ShopCamp a Mergado, září 2021, Jan Novák: Má smysl tvořit na e-shopech obsah?
Do popisku v e-shopu kreativita nepatří. Když někdo kupuje stůl, nejvíc ho zajímá, jestli se mu vejde do kuchyně a kdy dorazí zásilka. Nejen o tom, proč se e-shopařům vyplácí být ‚brutálně upřímný,’ mluvil na konferenci ShopCamp náš copywriter Honza.
Zákazníci e-shopů hledají podle Honzy hlavně pomocnou ruku. Je možné, že klávesnici nebo skříň nakupují poprvé v životě, proto chtějí přesně vědět, co k nim doputuje. Na e-shop chodí rychle vybrat a nakoupit, ne se začíst do ódy na design. Proto vám budou vděční za odrážky a krátké texty. Složitý jazyk a nejasné informace zákazníka naopak znejišťují a odrazují od nákupu.
Pokud se chcete dozvědět, jak zvýšit důvěryhodnost e-shopu nebo jak více prodávat díky užitečným článkům, Honzovu přednášku vřele doporučujeme.
Pokud nemáte času nazbyt, pusťte si výcuc z přednášky v podcastu Mergado nebo se podívejte na videorozhovor.