Jak jsme médiím v nouzovém stavu dodali zajímavá data a získali tak publicitu pro našeho klienta

Solitea je jedním z největších hráčů na trhu informačních systémů, personalistiky a outsourcingu mezd ve střední Evropě. S takto specifickými tématy je pro ni občas náročné dostat se do povědomí široké veřejnosti prostřednictvím zpravodajských médií. Ale jak se říká: krize otevírá příležitosti.

Jak napsat tiskovou zprávu, která neskončí v e-mailovém koši

Zaujmout v záplavě tiskových zpráv, které denně chodí z agentur a komunikačních oddělení firem do médií, není snadné. Tlačítko Smazat je neúprosné a jeho použití často předchází jen rychlé prolétnutí předmětu e-mailu. A pokud redaktor e-mail náhodou otevře a zpráva se mu nelíbí, příští e-mail od vás už možná rovnou smaže. Poradíme vám, jak psát tiskové zprávy tak, aby v koši nekončil.

Hledáme PR posilu, která už nechce anonymní vztahy a rutinu

Tvoříme obsah. Staráme se o značky. Komunikujeme s médii. Přesto nejsme PR agentura. Pečujeme prostě o to, aby naši klienti dlouhodobě smysluplně komunikovali. A právě teď nám v Praze chybí jeden člověk k tomu, aby se našemu PR dalo říkat tým.

7 osvědčených způsobů, jak váš obsah dostat do médií

Nejlepší vztah s novináři si vytvoříte tak, že jim dodáte zajímavá data a nebudete jim moc často volat. Spolupráce s médií není jednoduchá, ale může přinášet skvělé výsledky. Zvlášť pokud se věnujete zajímavému oboru, vytváříte hodnotný obsah a potřebujete veřejnosti vysvětlit složité téma.

Obsahovka Live #5 Sociální sítě

Ve čtvrtek 11. října padaly teplotní rekordy, ale i zažité představy o používání sociálních sítí, minimálně v pražském Teal Clubu. Na naší páté zákaznické konferenci Obsahovka Live jsme totiž spolu s našimi hosty ukázali, jak se dají sociální sítě v komunikaci využívat jinak, než jsou firmy zvyklé.