[C&CKH 5] Mějte více nápadů a získejte zákazníky bez větších výdajů

Jakub Bůšek

Amanda Walgrove: Infographic: 13 Ways to Be a Better Content Curator

Probrat se kopou nápadů a vybrat z ní ten nejlepší obsah. To je práce obsahového kurátora. A Amanda Walgrove v článku na stránce Contently radí, jak se v této oblasti zlepšit. Základem je pracovat s klíčovými slovy. Věděli jste, že článek, kde je dobře použijete, vydá za 6 článků, kde s nimi nepracujete?

Kromě toho se dozvíte, že:

  • klíčová slova lépe působí v plurálu,
  • titulky s čísly generují o 36 % více otevření – a pokud je číslo „divné”, přičtěte si dalších 20 %.

Neil Patel: How to Get Customers Without Spending Any Money

Získat zákazníka zdarma je snem všech marketérů. Podle Neila Patela z Quicksprout stačí, když máte skvělý výrobek, který chcete propagovat. Pak už jen využijte sílu osobního doporučení. Nabídněte zákazníkům slevu za to, že o vás řeknou přátelům na sociálních sítích. Nebo k doporučení rovnou „zneužijte” své kamarády.

Lindsay Kolowich: How to Design a Website: 50 Brilliant Homepage Designs to Get You Started

Homepage je to první, co zákazník vidí, když vstoupí na váš web. A první 3 vteřiny rozhodnou o tom, jestli na ní zůstane, nebo přejde ke konkurenci. Inspirujte se tedy 50 stránkami, které Lindsay Kolowich na Hubspotu označila jako výborné.

A pokud nemáte peníze na velký redesign, zkuste alespoň 2 triky:

  • zvětšete na stránce obrázky,
  • přidávejte autentické fotky.

Jami Oetting: Jak mít častěji více nápadů

Občas se to stane každému. Sedíte nad jedním textem hodinu, dvě… a stále nemůže přijít na tu správnou myšlenku. Jami Oetting se rozhodla tento problém marketérů vyřešit sestavením jednoduchých rad.

První rada říká: naučte se přemýšlet. V článku ale najdete i konkrétnější tipy, třeba metodu 6 klobouků přemýšlení. A ať už vytváříte jakýkoliv obsah, nebojte se porušit rutinu.

Chris Garrett: Jak se rozhodnout, který obsah prodávat a který dát zadarmo?

Když už nad prací trávíte čas, považujete za správné, aby za ni někdo zaplatil. Někdy se však vyplatí dát obsah zdarma, protože tím získáte vyšší příjmy. Stačí se řídit radami Chrise Garretta na portálu Copyblogger, kde se dozvíte, co je dobré dát a co už prodat.

Například předkrm zdarma zákazníky navnadí na hlavní chod. Nikdy ale zdarma nedávejte:

  • příliš kompletní obsah,
  • volný přístup k vašemu času,
  • své specifické znalosti.