Hledáme projekťáka, který chce zažít růst firmy pod rukama
Teď je nás 14, ale brzo to může být skoro dvakrát tolik. Právě jsme uzavřeli druhý rok s průměrným 53% růstem. Ještě zdaleka nevyužíváme celý potenciál. Proto hledáme posilu do Brna na řízení projektů - aby všechno šlapalo minimálně stejně dobře dál.
Tohle je Vojta, náš první projekťák. Když byl na třítýdenní dovolené, vzniklo ze zoufalství tohle. Tahle pozice je nepostradatelná!
Kdo jsme
Jsme Obsahová agentura. Doslova. Píšeme texty pro weby, ladíme e-maily, vymýšlíme obsahové strategie nebo taky spravujeme sociální sítě. To vše dlouhodobě, i pro ta nejsložitější odvětví.
To znamená, že neskáčeme ze zakázky na zakázku, ale pečlivě udržujeme a rozvíjíme pár desítek stálých klientů.
Za rok 2017 jsme dospěli a přestěhovali se. Nastavili jasná pravidla, vyladili procesy a nachystali firmu na to, aby mohla dál hladce růst.
Koho hledáme
Člověka, kterému nechybí tři vlastnosti:
- Pečlivost - jestli má mít někdo pořádek v podkladech, e-mailech a projektech, tak jste to vy.
- Spolehlivost - copak držet termíny, ale hlavně držet slovo. Projekťák je most mezi klientem a námi, takže potřebuje důvěru obou stran.
- Přátelskost - budete v úzkém kontaktu s několika desítkami klientů i kolegů a řešit společně dobré i zlé. Vyplatí se umět vycházet s lidmi.
A dál je krom organizačních schopností, otevřené hlavy, kladnému vztahu k on-line světu (nás i projekty pohání Asana, Costlocker, Slack a G Suite) třeba už jen řidičák.
Oproti tomu nezáleží, jestli máte praxi rok nebo pět let. Záleží jen na tom, kolik jste se toho už naučili.
S takovou výbavou očekáváme, že se pustíte do:
- plánování prací na dlouhodobých projektech,
- setkávání se zákazníky,
- vedení společných schůzek mezi týmy,
- sledování plnění a hlídání termínů,
- a udržování pořádku a systému ve firemních on-line nástrojích.
Co nabízíme
Práci ve firmě, která roste pod rukama, ale zároveň (už) není chaotická. Skupinu velmi chytrých kolegů. Klienty, se kterými je radost pracovat. A opravdu velký prostor na to, kam růst.
A teď věcně:
- práci na plný úvazek + místo v nových kancelářích v centru Brna,
- nástup klidně hned, ale na schopného člověka si rádi počkáme,
- otevřené jednání, férový přístup a silnou firemní kulturu,
- příjemnosti: firemní knihovnu + časopisy, hodně (fakt hodně) dobré kafe, peníze na vzdělávání i relax, odborné přednášky a semináře, sick days, účast na konferencích, spoustu společných aktivit, systém osobního rozvoje... A ten nejlepší benefit prozradíme až osobně.
Co dál
Jestli vás to chytlo, pošlete do 12. ledna 2018 na martin.brablec@obsahova-agentura.cz svůj životopis a pár slov o sobě.
Když chytnete na oplátku vy nás, pozveme vás na pohovor. A dál se uvidí :) Těšíme se!