Kateřina Kalivodová na Content First 2022: Jak si iDoklad vytváří budoucí zákazníky?

Hana Kratochvílová

Naše copywriterka Kateřina Kalivodová přednášela na Content First 2022 o tom, jak se nám s iDokladem podařilo vytvořit „obsahové perpetuum mobile” – mini akademii, která pomůže podnikatelům v začátcích podnikání. A přivádí iDokladu nové zákazníky.

Content First je každoroční konference zaměřená na novinky a trendy v obsahovém marketingu. Kateřina svůj příspěvek postavila na myšlence, že existují 2 „cesty“ obsahového marketingu.

Tou první je průběžný obsahový marketing – klasika, kterou dělá většina firem. Píší články, točí videa nebo třeba publikují na sociálních sítích. Druhou cestou je obsahový projekt. Jednou ho vytvoříte a pak se staráte o jeho propagaci. Příkladem obsahového projektu je právě mini akademie pro začínající podnikatele od iDokladu. Případovku o tom, jak jsme do akademie tvořili obsah na klíč, si můžete přečíst tady.

Miniakademie pomáhá začínajícím podnikatelům zorientovat se v účetnictví, fakturaci i cenotvorbě. Obsahuje více než 30 lekcí, ve kterých s podnikáním poradí zkušení účetní, daňoví poradci, právníci i byznys mentoři.

Samotnému vzniku akademie předcházel rozsáhlý výzkum, z něhož vyplynulo, že o komplexní vzdělávací program je mezi podnikateli zájem. Po výzkumu jsme se vrhli na tvorbu konceptu a natáčení video lekcí, sepsání článků a desítek dalších výstupů.

Výsledkem je velký obsahový projekt, který na rozdíl od průběžného obsahového marketingu, není na trhu tak běžný. A tak je to skvělá příležitost, jak se odlišit a zapsat se cílové skupině do paměti.

Kateřina Kalivodová na Content First 2022. Foto: TUESDAY Business Network.