MladýPodnikatel.cz, listopad 2021, Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury

Obsahovka vzdělává

Být nezaměnitelný, vystupovat konzistentně, znát svou misi a vizi. Značka firmy může být velkou konkurenční výhodou, nesmí však zůstat jen na papíře. Nad její důležitostí se v podcastu Mladýpodnikatel.cz zamýšlel zakladatel Obsahovky, Martin Brablec.

Možná patříte k těm, kteří budování značky zanedbávají. Martin to měl stejně. Obsahovka fungovala dva roky, než mu došlo, že se už agentura bez nastavení vlastní identity neobejde. Z intenzivního několikatýdenního hloubání těžíme dodnes.

Martinova zkušenost ukazuje, že se vize, hodnoty či definice cílových skupin mohou stát skvělým vodítkem při každodenní práci. Díky znalosti vlastní identity přesně víme, jak chceme vystupovat, čemu se chceme věnovat a čemu se raději vyhnout. Klienti i potencionální zaměstnanci vědí, co od nás mohou očekávat.

Právě o svých zkušenostech, ale i konkrétních nástrojích mluvil Martin s Jirkou Rosteckým v podcastu MladyPodnikatel.cz. Pusťte si ukázku nebo si předplaťte prémiový obsah a poslechněte si i další zajímavé rozhovory.

Zpět

Sdílet