Hledá se: copywriter-konzultant se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme o složitých oborech nebo pro náročné klienty. Vymýšlíme velké obsahové projekty, prezentujeme ve firmách i na konferencích. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna nebo Prahy posilu, která mění složitá témata do srozumitelného a čtivého textu, libuje si ve strategickém pohledu na obsah a nebojí se o svých nápadech diskutovat.

Jak jsme i s malým blogem přivedli tisíce relevantních návštěvníků na web krejčovství GALARD

I s nízkou frekvencí obsahu získáte dost užitku. Přečtěte si, jak jsme si poradili s články na blog pánského krejčovství.

[Návod+check-list] Od nuly k onboardingu, který nováčkům usnadňuje nalodění do agenturního života

Rok jsme zdokonalovali naloďovací proces pro nové kolegy. Teď jsme pro vás sepsali návod, se kterým to zvládnete taky.

Hledá se: Copywriter s přesahem a základnou v Brně

Umíme psát o složitých oborech i vymýšlet velké obsahové projekty. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna tvůrčí hlavu, která umí pochopit klienta, dát dohromady nápad a napsat skvělý text. Přidáte se? Větší tým specializovaný na obsah na Moravě nenajdete.

Hledá se: Hloubavý copywriter se základnou v Praze

Ondra sype případovky o datové monetizaci, Eva plní obsahový hub rozhovory z univerzitního prostředí a Honza i z whitepaperu o využití mobilních zařízení udělá zábavné čtení na večer. O složitých oborech umíme strategicky přemýšlet i psát. Pokud to baví i vás, pro jednoho hloubavého copywritera máme zrovna volnou židli v Praze.

[NÁVOD] Nastolte ve firmě pořádek v procesech. V 5 krocích zjistíte, jak na to

Existuje jedna věc, která s pravidelností překvapuje všechny nově příchozí kolegy. To, že jsme v počtu 20+ organizovaní jako firmy pětkrát větší. Všechny procesy jsme si vymysleli, nastavili a skutečně je využíváme – zkrátka máme proces na proces. Sepsali jsme ho a vy po jeho přečtení získáte návod, jak fungující procesy nastavíte i u vás ve firmě.

5 myšlenek, kterými Michelle Losekoot změnila můj pohled na sociální sítě

Bezmála 8 hodin ukázek a tipů z praxe, 13 nadšených posluchačů a one-woman show v podání skvělé Michelle Losekoot. První dubnový pátek jsem se v co-workingu Pracovna, v té hezčí části Žižkova, učila zlepšovat obsah pro sociální sítě. Tady je 5 myšlenek, které nejvíc zamávaly s mým pohledem na sociální sítě a obsahový marketing.

Co by si začínající copywriter měl odnést z CopyCampu?

Copywriting nestojí na vzduchoprázdnu – a tak byl line-up prosincového CopyCampu nadupaný analytikou, UX, SEO, právem i psychologií. Tahle lákavá kombinace vyprodala retro kulturák Domovina a zvlášť začínajícím copywriterům ukázala základy z každé oblasti. V 10 bodech shrnujeme všechno, co potřebujete vědět.