Umíte pravopis dobře jako copywriter? Pro velký úspěch přinášíme další test

Ne, copywriter není génius s doktorátem z češtiny. Většinou ale ví, že si musí informace ověřovat. K oblíbeným zdrojům pravopisných pravidel v Obsahovce patří Internetová jazyková příručka. Takže až si příště nebudete vědět rady, pomoc hledejte tam.

Jak děláme rozhovory: co s atypickými respondenty a jak na screeningová kritéria

Když do Googlu zadáte „Jak napsat rozhovor”, vyjede vám přes 5 milionů výsledků. Můžete si to všechno nastudovat, ale je i jednodušší způsob, jak toho zjistit co nejvíc z praxe. Přečtěte si, jak jsme s kolegyní Katkou Kalivodovou diskutovaly o rozhovorech.

Jak zvládnout výzkum o desítkách rozhovorů za 3,5 měsíce

Na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci (EF TUL) potřebovali komunikační strategii, jejíž výsledky budou mít k dispozici hned pro následující akademický rok. Jednou ze součástí strategie byl i podrobný výzkum, do kterého jsme se pustili. A rovnou prozradíme, že klíčem k tajemství rychlého a detailního výzkumu je precizní harmonogram a domluva, přes kterou nejede vlak. A teď se na to podíváme pěkně popořádku.

Jak jsme připravovali noviny pro tisíce středoškoláků

Gaudeamus je akce, kterou všichni maturanti dobře znají. Na jednom místě potkají zástupce z vysokých a vyšších odborných škol, kteří jim přiblíží, jak to na dané škole chodí. Gaudeamus se koná v několika městech a na tom brněnském se za víkend vystřídá přes 30 tisíc návštěvníků a 400 škol. A my jsme pro jednu z nich, NEWTON College, sepsali a vysázeli noviny pro budoucí studenty.

Malý krok pro copywritera, velký skok pro klienta. Jak jsme vymysleli slogan pro vysokou školu

Osudové oznámení „Houstone, máme problém” zná snad každý, kdo si sem tam pustí televizi. I když tahle věta ve skutečnosti prý nikdy nezazněla, my jsme využili její slávu a parafrázovali ji pro novou komunikační kampaň NEWTON College. Čtěte, jak jsme při návrhu sloganu postupovali.

Jak jsme našli novou tvář knihkupectví, které už nechtělo být ve stínu ostatních

KNIHCENTRUM je velký hráč na poli prodeje knih. Vedle devíti kamenných prodejen provozuje i e-shop a má přes 70 tisíc knih skladem. Mezi ostatními knižními velikány ale pokulhával v jednotě komunikace a v odlišitelnosti značky.

Viz(.), hold/t a půstem/postem. Zjistěte, jestli umíte správně česky

Cítíte se kovaní v české gramatice či rádi přivítáte nové znalosti? V našem češtinářském testu si bleskově potvrdíte sebevědomí – nebo uděláte nesmlouvavý obrázek o svých mezerách. Čeká vás 11 otázek.

Obsahovka Live #6 Obsahové strategie

Na 6. zákaznické minikonferenci Obsahovka Live se sešli hosté a přátelé Obsahovky ve čtvrtek 30. května. Užili si tři přednášky, workshop i příjemné prostředí pražského Etnosvěta.

Trendem obsahového marketingu jsou facebookové skupiny. Hodí se i pro B2B

Cestovatelé, maminky, zahradkáři nebo markeťáci – na Facebooku se roztrhl pytel se skupinami. Přečtěte si, proč jsou skupiny čím dál tím populárnější a jak jsme jednu takovou vybudovali pro NAFIGATE Cosmetics.

NEWTON College: jak jsme navrhli a vytvořili obsahový hub pro vysokou školu

Semestr co semestr produkují na NEWTON College stovky hodin jedinečného obsahu. Zvou si na přednášky zajímavé hosty, mezi jejich absolventy se to hemží startupisty i šéfy zavedených firem a činorodí studenti vyráží do zahraničí na vzdělávací stáže. Takže si v NEWTONu řekli, že nechat tohle všechno ladem je škoda.

[C&CKH 18] Přečtěte si prvotřídní tip na obsah a poznejte tajemství Googlu

[C&CKH 2] Využijte výzkum na maximum a udělejte si přehled v archetypech

[C&CKH 1] Lepší text i hezčí data. 4 zajímavé tipy nejen pro copywritery