Hledá se: Back Office v Brně na částečný úvazek

Hana Kratochvílová

EDIT: Novou posilu na Back Office už jsme našli. Sledujte náš blog nebo Facebook, kde vypisujeme nové pozice.

Hledáme novou posilu pro naši kancelář v Brně. Poslední tři roky nám kryla záda Pavla, teď od nás odchází a my za ni hledáme náhradu. A protože chceme, aby byl tenhle inzerát co nejvíc autentický, nechme mluvit přímo Pavlu:

„Mám ráda lidi, takže mi dělá radost každý požadavek, který odbavím, a na jehož konci jsou spokojení kolegové nebo klienti. Má práce znamená, že pořád něco vyřizuju, zajišťuju nebo objednávám. Pomáhám s administrativními úkony vedení – chystám třeba účetní podklady, starám se o hladký chod kanceláře v Brně a občas je potřeba něco zařídit i ohledně naší pobočky v Praze. Organizuju firemní akce – od celofiremních porad po školení pro veřejnost, která pořádáme.”
Pavla, současná Back Office

Náplň práce

Pavla to vystihla moc hezky (děkujeme!) a nyní konkrétněji – co u nás budete dělat:

  • zajišťovat chod kanceláře – což znamená třeba to, že:

- všichni mají potřebné vybavení k práci,

- vše v kanceláři funguje, jak má (tiskárna má dost toneru, topení topí, klimatizace chladí, znáte to),

- máme dost kafe i čaje či drobného občerstvení pro návštěvy,

- úklidová služba funguje dle našich představ,

- naše rostliny se mají k světu (tohle zmiňujeme, protože si na nich dost zakládáme).

  • komunikovat s dodavateli služeb (např. s pronajímatelem kanceláří, s dodavateli energií, internetu, s poštou apod.),
  • starat se o kolegy při nástupu k nám i výstupu od nás (nachystáte předávací protokoly, uděláte novému kolegovi úvodní prohlídku po kancelářích) – tady trochu přetékáme do HR,
  • organizovat firemní akce (školení, konference, celofiremní porady),
  • pomáhat s přípravou dokladů a podkladů pro účetní,
  • budete mít na starosti pokladnu,
  • a všechny jednorázové akce, které se týkají provozu firmy (třeba bude potřeba vyřídit pojistnou událost na služebním autě nebo zařídit stěhování).
Pavla Macháčková a Petra Brablencová z Obsahové agentury

Spolupracovat budete hlavně s Petrou Brablecovou (vpravo), usměvavou šéfovou, která má pod palcem všechny smlouvy i faktury.

Koho hledáme

Tipujeme, že na toto místo najdeme spíš kolegyni než kolegu, takže o ní mluvíme rovnou v ženském rodě. Klidně to ale může být muž, rozhodně nebudeme nikoho diskriminovat.

Takto si naši novou kolegyni představujeme:

  • Je energická. Nebojí se zvednout telefon a kamkoliv zavolat.
  • Má dobré organizační schopnosti.
  • Je zodpovědná a loajální.
  • Můžeme jí důvěřovat.
  • Nedělá jí problém se přizpůsobit a měnit plány – na téhle pozici si práci nikdy nerozplánujete na minuty přesně na týden dopředu. Okolnosti se mění a je potřeba na ně pružně reagovat.
  • řidičák.
  • Umí pracovat s PC – tím máme na mysli základní uživatelské dovednosti, e-mail, Excel, schopnost zorientovat se v online nástrojích.

Práce je u nás na zkrácený (nejlépe poloviční) úvazek a část práce (administrativa) se dá zvládnout i z domu. Spolupracovat budete přímo s vedením Obsahovky – zejména s Petrou Brablecovou.

Nástup ideálně hned. Pavla je s námi do konce srpna a všechno svému nástupci ukáže, vysvětlí, zaučí. Dobrá zpráva, že pozice je pevně nastavená, víme, co chceme, na většinu opakovaných úkonů máme stanovené postupy. Není potřeba je předělávat ani přenastavovat. Stačí do nich zapadnout.

Co děláme

Jsme Obsahová agentura. Píšeme texty pro weby, ladíme e-maily, spravujeme sociální sítě nebo třeba natáčíme případové studie. Více o tom, co děláme, najdete tady.

Většina lidí v Obsahovce přímo či nepřímo tvoří obsah – podívejte se, s kým se u nás potkáte. Zbytek týmu se pak stará o to, aby to šlo hladce. Jak se u nás pracuje, popisujeme na této stránce a snad to vykukuje i z Instagramu. Dost si zakládáme na firemní kultuře, taky hodně přednášíme a školíme.

Co nabízíme

  • Pružnou pracovní dobu. Když budete potřebovat, můžete zůstat doma nebo odejít dřív.
  • Zázemí v pěkných kancelářích v centru Brna (Husova 8).
  • Otevřené jednání, férový přístup a silnou firemní kulturu. Back Office u nás není doplňková pozice, ale plnohodnotný člen týmu.
  • Firemní příjemnosti: Kolegové na plný úvazek mají nárok na 5 týdnů dovolené + 2 sick days ročně, se zkráceným úvazkem máte nárok na poměrnou část obojího podle velikosti úvazku. Vždy je pro vás otevřená firemní knihovna a dáme vám budget na vzdělávání.

Komu se ozvat?

Pošlete svůj životopis a pár slov o sobě na kariera@obsahova-agentura.cz. Ozveme se v každém případě a když bude chemie vzájemná, tak se i potkáme. Dál se uvidí.

Zpět

Sdílet