[C&CKH 6] Poznejte ježčí koncepci a poraďte si s výsledky vyhledávání

Obsahovka vzdělává

Neil Patel: No More Tricks: 5 Ways to Create Content That Google Wants to Rank

Podle Neila Patela si Google dává záležet na tom, aby na prvních místech zobrazoval nejlepší obsah. Neustále proto upravuje algoritmy a navíc zaměstnává tým lidí, který ručně hodnotí weby.

Lidi ani algoritmy neobelžete, proto vám v boji o přední příčky zbývá jediná zbraň - skvělý obsah. Toto jsou 3 nejdůležitější doporučení, kterými je dobré začít:

  1. Delší je lepší a nejlepší je text dlouhý 2 450 znaků. Google dává obsáhlejším textům přednost kvůli vyšší pravděpodobnosti, že v nich čtenář najde požadované informace.
  2. Buďte hezčí a na každých 350 slov dejte jeden obrázek. Když bude stejný text na ošklivém webu a hezkém webu, hádejte, který si lidé přečtou.
  3. Myslete na komfort. Zajistěte, ať se vaše texty dobře čtou na počítači, tabletu i smartphonu.

Ty Rothstein: 9 tipů na nejlepší předměty

Tipy, jak na předměty e-mailů, jsou vždycky užitečné. Na předmětu totiž záleží nejvíc:

  • 35 % příjemců se podle předmětu rozhodne, zda e-mail otevře.
  • 69 % se na základě předmětu rozhodne, jestli e-mail rovnou nepošle do spamu.

Jestli nemáte čas na čtení článku s 9 tipy, určitě si nenechte ujít tyto 3:

  1. Lidé jsou zvědaví, proto v předmětu fungují otázky typu co, proč, jak?
  2. Čísla fungují a divná ještě více. Dejte do předmětu 123 tipů nebo 14 důvodů.
  3. Pokud nedáváte nic zdarma nebo s 10% slevou (ta totiž funguje nejlépe), zaměřte se na dobrý obsah a nesnažte se předmětem hned prodávat.

Kurz designu služeb

Samostatný článek o kurzu designového myšlení od Pábení a Libdesignu najdete v samostatném článku. Jestli jste ho ještě nečetli, co nejdříve to napravte. A abyste věděli, na co se máte těšit, máme pro vás malý předkrm:

  • Myslíte, že zákazníka znáte? Dokud se ho nezeptáte, nemůžete to tvrdit se 100% jistotou.
  • Zákazníci, kteří službu nebo produkt denně používají, mohou mít tisíce nápadů na její zlepšení.
  • Z dobré služby mají lidé užitek. Právě ten jim proto představte místo toho, abyste jen nudně sepsali nic neříkající vlastnosti. Kdybyste si například vybírali nové pastelky, který popis by vás lákal víc?

12 trojhranných pastelek s odolnou tuhou.

X

12 pastelek, včetně tyrkysové a růžové, na které můžete opravdu přitlačit. Odolná tuha vydrží i první dětské umělecké pokusy a třeba i nechtěné šlápnutí. Díky trojhrannému tvaru se navíc pastelky skvěle drží levákům i pravákům.

Teď vám nejspíš dlužíme vysvětlení. Dosud jsme psali o službách a najednou pastelky? Kouzlo designového myšlení totiž spočívá v tom, že ho můžete aplikovat úplně všude. Vždy se totiž skládá ze 3 částí:

Poznávání Analýza Design

Sběr dat a rešerše

Zpracování informací

Návrh řešení, prototyp a testování

Běžte za svými zákazníky, ptejte se jich a zjišťujte, co vlastně chtějí.

Pojmenujte výhody produktu nebo služby a problémy, kvůli kterým zákazník váhá.

Vyřešte problém a nechte zákazníky otestovat, jestli to je opravdu ono.

Jim Collins: Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jim Collins napsal bestseller, který ředitelé největších amerických firem (CEOs z Fortune 500) 35x označili za nejlepší knihu. Přečíst by si ji měl každý, kdo má zájem o rozvoj své firmy.

V knize se setkáte s pojmy, jako je:

  • vůdcovství 5. úrovně,
  • ježčí koncepce,
  • setrvačník,
  • bludný kruh.

Abychom se netočili v bludném kruhu a raději roztáčeli setrvačník, pilujeme společně ježčí koncepci Obsahové agentury.

Chceme totiž najít průnik toho, v čem můžeme být nejlepší, co nás nejvíc baví a co nám přináší peníze. Vřele doporučujeme!

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku