Obsahový marketing v roce 2019: jak uspějete v tvrdém konkurenčním boji?

Na internetu existuje nejméně půl miliardy blogů. Někteří tvrdí, že jich je dokonce miliarda. A další přibývají. Jakmile se rozhodnete napsat článek, je velmi pravděpodobné, že na podobné téma psaly už tisíce lidí před vámi. A že další tisíce to téma zpracují po vás. Abyste v této ohromné konkurenci uspěli, musí být váš článek lepší než ty ostatní. Jak na to?

Hledá se: Projekťák/projekťačka do Prahy

Tohle není jednoduchá pozice. Takže to vezmeme podrobně a otevřeně – i za cenu, že někoho možná odradíme. Když si to ale sedne, tahle práce je job snů. Máme totiž skvělou stálou klientelu, chytré lidi v týmu a hlavně obrovský potenciál, kam dál růst. A když nás v tom podpoříte, bude vás zbožňovat nejméně 20 lidí z Brna. No řekněte, kdo v Praze to má?

12 věcí, které si můžete ukrást z našich interních postupů

Martin popisuje, jak během tří let vznikla z one man show firma s pevnou firemní kulturou, kterou tvoří a udržují sami lidé z Obsahovky. Konkrétní nástroje, rituály a procesy můžete ihned využít ve svém týmu i vy.

Hledá se: Copywriter se základnou v Brně

Mysleli jsme, že další posily budeme hledat už jen do Prahy. Zdálo se, že naše brněnská osmnáctihlavá obsahová saň zvládne vše. Jenže ne. Práce u moravských klientů přibývá, a tak prostě musíme povyrůst i tady. Přidáte se? Větší tým specializovaný na obsah na Moravě nenajdete.

[NÁVOD] Nastolte ve firmě pořádek v procesech. V 5 krocích zjistíte, jak na to

Existuje jedna věc, která s pravidelností překvapuje všechny nově příchozí kolegy. To, že jsme v počtu 20+ organizovaní jako firmy pětkrát větší. Všechny procesy jsme si vymysleli, nastavili a skutečně je využíváme – zkrátka máme proces na proces. Sepsali jsme ho a vy po jeho přečtení získáte návod, jak fungující procesy nastavíte i u vás ve firmě.

Hledá se: Copywriter se základnou v Praze

Je nás na dvě patra, máme parádní zázemí a zaběhnuté fungování. Jenže – v Brně. V Praze zatím tvoří Obsahovku první tři pionýři smysluplného obsahu, malý kancl a nutnost s lidmi z Brna nejen pracovat, ale občas za nimi i jezdit. Pokud máte dost odvahy, a chtěli byste s námi přemýšlet, zkoumat a psát, pak pro vás máme nabídku.

Detailní návod jak napsat skvělou stránku O nás

O nás je jednou z nejnavštěvovanějších stránek každého webu. Může tak být místem, kde se potenciální klient rozhoduje, zda u vás nakoupí. Přesto ji některé firmy ani nemají. Přečtěte si náš ultimátní návod, díky kterému stránku O nás napíšete tak dobře, že si o ní budou vaši zákazníci vyprávět.

Těšte se na know-how, které jinde nezazní. Sestavili jsme program Copy & Content Summitu

Konec března strávíme v plné copy-polní. Čeká nás totiž největší veletrh pro český on-line svět Czech On-line EXPO. Na dvoudenní akci se pod střechou výstaviště v Holešovicích vystřídá 15 odborných konferencí. Obsahová agentura se před několika měsíci stala garantem jedné z nich – Copy & Content Summitu.

[B2B monitor] Brzy vám odhalíme, jak jsou na tom české firmy s content marketingem

Hned zkraje roku jsme se stali partnery B2B monitoru, který je po sedmi letech fungování nejucelenějším zdrojem dat o B2B marketingu v Česku. Jeho aktuální vlna má za téma content marketing.

NEWTON College: jak jsme navrhli a vytvořili obsahový hub pro vysokou školu

Semestr co semestr produkují na NEWTON College stovky hodin jedinečného obsahu. Zvou si na přednášky zajímavé hosty, mezi jejich absolventy se to hemží startupisty i šéfy zavedených firem a činorodí studenti vyráží do zahraničí na vzdělávací stáže. Takže si v NEWTONu řekli, že nechat tohle všechno ladem je škoda.

Jak jsme tvořili videopřípadovku aneb kolik práce se skrývá za 1,5minutovým videem

Pro aplikaci Teamio, která personalistům pomáhá krotit chaos při náboru nových zaměstnanců, jsme připravili komplexní případovou studii včetně videa. Přečtěte si, co všechno to obnáší, a jak se na něco podobného připravit.

Nedaří se nám najít člověka na social media, ale věříme, že tohle vyjde

Nejspíš si za to můžeme sami. Namlsaní z naprosto hladkých náborů copywriterů a projekťáků jsme u social pozice třikrát po sobě tvrdě narazili. Jednu výhodu to ale má: už přesně víme, koho potřebujeme, a komu s námi bude dobře. Třeba jste to vy.