Teď je nás 25, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A protože brzy budeme rozšiřovat klientskou i copy základnu, potřebujeme posilu, která nám s růstem pomůže.

Podobizna na židli patří Vojtovi, přísný pohled Elišce. Naši dva brněnští projekťáci teď k sobě hledají posilu.
Kdo jsme
Jsme Obsahová agentura. Píšeme texty pro weby, ladíme e-maily, vymýšlíme obsahové strategie, spravujeme sociální sítě nebo třeba natáčíme případovky. Více o nás načtete na blogu.
To vše dlouhodobě, i pro ta nejsložitější odvětví. To znamená, že neskáčeme ze zakázky na zakázku, ale pečlivě udržujeme a rozvíjíme pár desítek stálých klientů.
Jak se u nás pracuje, popisujeme na této stránce a snad to vykukuje i z Instagramu.
Většina lidí v Obsahovce přímo či nepřímo tvoří obsah. Zbytek týmu se pak stará o to, aby to šlo po všech stránkách hladce.
Koho hledáme
Člověka, kterému nechybí tři vlastnosti:
- Pečlivost – jestli má mít někdo pořádek v podkladech, e-mailech a projektech, tak jste to vy.
- Spolehlivost – copak držet termíny, ale hlavně držet slovo. Projekťák je most mezi klientem a týmem Obsahovky, takže potřebuje důvěru obou stran.
- Přátelskost – budete v úzkém kontaktu s několika desítkami klientů i kolegů a řešit společně dobré i zlé. Vyplatí se umět vycházet s lidmi.
A dál je krom organizačních schopností, otevřené hlavy, kladnému vztahu k on-line světu (nás i projekty pohání Asana, Toggl, Slack a G Suite) třeba už jen řidičák.
Oproti tomu nezáleží, jestli máte praxi rok nebo pět let. Záleží jen na tom, kolik jste se toho už naučili.
S takovou výbavou očekáváme, že se pustíte do:
- plánování prací na dlouhodobých projektech,
- zadávání revizí obsahu, posílání výstupů, přebírání podkladů pro další práce,
- plánování a vedení schůzek s interními týmy,
- setkávání se zákazníky v Brně i mimo něj,
- sledování, plnění a hlídání termínů
- a udržování pořádku a systému ve firemních on-line nástrojích.
Co nabízíme
Pestrou práci v otevřené firmě, která roste pod rukama, skupinu velmi chytrých kolegů, klienty, se kterými je radost pracovat a opravdu velký prostor na další růst. Formálně pak:
- smysluplnou práci na plný úvazek v pěkných kancelářích v Brně + zázemí v kancelářích v Praze,
- nástup klidně hned, ale na schopného člověka si rádi počkáme,
- intenzivní zaškolovací proces,
- otevřené jednání, férový přístup a silnou firemní kulturu,
- příjemnosti: firemní knihovnu, peníze na vzdělávání i relax, odborné přednášky a semináře, sick days, účast na konferencích, spoustu společných aktivit, systém osobního rozvoje.
Co dál
Chytlo vás to? Pošlete do 8.9. 2019 na smid@obsahova-agentura.cz svůj životopis a pár slov o sobě.
Když chytnete na oplátku vy nás, pozveme vás na pohovor. A když to půjde pořád dobře, seznámíme vás s týmy v Praze i v Brně a domluvíme finální podmínky. Těšíme se!