StartupClub, 5. 11. 2015 Jak vylepšit automatické e-maily tak, aby více [DOPLŇ]

Obsahovka vzdělává

Nabízíte zájemcům k vyzkoušení trial verzi zdarma? Ale jak je přesvědčit, aby se po uplynutí zkušebního období stali platícími zákazníky? Inspirujte se případovou studií firmy RAYNET, kterou Martin přestavil na StartupClubu v Brně.

Dodavateli CRM systému jsme upravili transakční e-maily a díky tomu se o 312 % zvýšil počet uživatelů, kteří začali s RAYNETem ve zkušebním období komunikovat. A hlavně: konverzní poměr těchto zákazníků vzrostl z 10 na 22 %.

Podívejte se, jak přesně jsme e-maily upravili a využijte tyto tipy i ve svém byznysu.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku