Hledá se: grafik se základnou v Brně nebo v Praze

Lucie Preis

Píšeme pro náročné klienty a o složitých oborech, ale také tvoříme infografiky nebo třeba připravujeme příspěvky na sociální sítě. Hledáme proto posilu, která je v grafických programech jako doma a chce propojovat vizuální a psaný obsah. Pokud hledáte různorodou práci, tahle volná židle možná čeká právě na vás.

EDIT: Nového kolegu jsme už našli. Pokud vás zajímá práce v Obsahovce, mrkněte na další vypsané pozice.

Kdo jsme

Jsme Obsahová agentura. Píšeme texty pro weby, stavíme obsahové projekty, ladíme e-maily, spravujeme sociální sítě nebo třeba natáčíme případové studie či navrhujeme podobu e-booku. Více o nás najdete na blogu.

Jak se u nás pracuje, popisujeme na této stránce a snad to vykukuje i z Instagramu. Za posledních pět let jsme se z firmy o pár zaměstnancích rozrostli do zaběhnuté agentury o 20 lidech a pobočkami v Brně a v Praze. Za tu dobu jsme nastavili jasná pravidla, vyladili procesy a třeba taky sesbírali několik oborových ocenění. A protože rosteme, hledáme další posily.

Koho hledáme

Nabízíme práci na plný úvazek, začít ale můžete i na zkrácený s výhledem postupného navýšení. Naše volná židle se hodí pro:

  • Grafika, který rutinně zvládá práci s Adobe Photoshop, případně Adobe Illustrator a nevadí mu klikat ani v InDesignu či Xd.
  • Nadšence do řemesla – z dovedností využijete především znalost předtiskové přípravy, zálibu v typografických pravidlech či nadšení do práce s fotkou. Z vlastností přijde vhod kreativita, důraz na kvalitu a preciznost.
  • Kolegu, který má talent a potenciál. Zná (nebo alespoň poznává) svět obsahového marketingu, nebojí se o práci diskutovat a chce získat zkušenosti v prostředí jedné z top českých agentur zaměřených na content.

Hledáme někoho, kdo chce místo desítek hodin strávených nad přípravou obsáhlé vizuální identity tvořit menší a různorodé výstupy. Na vzniku smysluplného obsahu pro naše klienty proto budete spolupracovat s grafičkou Veronikou, která zpracovává koncepční grafické výstupy. Na vás pak bude se nastavenými mantinely řídit a aplikovat je při tvorbě dílčích úkolů.

To může vypadat třeba takto:

  • Připravíte příspěvky na Facebook klienta. Budete pracovat s nastaveným vizuálním stylem a hledat atraktivní doplnění textové části postu.
  • Ponoříte se do tvorby infografiky, která srozumitelně vysvětlí rozdíl mezi hypotékou a úvěrem ze stavebního spoření nebo vysázíte 20stránkový e-book o výběru venkovních žaluzií.
  • Upravíte fotky do newsletteru nebo se s foto/video specialistou Emilem pustíte do tvorby grafiky pro video případovku.
„Na práci v Obsahovce mě nejvíc baví pestrost. Připravovala jsem e-book o whistleblowingu, infografiky pro stavební spořitelnu i posty na sociální sítě pro účetní systém. Zkrátka – dostanu se k tvorbě různorodých formátů pro klienty z oborů, se kterými bych jinak nepřišla do kontaktu. Pracuji v týmu copywriterů a dalších specialistů na content marketing, díky čemuž mám možnost dávat vizuální podobu smysluplnému obsahu. A díky spolupráci neustále získávám nové poznatky nejen ze svého oboru.“
Veronika Golianová, grafický design

Stručně řečeno, společně s celým obsahovým týmem budete pracovat na tom, aby byla vizuální stránka našich klientů v souladu s tím, jak chtějí působit a komunikovat. Nejsme reklamka, tudíž nepotřebujeme výrobu reklamních plakátů a billboardů. Nejsme ani UX/digitální agentura, proto nenavrhujeme grafiky webů, aplikací a služeb. Tvoříme obsah, který pomáhá, vzbuzuje důvěru, rozesměje nebo vzdělává. Hodně nás to baví a totéž čekáme od vás. Tedy mimo jiné.

Co se týče vlastností a předpokladů, nejde to bez:

  • schopnosti soustředěně tvořit (standard je u nás 6–6,5 hodiny klientské práce denně) i hledat cesty, jak si práci zefektivnit – zkrátka používáte selský rozum a neděláte něco jen proto, že se to tak dělalo odjakživa,
  • schopnosti spolupracovat, správně se doptat, přicházet s nápady a obhájit si je – na líbí/nelíbí nehrajeme,
  • otevřené hlavy, poctivosti, pozitivního přístupu, spolehlivosti a touhy neustále se posouvat.

Nezáleží nám na tom, jestli obsadíte místo v naší nové brněnské základně s výhledem na Jakubák nebo židli v pražském kanclu s terasou kousek od Václaváku. Klienty máme po celé republice, na projektech pracujeme společně z obou měst a tak nějak tušíme, že videokonference se stanou novou normou i v době post-covidové.

Co za to

Dáme vám šanci dál profesně růst. Získáte know-how v zajímavých oborech i obrovský prostor k načerpání nových zkušeností – k ruce budete mít zkušenou grafičku, fotografa/kameramana, specialistku na sociální sítě a tým velmi chytrých copywriterů s mnoha přesahy od výzkumu až po školení. Nebudete si konkurovat, ale pomáhat.

Uděláme taky maximum pro to, abychom se vzájemně sžili – máme propracovaný zaškolovací proces, který jsme za poslední on-line rok ještě víc vyladili.

A teď věcně:

  • práci (ideálně) na plný úvazek s flexibilní pracovní dobou,
  • nástup klidně ihned,
  • místo v kanceláři v Brně nebo v Praze podle toho, kde se vám sedí líp,
  • pět týdnů dovolené a sick days,
  • propracovaný systém rozvoje i peníze na vzdělávání,
  • otevřené jednání, pravidelná zpětná vazba, férový přístup a silnou (a hodně fajn) firemní kulturu.
„Co vás v Obsahovce čeká? Stanete se součástí týmu velmi chytrých a schopných kolegů. Pustíte do mixu různorodé práce, při které poznáte – a budete dlouhodobě tvořit obsah – pro klienty ze složitých (a často fascinujících) oborů. Zapojíte se do obsahovkového života – ať už to znamená, že s otevřenou hlavou přijmete konstruktivní kritiku, předáte kolegům nové know-how nebo si zajdete po práci na pivo či zmrzku.“
Lucie Preis, Copy & content team leader

Jak získat tuhle práci

Je to jednoduché. První dva filtry jsou na naší straně, u třetího se karta obrací:

  1. Musíme si být jisti, že to u vás funguje řemeslně. Tudíž potřebujeme vidět ukázky dosavadní práce, poznat, co máte za sebou, a zjistit, jak se orientujete. Když je tohle ok, tak přichází bod dva.
  2. Musíme si být jisti, že nám to bude fungovat lidsky. Tady už jde spíš o chemii, sdílení společných hodnot a vzájemnou kompatibilitu. Potkáme se on-line a když je to pořád dobré, přichází na řadu to nejdůležitější.
  3. Musíme si být jisti, že máme co nabídnout i my vám. Že vás to tady bude bavit. Že vás budeme rozvíjet. Že nás nebudete chtít po týdnu utlouct klávesnicí. Jasně, předem to 100% odhadnout nejde, ale ukážeme vám ze sebe maximum.

Takže co teď?

Prolezte náš web, Facebook nebo Instagram. Jakkoliv nás poznejte blíž. Pak už jen pošlete na kariera@obsahova-agentura.cz:

  • svůj životopis,
  • motivační dopis,
  • ukázky práce
  • a místo nástupu.

Do předmětu e-mailu uveďte název pozice. Pak začínáme bodem jedna. A když si to sedne, na pohovoru zvládneme zbývající dva.

Už teď se těšíme!

P.S. Údaje, které nám poskytnete v průběhu výběrového řízení, můžeme přímo ze zákona zpracovávat do té doby, než vybereme nejvhodnějšího kandidáta na vypsanou pozici. Poté vaše osobní údaje smažeme nebo vás požádáme o souhlas s jejich uchováním, abychom vás mohli v budoucnu oslovit s další nabídkou. Podrobně a právničtinou se o zpracování osobních údajů ve výběrovém řízení dozvíte tady.

Zpět

Sdílet