoužívání velkých písmen, ponechání e-mailu bez předmětu nebo „Je vám mizerně? Máte rádi štěňata?” bychom raději v tichosti přesunuli do…

…spamu.

Školení Braň svou značku

Na neveřejném školení Jindry Šulcové Braň svou značku jsme se kromě jiného dozvěděli, jestli byl z hlediska práva dobrý nápad pojmenovat se Obsahová agentura.

No, nebyl.

Pokud slovní název vaší firmy jakkoliv souvisí s tím, co děláte, máte při registraci ochranné známky jen malou šanci na úspěch. Takže napodruhé se pojmenujeme Kořeni s.r.o. (jak nás mimochodem oslovila dvojice návštěvníků na nedávném sousedském miniveletrhu).

Školení: Buďte sociální a dělejte byznys na sítích

Aktuální informace o facebookových reklamách jsme čerpali na školení Adama Zbiejczuka a Jany Leitnerové v Impact Hubu Brno.

Takže abyste byli sociální, tak:

  • analyzujte své příspěvky i aktivity konkurence,
  • nepodceňujte krizovou komunikaci a vyhrocené diskuse co nejdříve směřujte do soukromé konverzace
  • a nebojte se krást (nápady).

Brian Lang: A “Cheat Sheet” For Writing Blog Posts That Go Viral

Brian Lang sepsal článek o tvorbě rozsáhlé ankety mezi odborníky. Je jasné, že články typu 40 expertů sdílí marketingové tipy pro rok 2016 potáhnou asi vždycky. Mají totiž šanci:

  • přivést mnoho nových návštěvníků,
  • přitáhnout pozornost i k relativně neznámému blogu,
  • pomoci vám navázat vztahy s danými odborníky
  • i posílit vaši autoritu v oboru.
  • To zní fajn, že? Jenže to dá opravdu hodně práce.

Potřebujete nejen správnou otázku, ale i správné experty a správnou propagaci.

  • Potřebujete přehled v oboru, kontakty nebo jiné způsoby, jak ty “své” experty najdete a oslovíte.
  • Pak potřebujete spoustu času. Spoustu.
  • A taky to všechno potřebujete skvěle naplánovat. Jako malou kampaň. Kdy půjde první oslovovací e-mail, kdy připomenutí, kdy poděkování. Pak zpracovat článek, provést revize, vydat jej. Obeslat experty. Postarat se o to, aby se výsledek dostal na správná místa. Shrnout výsledky. Pořádně se vyspat.

Joanna Wiebe: The Ultimate Guide to No-Pain Copywriting (or, Every Copywriting Formula Ever)

Příručka od Joanny Wiebe, která vyšla na Copyhackers.com, je skvělá pro začátek copykariéry.

Ze všech triků a vydestilovaných zkušeností vypichujeme pár pomůcek, které mají zázračnou moc vytrhnout vás z tvůrčí krize, přivést zpět k řemeslu a pomoci zručně sestavit jakýkoliv text.

Zní sice trochu jako cheaty do starých počítačových her, ale když nevíte kudy kam, můžou se hodit:

  • IDCA – Interest, Desire, Conviction, Action
  • AIDPPC – Attention, Interest, Description, Persuasion, Proof, Close
  • PADS – Problem, Agitation, Discredit, Solution
  • ACCA – Awareness, Comprehension, Conviction, Action
  • PAPA – Problem, Advantage, Proof, Action
  • QUEST – Qualify, Understand, Educate, Stimulate, Transition

AICPBSAWN (to fakt existuje) – Attention, Interest, Credibility, Proof, Benefits, Scarcity, Action, Warn, Now

Schválně, tipnete si, podle které formulky je tento text?

Nesnášíte ranní vstávání? My taky ne. Podlaha studí, za oknem poprchává a rozhýbat se zabírá čím dál víc času. Pomůže jen světlo, teplo a klid. Jako třeba v infrasauně. Ty kvalitní s širokým spektrem záření vás prohřejí i nabudí. A naplno sálají už za 1 sekundu. Vyzkoušíte si je? >>

Řešení
Odstavec výše je napsaný podle pravidel QUEST.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku