Audit obsahu, který vám otevře oči

Většina webů nevyužívá sílu obsahu na maximum. Nepřesvědčí zákazníka, nevzbudí důvěru nebo jsou plné zbytečných chyb.

Chápeme to. Chybí čas, znalosti nebo třeba nezaujatý pohled zvenčí. Zkušenému copywriterovi přitom stačí pár hodin, aby odhalil průšvihy i nevyužité příležitosti.

Proto jsme dali dohromady důkladný audit obsahu webu:

  • Na 22+ stranách popíšeme slabá místa – koncepční i detailní – a ukážeme vám je na konkrétních příkladech z vašeho webu.
  • Dostanete jasné pokyny, jak je napravit, aby váš obsah fungoval.
  • Audit zpracovávají výhradně zkušení copywriteři s praxí stovek hodin revizí a ladění webového obsahu.
  • Za 9 600 Kč bez DPH si jej může dovolit každý podnikatel.
scroll

Výsledky za pár dnů

Pro audit obsahu jsme sestavili přesnou metodiku s téměř 60 kritérii. Díky tomu vám audit zpracujeme do pár dní. Na přesném termínu se spolu domluvíme.

Uchopitelné rady

Předáme vám srozumitelný dokument o více než 22 stranách. K tomu přidáme check-list jako souhrn a seznam, s čím začít,
abyste obsah webu posunuli rychle dál.

Ideální pro malé firmy

Menší firmy a živnostníci obvykle nemají desítky tisíc na profi copywritera. I tak
ale mají právo na fungující obsah. Audit obsahu je skvělý první krok.


Tak rozebraný váš obsah ještě nikdy nebyl

Podrobný audit obsahu na to jde od podlahy. Postupně projdeme
na vašem webu:

  • Pravopis, překlepy a stylistiku. Odhalíme chyby v čárkách
    i mizerný slovosled.
  • Tón komunikace a srozumitelnost. Abyste působili jednotně
    a návštěvníky nemátli.
  • Titulky a perexy. Aby fungovaly a lákaly k dalšímu čtení.
  • Samotný obsah stránek. Od homepage po kontakt.
  • Fotky a videa. Zkontrolujeme kvalitu a smysluplnost.
  • Typografii. Neodpustíme vám spojku na konci řádku
    ani verzálky.
  • Uživatelskou přívětivost. Ověříme, jestli se návštěvníci na webu pohybují jednoduše a bez překážek.
  • SEO. Protože metatexty, klíčová slova a funkční odkazy žijí dál.

Jak to funguje

Pošlete nám odkaz na web

Do začátku potřebujeme jen odkaz na web
a uhrazenou zálohu na půlku ceny. Web důkladně prozkoumáme od typografie po směřování k cíli. Zvládneme to bez schůzek
a telefonátů.

Dostanete audit

V termínu vám posíláme 22+ stran plných odhalení a doporučení. Když budete mít zájem o navazující konzultaci, požádáme vás o další data – statistiky návštěvnosti, ukázky materiálů atd.

Nabídneme vám konzultaci

Pokud chcete audit vytěžit na maximum, doporučujeme navázat on-line konzultací
s copywriterem. Projde s vámi audit i web
a bude vám klást mnoho všetečných otázek. Odnesete si plnou hlavu nápadů pro další rozvoj webu.


Co na audit říkají klienti

„Chtěli jsme slyšet kritiku našeho webu
od někoho, kdo tomu rozumí. Potřebovali jsme totiž vědět, co máme na webu vylepšit. Díky analýze od Obsahové agentury jsme se ale dostali mnohem dál. Přivedla nás
k myšlence, že se musíme zamyslet nad svými produkty a ujasnit si jejich prioritu. Analýzu doporučuji, protože na odhalené problémy bych nikdy sám nepřišel.“
Jiří Židů, zakladatel Tajemství investování do nemovitostí
„Na auditu od Obsahové agentury oceňujeme pohled nezainteresovaného člověka. Získali jsme konstruktivní kritiku
i návrhy, jak současný stav zlepšit. Nejvíc oceňujeme check-list, který je součástí auditu a díky kterému můžeme pravidelně kontrolovat stav našeho webu.“
Josef Ciglanský, marketingový specialista PREVIO s.r.o.

Cena a termíny

9 600 Kč bez DPH

Kompletní audit obsahu webu pořídíte za zlomek toho, co stojí kompletní obsah nového webu
od profesionálního copywritera.

Případné navazující konzultace účtujeme sazbou 1 500 Kč + DPH za hodinu.

Do 5 dnů

Po odeslání objednávky se domluvíme na termínu a hned po uhrazení 50% zálohy se pouštíme do práce. Hotový audit máte na stole nejpozději do pěti pracovních dnů.


První krok je na vás. A zbytkem vás provedeme


Kdo jsme

V Obsahové agentuře píšeme, tvoříme obsahové strategie, točíme, fotíme. Najdete nás v Brně i v Praze. Momentálně ale hlavně
na home office.

Obvykle si nás najímají na dlouhodobou spolupráci velké firmy. Pro menší klienty jsme už často příliš drazí a robustní. A to nám přišlo škoda.

Proto vznikl dostupný audit obsahu webu, do kterého dokážeme zhustit své know-how a který můžeme nabídnout za krabicovou cenu. Na auditu přitom pracují výhradně špičkoví copywriteři, kteří publikují, přednáší, konzultují, sbírají oborová ocenění a hlavně denně píší, revidují a vylepšují obsah u klientů z B2B i B2C.