Umíte pravopis dobře jako copywriter? Pro velký úspěch přinášíme další test
Ne, copywriter není génius s doktorátem z češtiny. Většinou ale ví, že si musí informace ověřovat. K oblíbeným zdrojům pravopisných pravidel v Obsahovce patří Internetová jazyková příručka. Takže až si příště nebudete vědět rady, pomoc hledejte tam.
Jak děláme rozhovory: co s atypickými respondenty a jak na screeningová kritéria
Když do Googlu zadáte „Jak napsat rozhovor”, vyjede vám přes 5 milionů výsledků. Můžete si to všechno nastudovat, ale je i jednodušší způsob, jak toho zjistit co nejvíc z praxe. Přečtěte si, jak jsme s kolegyní Katkou Kalivodovou diskutovaly o rozhovorech.
Jak zvládnout výzkum o desítkách rozhovorů za 3,5 měsíce
Na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci (EF TUL) potřebovali komunikační strategii, jejíž výsledky budou mít k dispozici hned pro následující akademický rok. Jednou ze součástí strategie byl i podrobný výzkum, do kterého jsme se pustili. A rovnou prozradíme, že klíčem k tajemství rychlého a detailního výzkumu je precizní harmonogram a domluva, přes kterou nejede vlak. A teď se na to podíváme pěkně popořádku.
Jak jsme připravovali noviny pro tisíce středoškoláků
Gaudeamus je akce, kterou všichni maturanti dobře znají. Na jednom místě potkají zástupce z vysokých a vyšších odborných škol, kteří jim přiblíží, jak to na dané škole chodí. Gaudeamus se koná v několika městech a na tom brněnském se za víkend vystřídá přes 30 tisíc návštěvníků a 400 škol. A my jsme pro jednu z nich, NEWTON University, sepsali a vysázeli noviny pro budoucí studenty.
Malý krok pro copywritera, velký skok pro klienta. Jak jsme vymysleli slogan pro vysokou školu
Osudové oznámení „Houstone, máme problém” zná snad každý, kdo si sem tam pustí televizi. I když tahle věta ve skutečnosti prý nikdy nezazněla, my jsme využili její slávu a parafrázovali ji pro novou komunikační kampaň NEWTON University. Čtěte, jak jsme při návrhu sloganu postupovali.
Jak jsme našli novou tvář knihkupectví, které už nechtělo být ve stínu ostatních
KNIHCENTRUM je velký hráč na poli prodeje knih. Vedle devíti kamenných prodejen provozuje i e-shop a má přes 70 tisíc knih skladem. Mezi ostatními knižními velikány ale pokulhával v jednotě komunikace a v odlišitelnosti značky.
Viz(.), hold/t a půstem/postem. Zjistěte, jestli umíte správně česky
Cítíte se kovaní v české gramatice či rádi přivítáte nové znalosti? V našem češtinářském testu si bleskově potvrdíte sebevědomí – nebo uděláte nesmlouvavý obrázek o svých mezerách. Čeká vás 11 otázek.
Obsahovka Live #6 Obsahové strategie
Na 6. zákaznické minikonferenci Obsahovka Live se sešli hosté a přátelé Obsahovky ve čtvrtek 30. května. Užili si tři přednášky, workshop i příjemné prostředí pražského Etnosvěta.
Trendem obsahového marketingu jsou facebookové skupiny. Hodí se i pro B2B
Cestovatelé, maminky, zahradkáři nebo markeťáci – na Facebooku se roztrhl pytel se skupinami. Přečtěte si, proč jsou skupiny čím dál tím populárnější a jak jsme jednu takovou vybudovali pro NAFIGATE Cosmetics.
NEWTON University: jak jsme navrhli a vytvořili obsahový hub pro vysokou školu
Semestr co semestr produkují na NEWTON University stovky hodin jedinečného obsahu. Zvou si na přednášky zajímavé hosty, mezi jejich absolventy se to hemží startupisty i šéfy zavedených firem a činorodí studenti vyráží do zahraničí na vzdělávací stáže. Takže si v NEWTONu řekli, že nechat tohle všechno ladem je škoda.