[C&CKH 9] Vypořádejte se s negativními recenzemi zjistěte, jestli vám s kreativitou pomůže pivo

Obsahovka vzdělává

Eddie Shleiner: 7 tipů, jak psát nepřekonatelné copy

Rady, jak lépe psát, se opakují stále dokola. Na druhou stranu se říká, že opakování je matkou moudrosti. Tak tady je 7 tipů od Eddieho Shleynera:

  1. Poznejte cílovou skupinu a vytvořte si persony.
  2. Pracujte s exkluzivitou. Klienti musí vědět, že jsou pro vás důležití.
  3. Využívejte emoce.
  4. Používejte analogie a metafory. Pomůžou s vysvětlením složitých věcí.
  5. Vyhněte se nejednoznačným výrazům. Např. lidé říkají.
  6. Vytvořte naléhavost.
  7. Přizpůsobte tlačítko CTA na míru.

Ted Ammon: Negativní recenze nejsou nutné zlo

Pokud máte na webu jen samé ultra pozitivní recenze, 95 % návštěvníků si bude myslet, že jsou falešné. Proto vám podle Teda Ammona dodá několik negativních ohlasů důvěryhodnost.

Další výhodou je zvýšení návštěvnosti. Záporné recenze čte až 5krát více lidí a potom se jdou podívat na produkt, na který si autor stěžuje. A přestože se to zdá zvláštní, návštěvníci, kteří přišli z těchto recenzí, na webu stráví více času a mají vyšší konverze.

Co dělat, když dostanete negativní recenzi:

  1. Uklidněte se.
  2. Lepší než si vylít na zákazníkovi zlost, je nic nedělat.
  3. Zkuste negativní recenzi proměnit ve svůj prospěch.
  4. Ukažte, že se špatných hodnocení nebojíte a vyvoláte pozitivní odezvu u zákazníků.

V čem se při psaní inspirovat v deskových hrách

Napadlo vás někdy, že se při copywritingu můžete inspirovat pravidly deskových her? Na vysvětlení složitých postupů mají jejich autoři jen několik stran a musí do nich dostat vše podstatné.

Klíčové jsou tyto zásady, které využijete i v „běžném” copywritingu:

  1. Používejte bodové seznamy.
  2. Čleňte text, aby byl přehledný.
  3. Infografika občas vydá za tisíc slov.
  4. Vyprávějte příběhy.

Směle při dalším psaní využijte gamifikaci (využití herních prvků v neherním prostředí). A nezapomeňte, že pravidelné psaní nevede k rutině, ale k mistrovství.

Erik Devaney: Jak získat inspiraci z nejméně pravděpodobných zdrojů

Občas se to stane každému copywriterovi - zírá na prázdnou obrazovku a naprosto nic ho nenapadá. Proto jsme se podívali na techniky na povzbuzení kreativity.

Erik Devaney ve svém článku radí opustit rutinu a zkusit něco neobvyklého. Nemusíte se hned přihlásit na bungee jumping, ale jděte třeba do práce jinou cestou. Nové podněty ve vás probudí kreativitu.

Další užitečnou metodou je zápisník na nápady. Do něj si poznamenejte všechny i zdánlivě hloupé náměty. Je totiž mnohem méně stresující sedět nad popsaným papírem než nad prázdným papírem.

Poslední z metod, která nás zaujala, je dát si pivo. Alkohol částečně zablokuje logické procesy v mozku a díky tomu je víc prostoru pro hledání neotřelých a kreativních řešení. Nic se však nemá přehánět.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku