Content First 2020, Michaela Tabakovičová: Jak dostat teorii z brandbooku do reality?

Obsahovka vzdělává

Naše copywriterka Míša ukazuje firmám, jak pracovat s tonalitou. Věří totiž, že unikátní hlas značky prostupující všechny komunikační kanály rapidně ovlivňuje důvěryhodnost firmy. Tomu, jak tonalitu prakticky a krok za krokem nastavit, se věnovala Míša i ve své přednášce na Content First 2020.

Tonalita je nastavení tónu značky, který sjednotí komunikaci a odliší vás od konkurence. Když o tonalitu nepečujete, komunikace může působit zmateně. Jinými slovy, jednou sršíte vtípky na Facebooku a jindy zas píšete formální maily plné vykání.

Ke sjednocení hlasu vaší značky proto Míša doporučuje pracovat s personami. Hledejte typ osobnosti, který může skrze vás promlouvat. Bude to spíš úslužný komorník nebo oblíbený vysokoškolský učitel? Odtud je to jen krůček k rozpracování pravidel komunikace ve vaší firmě a vzniku komunikačního manuálu. Vyzkoušejte si vše prakticky s využitím Míšiny tonalitní šablony.

Pro více fíglů nejen z oblasti tonality si můžete zaplatit a poslechnout záznam všech přednášek z Content First 2020. Podívejte se také, jak tvoříme komunikační manuály, a pokud stále tápete, obraťte se na nás a společně hlas vaší značky najdeme.

V době epidemie se naše kancelář na chvíli proměnila ve studio, ze kterého Míša přednášela na Content First 2020.

Zpět

Sdílet