• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Jan Sýkora
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

[Návod] Jak napsat tiskovou zprávu, která neskončí v e-mailovém koši

Zaujmout v záplavě tiskových zpráv, které denně chodí z agentur a komunikačních oddělení firem do médií, není snadné. Tlačítko Smazat je neúprosné a jeho použití často předchází jen rychlé prolétnutí předmětu e-mailu. A pokud redaktor e-mail náhodou otevře a zpráva se mu nelíbí, příští e-mail od vás už možná rovnou smaže. Poradíme vám, jak psát tiskové zprávy tak, aby v koši nekončily.

Jak jsme médiím v nouzovém stavu dodali zajímavá data a získali tak publicitu pro našeho klienta

Solitea je jedním z největších hráčů na trhu informačních systémů, personalistiky a outsourcingu mezd ve střední Evropě. S takto specifickými tématy je pro ni občas náročné dostat se do povědomí široké veřejnosti prostřednictvím zpravodajských médií. Ale jak se říká: krize otevírá příležitosti.

7 osvědčených způsobů, jak váš obsah dostat do médií

Nejlepší vztah s novináři si vytvoříte tak, že jim dodáte zajímavá data a nebudete jim moc často volat. Spolupráce s médií není jednoduchá, ale může přinášet skvělé výsledky. Zvlášť pokud se věnujete zajímavému oboru, vytváříte hodnotný obsah a potřebujete veřejnosti vysvětlit složité téma.

Obsahovka Live #5 Sociální sítě

Ve čtvrtek 11. října padaly teplotní rekordy, ale i zažité představy o používání sociálních sítí, minimálně v pražském Teal Clubu. Na naší páté zákaznické konferenci Obsahovka Live jsme totiž spolu s našimi hosty ukázali, jak se dají sociální sítě v komunikaci využívat jinak, než jsou firmy zvyklé.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.