Hledá se: Projekťák/projekťačka do Prahy

Martin Brablec

Tohle není jednoduchá pozice. Takže to vezmeme podrobně a otevřeně – i za cenu, že někoho možná odradíme. Když si to ale sedne, tahle práce je job snů. Máme totiž skvělou stálou klientelu, chytré lidi v týmu a hlavně obrovský potenciál, kam dál růst. A když nás v tom podpoříte, bude vás zbožňovat nejméně 20 lidí z Brna. No řekněte, kdo v Praze to má?

Co děláme

Jsme Obsahová agentura. Píšeme texty pro weby, ladíme e-maily, vymýšlíme obsahové strategie, spravujeme sociální sítě nebo třeba natáčíme případovky. To vše dlouhodobě, i pro ta nejsložitější odvětví. Více o nás načtete na blogu.

Jak se u nás pracuje, popisujeme na této stránce a snad to vykukuje i z Instagramu.

Většina lidí v Obsahovce přímo či nepřímo tvoří obsah. Zbytek týmu se pak stará o to, aby to šlo po všech stránkách hladce. V Brně je nás 20 (+1 nabíráme), v Praze 2 (+3 nabíráme).

Koho hledáme

Potřebujeme doplnit prozatím malý tým projekťáků o posilu se základnou v Praze. O váš rozvoj se bude starat Vojta, parťačkou v Brně bude Eliška.

Hlavním úkolem projekťáka v Obsahovce je udržení spokojenosti na třech úrovních:

  1. Klient, aby dostával péči, jakou dostávat má.
  2. Tým, aby ve vás měl oporu a věděl, co a jak.
  3. Obsahovka, aby projekt fungoval finančně.

Suše popsáno, většina práce projekťáka v Obsahovce se pak skládá z:

  • plánování prací na dlouhodobých projektech,
  • zadávání revizí obsahu, posílání výstupů, přebírání podkladů pro další práce,
  • plánování a vedení schůzek s interními týmy,
  • setkávání se zákazníky,
  • sledování, plnění a hlídání termínů
  • a udržování pořádku a systému ve firemních on-line nástrojích.

Co je nezbytné

Pro tuhle pozici potřebujete kombinaci dvou klíčových kompetencí:

  • být spolehlivým projekťákem, který udrží pořádek v termínech, kapacitách i financích, který je zvyklý plánovat a organizovat, a kterému nevadí sledovat více nití najednou,
  • a zároveň být přátelským diplomatem, který s přehledem komunikuje s různými typy lidí v týmu i klientů, který dokáže snadno navazovat vztahy, a který zvládne překlenout vzdálenost Praha vs. Brno.

Jednoduše řečeno, na této pozici vám bude o hodně líp, pokud jste organizační typ, a zároveň se s vámi hladce komunikuje bez ohledu na vzdálenost, protože velká část firmy sídlí jinde.

V praxi to pak znamená třeba:

  • v klidu a s úsměvem ukočírovat na dálku tým copywriterů pod tlakem deadlinu, z nichž jeden panikaří, druhý se už pustil do akce na vlastní pěst, třetí čeká na instrukce a čtvrtý se ptá těch prvních tří,
  • klientovi odprezentovat skvělé výsledky a současně s ním domluvit potřebné navýšení rozpočtu pro další období,
  • reagovat na neustále měnící se zadání a poznat, co filtrovat, a co pustit dál do týmu, ze všeho připravit ucelený a srozumitelný plán prací, a nadchnout pro něj ostatní.

Na téhle pozici stereotyp neexistuje. Ale nebojte, do boje s chaosem vám vedle podpory týmu pomohou jak procesy, tak podpůrné nástroje.

Co je výhodou

Krom výše popsaného se na této pozicí hodí:

  • orientace v marketingu, případně v agenturním prostředí,
  • kladný vztah k on-line světu,
  • řidičák,
  • praxe s trackováním času v nástroji Toggl/Costlocker
  • zkušenost se systémy typu Asana, Basecamp, Kontentino, Toggl, Slack, G Suite.

Oproti tomu nezáleží, jestli máte praxi rok nebo pět let. Záleží jen na tom, kolik jste se toho už naučili.

Co nabízíme

Pestrou práci v otevřené firmě, která roste pod rukama, skupinu velmi chytrých kolegů, klienty, se kterými je radost pracovat a opravdu velký prostor na další růst. Formálně pak:

  • smysluplnou práci na plný úvazek v pěkných kancelářích na Vinohradech + zázemí v kancelářích Obsahovky v Brně,
  • nástup klidně hned, ale na schopného člověka si rádi počkáme,
  • intenzivní zaškolovací proces v Brně (intenzitu domluvíme osobně dle vašich možností),
  • otevřené jednání, férový přístup a silnou firemní kulturu,
  • příjemnosti: firemní knihovnu, peníze na vzdělávání i relax, odborné přednášky a semináře, sick days, účast na konferencích, spoustu společných aktivit, systém osobního rozvoje.

Co dál

Chytlo vás to? Pošlete do 23. dubna 2019 na martin.brablec@obsahova-agentura.cz svůj životopis a pár slov o sobě.

Když chytnete na oplátku vy nás, pozveme vás na pohovor. A když to půjde pořád dobře, seznámíme vás s týmy v Praze i v Brně a domluvíme finální podmínky. Těšíme se!

Zpět

Sdílet