V případovkách představujeme příběhy podnikatelů. Textem, ale také autentickými fotkami

Když chcete dokázat, že vaše služba přináší uživatelům užitek, je případovka skvělým nástrojem. Pro iDoklad proto vytváříme sérii fotopřípadovek, které ukazují, jak nástroj usnadňuje fakturaci drobným podnikatelům. Psané příběhy dokreslují fotografie z truhlářské dílny nebo ze salátové farmy řízené počítačem.

Hledá se: copywriter junior do Brna nebo Prahy

V létě jsme našli Kláru. Klára zrovna dokončila školu a chtěla se učit praxí, a tak u nás začala psát. Za prvních pár týdnů si vyzkoušela tvorbu landing page, newsletterů, článků, případovek i postů na sítě. K tomu kouká pod ruce zkušenějším a vzdělává se. A my teď hledáme další Kláru – juniorní posilu, která se ze všeho nejvíc chce hodně a rychle posouvat. Ideálně s nástupem ihned, do Brna nebo Prahy. Přečtěte si, jak můžete vyrůst v jedné z top českých agentur zaměřených na obsahový marketing a třeba zjistíte, že hledáme právě vás.

Jak tvoříme videopřípadovky: spolupráci s firmou NEVA jsme zachytili textem, fotkami i videem

Případové studie jsou ideální způsob, jak přiblížit vzájemné fungování dvou firem: dodavatele a zákazníka. Propojením textu s vizuálním obsahem navíc docílíme větší autenticity i přidané hodnoty. Přečtěte si, jak v Obsahovce tvoříme videopřípadovky.

Hledá se: komorník v Praze

Hledáme posilu, která bude dělat život v Obsahovce hezčí. V Praze uvítáme pomoc, která zastane roli komorníka a stane se pravou ruku back office. Postaráte se, aby kolegům ani v kancelářích nic nechybělo. Pozice se hodí pro studenty nebo maminky na mateřské jako dlouhodobý přivýdělek. Přečtěte si, jak si nového kolegu představujeme.

Jaké bylo šest let řídit Obsahovku

Už nejsem CEO. Od letošního června je jím Vojta Šmíd, který k nám před lety nastoupil jako první projekťák na poloviční úvazek. Když řeknu, že je to story z brigádníka do vedení, přeháním jen trochu. Jsem hrdý na to, že kompetentní a spolehlivý ředitel vyrostl přímo v Obsahovce. Co víc si může zakladatel přát? A protože jsem před předáním uklízel, rád bych svou éru výkonného řízení uzavřel i veřejně.

[Vzor pravidel ke stažení] Jak správně uspořádat soutěž na Facebooku a Instagramu

„Označte dva kamarády, sdílejte na Timeline a vyhrajte…“ Podobných formulací jsou plné sociální sítě – soutěže jsou snadný způsob, jak vytočit zájem fanoušků do zelených čísel a firmy je využívají stále častěji. Naprostá většina u toho ale porušuje pravidla. Proto jsme společně s advokátkou sepsali podrobný návod, jak to dělat správně. A jako bonus jsme připravili vzor pravidel, který si snadno upravíte na míru své soutěži.

Hledá se: asistent pro tvorbu audiovizuálního obsahu v Brně

Hledáme posilu, která se stane pravou rukou našeho fotografa a kameramana Emila. Budete stříhat videa, fotit, natáčet, vyzkoušíte si 2D animaci nebo nabídnete pomocnou ruku při výjezdech. A hlavně se budete učit. Na částečný úvazek, v Brně, klidně hned. Pokud se chcete posouvat v jedné z top českých agentur zaměřených na obsahový marketing a pod vedením profesionála s 10+ lety zkušeností, možná hledáme právě vás.

Hledá se: copywriter, který žije obsahem pro sociální sítě. Zn. Brno nebo Praha

Hledáme posilu, kterou nejvíc ze všeho baví tvořit obsah na sociální sítě, komunikovat s fanoušky a taky psát. Nezáleží, jestli rozšíříte náš tým v Brně nebo v Praze. Důležité je, že žijete tím, co se na sítích děje a baví vás přemýšlet, jak Facebook, LinkedIn nebo třeba Twitter využít ve prospěch klienta. Pokud se chcete posouvat v jedné z top českých agentur zaměřených na obsahový marketing, možná hledáme právě vás.

Hledá se: copywriter už-aby-tu-byl se základnou v Brně nebo v Praze

Hledáme nové kolegy, kteří s námi budou psát, vymýšlet obsahové projekty a sdílet naše nadšení pro content marketing. Nezáleží, jestli posílíte tým v Brně nebo v Praze. Důležité je, že vás baví měnit složitá témata do srozumitelného a čtivého textu, libujete si ve strategickém pohledu na obsah a nebojíte se o svých nápadech diskutovat. Pokud se chcete posouvat v jedné z top českých agentur zaměřených na obsahový marketing, možná hledáme právě vás.

Obsahový marketing pro SaaS. S čím počítat, než se do něj pustíte

Pokud jste vyvinuli software, který zlepšuje fungování umělé inteligence, těžko ho prodáte firmě, která teprve přemýšlí, jestli by jim AI vůbec pomohlo. A v podobné situaci jsou i další SaaS firmy – aby jednou něco prodaly, musí si své zákazníky nejprve vychovat. Přečtěte si, co jsme se v Obsahovce při práci pro SaaS klienty naučili a postavte svůj obsahový marketing na zdravých základech.

Hledá se: grafik se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme pro náročné klienty a o složitých oborech, ale také tvoříme infografiky nebo třeba připravujeme příspěvky na sociální sítě. Hledáme proto posilu, která je v grafických programech jako doma a chce propojovat vizuální a psaný obsah. Pokud hledáte různorodou práci, tahle volná židle možná čeká právě na vás.

Koho najmout na obsah? Velké srovnání in-house copywritera, freelancera a agentury

In-house copywriter je sice ze všech variant nejlevnější, na druhou stranu je s ním taky nejvíc práce. Agentura bývá dražší, ale nabízí oborový přesah a mnohem více kumulovaného know-how. Čtěte, kdy se vám vyplatí vlastní copywriter, kdy byste měli najmout freelancera a kdy pro vás bude nejlepší agentura.