CopyCamp, 8. 6. 2016: Vzrušující nudný obsah

Obsahovka vzdělává

Každý nemůže psát pro módní lovebrand nebo luxusní cestovní kancelář. Dřív nebo později přijde první e-shop s průmyslovými šicími stroji, dodavatel ERP softwaru nebo jiná B2B firma. Klíčem ke skvělému obsahu je totiž poznání, že tahle na první pohled nudná témata jsou pro jiné celý jejich svět. Na prvním místě pak musí stát něco úplně jiného – užitečnost.

Klíčem k dobrým textům je uvědomit si, že ačkoliv pro vás je to nuda, existují lidé, pro které to znamená celý svět.

O naše zkušenosti s psaním pro klienty ze zdánlivě nudných oborů se Martin podělil na CopyCampu v Praze. V prezentaci uvidíte příklady obsahu před/poté a výsledky, kterých jsme jejich úpravou dosáhli.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku