Jaké bylo šest let řídit Obsahovku

Už nejsem CEO. Od letošního června je jím Vojta Šmíd, který k nám před lety nastoupil jako první projekťák na poloviční úvazek. Když řeknu, že je to story z brigádníka do vedení, přeháním jen trochu. Jsem hrdý na to, že kompetentní a spolehlivý ředitel vyrostl přímo v Obsahovce. Co víc si může zakladatel přát? A protože jsem před předáním uklízel, rád bych svou éru výkonného řízení uzavřel i veřejně.

Hledá se: komorník v Brně a dobrá duše kanceláří v Praze

Hledáme posily, které budou dělat život v Obsahovce hezčí. Do Brna přijmeme spolehlivého a časově flexibilního brigádníka, který se vžije do role komorníka a bude pečovat o potřeby našeho týmu. V Praze uvítáme pravou ruku back office, která zajistí, že budou kanceláře uklizené a nebude v nich chybět nic potřebného. Obě pozice se hodí pro studenty nebo maminky na mateřské jako dlouhodobý přivýdělek. Přečtěte si, jak si nové kolegy představujeme.

Hledá se: copywriter, který žije obsahem pro sociální sítě. Zn. Brno nebo Praha

Hledáme posilu, kterou nejvíc ze všeho baví tvořit obsah na sociální sítě, komunikovat s fanoušky a taky psát. Nezáleží, jestli rozšíříte náš tým v Brně nebo v Praze. Důležité je, že žijete tím, co se na sítích děje a baví vás přemýšlet, jak Facebook, LinkedIn nebo třeba Twitter využít ve prospěch klienta. Pokud se chcete posouvat v jedné z top českých agentur zaměřených na obsahový marketing, možná hledáme právě vás.

Hledá se: copywriter už-aby-tu-byl se základnou v Brně nebo v Praze

Hledáme nové kolegy, kteří s námi budou psát, vymýšlet obsahové projekty a sdílet naše nadšení pro content marketing. Nezáleží, jestli posílíte tým v Brně nebo v Praze. Důležité je, že vás baví měnit složitá témata do srozumitelného a čtivého textu, libujete si ve strategickém pohledu na obsah a nebojíte se o svých nápadech diskutovat. Pokud se chcete posouvat v jedné z top českých agentur zaměřených na obsahový marketing, možná hledáme právě vás.

Obsahový marketing pro SaaS. S čím počítat, než se do něj pustíte

Pokud jste vyvinuli software, který zlepšuje fungování umělé inteligence, těžko ho prodáte firmě, která teprve přemýšlí, jestli by jim AI vůbec pomohlo. A v podobné situaci jsou i další SaaS firmy – aby jednou něco prodaly, musí si své zákazníky nejprve vychovat. Přečtěte si, co jsme se v Obsahovce při práci pro SaaS klienty naučili a postavte svůj obsahový marketing na zdravých základech.

Hledá se: grafik se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme pro náročné klienty a o složitých oborech, ale také tvoříme infografiky nebo třeba připravujeme příspěvky na sociální sítě. Hledáme proto posilu, která je v grafických programech jako doma a chce propojovat vizuální a psaný obsah. Pokud hledáte různorodou práci, tahle volná židle možná čeká právě na vás.

Koho najmout na obsah? Velké srovnání in-house copywritera, freelancera a agentury

In-house copywriter je sice ze všech variant nejlevnější, na druhou stranu je s ním taky nejvíc práce. Agentura bývá dražší, ale nabízí oborový přesah a mnohem více kumulovaného know-how. Čtěte, kdy se vám vyplatí vlastní copywriter, kdy byste měli najmout freelancera a kdy pro vás bude nejlepší agentura.

Hledá se: projekťák do Brna

V Obsahovce píšeme, tvoříme obsahové strategie nebo třeba fotíme a natáčíme. Je nás 20, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A pořád rozšiřujeme klientskou i copy základnu, proto potřebujeme další organizační posilu, která bude růst s námi. Pokud umíte být rázný a vlídný zároveň a rádi objevujete řešení i tam, kde je nikdo jiný nevidí, hledáme právě vás.

Hledá se: copy&content talent k Martinovi

Přijmeme talentovaného člověka s vášní pro content marketing a copywriting, který bude růst přímo vedle našeho zakladatele, Martina Brablece. Očekáváme zodpovědnost, otevřenou hlavu a velkou chuť se učit. V Brně a na plný úvazek.

Vytvořte brožuru krok za krokem: použijte méně textu a více grafiky

Facebook a webovky má dnes skoro každý, ale zapamatovatelnost značky posílí i profesionálně vytvořená brožura. Nejdůležitější je jasné zadání, osnova a dobré grafické rozvržení. Poradíme vám, jak brožuru vytvořit a na co všechno nezapomenout, než ji pošlete do tiskárny.

Hodnotíme komunikaci Sčítání lidu 2021: další státní projekty by se z ní mohly učit

Zvlášť v poslední době čelí stát jedné komunikační výzvě za druhou. Podívali jsme se proto, jak si vede v letošním Sčítání lidu, domů a bytů. Zajímal nás samotný online formulář, vizuál, komunikace na webu a na sociálních sítích. A byli jsme příjemně překvapení. Přečtěte si, proč by mělo Sčítání 2021 sloužit jako vzor pro komunikaci dalších velkých projektů státu.

Rozvojový kurz Obsahovky pohledem lektora: komu dá nejvíc, komu ho nedoporučuji a proč?

Za uplynulý rok jsem s kolegy odučil šest rozvojových kurzů a pod rukama mi prošlo asi 30 copywriterů nebo markeťáků, kteří se ve své firmě starají o obsah. Co si z toho odnáším? Kurz není příliš vhodný pro začátečníky – a naopak nejvíce pomůže těm, kteří cítí stagnaci. Čtěte proč.