Hledáme projekťáka, který posílí brněnský tým

Vojtěch Šmíd

Teď je nás 25, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A protože brzy budeme rozšiřovat klientskou i copy základnu, potřebujeme posilu, která nám s růstem pomůže.

Podobizna na židli patří Vojtovi, přísný pohled Elišce. Naši dva brněnští projekťáci teď k sobě hledají posilu.

Kdo jsme

Jsme Obsahová agentura. Píšeme texty pro weby, ladíme e-maily, vymýšlíme obsahové strategie, spravujeme sociální sítě nebo třeba natáčíme případovky. Více o nás načtete na blogu.

To vše dlouhodobě, i pro ta nejsložitější odvětví. To znamená, že neskáčeme ze zakázky na zakázku, ale pečlivě udržujeme a rozvíjíme pár desítek stálých klientů.

Jak se u nás pracuje, popisujeme na této stránce a snad to vykukuje i z Instagramu.

Většina lidí v Obsahovce přímo či nepřímo tvoří obsah. Zbytek týmu se pak stará o to, aby to šlo po všech stránkách hladce.

Koho hledáme

Člověka, kterému nechybí tři vlastnosti:

  • Pečlivost – jestli má mít někdo pořádek v podkladech, e-mailech a projektech, tak jste to vy.
  • Spolehlivost – copak držet termíny, ale hlavně držet slovo. Projekťák je most mezi klientem a týmem Obsahovky, takže potřebuje důvěru obou stran.
  • Přátelskost – budete v úzkém kontaktu s několika desítkami klientů i kolegů a řešit společně dobré i zlé. Vyplatí se umět vycházet s lidmi.

A dál je krom organizačních schopností, otevřené hlavy, kladnému vztahu k on-line světu (nás i projekty pohání Asana, Toggl, Slack a G Suite) třeba už jen řidičák.

Oproti tomu nezáleží, jestli máte praxi rok nebo pět let. Záleží jen na tom, kolik jste se toho už naučili.

S takovou výbavou očekáváme, že se pustíte do:

  • plánování prací na dlouhodobých projektech,
  • zadávání revizí obsahu, posílání výstupů, přebírání podkladů pro další práce,
  • plánování a vedení schůzek s interními týmy,
  • setkávání se zákazníky v Brně i mimo něj,
  • sledování, plnění a hlídání termínů
  • a udržování pořádku a systému ve firemních on-line nástrojích.

Co nabízíme

Pestrou práci v otevřené firmě, která roste pod rukama, skupinu velmi chytrých kolegů, klienty, se kterými je radost pracovat a opravdu velký prostor na další růst. Formálně pak:

  • smysluplnou práci na plný úvazek v pěkných kancelářích v Brně + zázemí v kancelářích v Praze,
  • nástup klidně hned, ale na schopného člověka si rádi počkáme,
  • intenzivní zaškolovací proces,
  • otevřené jednání, férový přístup a silnou firemní kulturu,
  • příjemnosti: firemní knihovnu, peníze na vzdělávání i relax, odborné přednášky a semináře, sick days, účast na konferencích, spoustu společných aktivit, systém osobního rozvoje.

Co dál

Chytlo vás to? Pošlete do 8.9. 2019 na smid@obsahova-agentura.cz svůj životopis a pár slov o sobě.

Když chytnete na oplátku vy nás, pozveme vás na pohovor. A když to půjde pořád dobře, seznámíme vás s týmy v Praze i v Brně a domluvíme finální podmínky. Těšíme se!

Zpět

Sdílet