Content First, 7. 6. 2017: Co jsme se za 14 měsíců naučili o měření obsahu

Obsahovka vzdělává

80 % značek měří obsah, ale jen 12 % z nich používá relevantní metriky. Kvalitní měření je přitom klíčové, protože díky němu dokážete další obsah připravit zákazníkům přímo na míru.

Kuba na konferenci Content First v Praze mluvil o tom, co se nám v měření obsahu osvědčilo. Za 14 měsíců jsme zjistili, že problém není v měření, ale v předávání dat copywriterům. Kuba také představil 3 konkrétní případy z praxe, jak i základní pomůže k vytváření lepšího obsahu.

Součástí prezentace je odkaz na měřící skript, který můžete nasadit i na svém webu. Díky němu mimo jiné zjistíte, který obsah zákazníky nejvíc zaujal.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku