Eliška Gunišová na 12. CopyCampu: Jak vidět smysl v dlouhodobých spolupracích
CopyCamp je tradiční obsahová konference určená copywriterům, markeťákům i majitelům firem. Na letošním 12. ročníku naše týmlíderka Eliška sdílela zkušenosti z dlouhodobé spolupráce s klienty. A tipy, jak v takové spolupráci udržet spokojenost na všech stranách.
Dlouhodobá spolupráce s klienty nám v Obsahovce dává smysl – v takové spolupráci jsou totiž spokojení nejen klienti, ale i copywriteři a celá agentura. Proto Eliška v přednášce vysvětlila, jak takovou spolupráci nastavit a kde hledat nové podněty, když tvoříte stále pro jednoho klienta.
Eliška sdílela třeba zjištění z našeho nedávného výzkumu o tom, co je pro klienty důležité. K jejich spokojenosti přispívá třeba maximální transparentnost, neměnnost copy týmu nebo ochota a zkušenost spolupráce s dalšími agenturami. A důležité jsou samozřejmě i měřitelné výsledky, díky kterým klient ví, že obsah, který jsme mu dodali, funguje.
Dlouhodobá spolupráce není samozřejmost – počítáme s tím, že někdy si nás klient potřebuje nejprve otestovat na menší zakázce a teprve pak pokračovat dál.
A dlouhodobá spolupráce neznamená nutně ani kontinuální dodávání obsahu ve smyslu pravidelných příspěvků na blog nebo na sociální sítě. S některými klienty jsme v pravidelném kontaktu, ale obracejí se na nás spíše nárazově, vždy, když něco potřebují.
Je zkrátka dobré počítat s odlišnými potřebami a nastavením klientů a co nejvíce jim spolupráci uzpůsobit – i když dlouhodobý vztah zůstává naší prioritou.
Pokud by vás zajímalo víc tipů, jak při dlouhodobé spolupráci udržet spokojenost na obou stranách, mrkněte se na Eliščinu prezentaci: