Hledá se: copywriter-konzultant se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme o složitých oborech nebo pro náročné klienty. Vymýšlíme velké obsahové projekty, prezentujeme ve firmách i na konferencích. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna nebo Prahy posilu, která mění složitá témata do srozumitelného a čtivého textu. Pokud za sebou máte nějakou tu praxi, a přitom vás pořád nejvíc ze všeho baví psaní a práce s obsahem, možná hledáme právě vás.

Hledá se: grafik se základnou v Brně

Píšeme, ale také sázíme e-booky, děláme infografiky, připravujeme posty na Facebook nebo třeba navrhujeme vizuální identitu nových projektů. Do Brna proto hledáme posilu, která je ve Photoshopu jako doma, libuje si ve strategickém pohledu na propojování vizuálu s textem a ráda o svých nápadech diskutuje – s kolegy nebo klientem. Pokud za sebou máte už nějakou tu praxi, možná čeká volná židle právě na vás.

Jak jsme i s malým blogem přivedli tisíce relevantních návštěvníků na web krejčovství GALARD

I s nízkou frekvencí obsahu získáte dost užitku. Přečtěte si, jak jsme si poradili s články na blog pánského krejčovství.

[Návod+check-list] Od nuly k onboardingu, který nováčkům usnadňuje nalodění do agenturního života

Rok jsme zdokonalovali naloďovací proces pro nové kolegy. Teď jsme pro vás sepsali návod, se kterým to zvládnete taky.

Hledá se: Copywriter s přesahem a základnou v Brně

Umíme psát o složitých oborech i vymýšlet velké obsahové projekty. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna tvůrčí hlavu, která umí pochopit klienta, dát dohromady nápad a napsat skvělý text. Přidáte se? Větší tým specializovaný na obsah na Moravě nenajdete.

Hledá se: Hloubavý copywriter se základnou v Praze

Ondra sype případovky o datové monetizaci, Eva plní obsahový hub rozhovory z univerzitního prostředí a Honza i z whitepaperu o využití mobilních zařízení udělá zábavné čtení na večer. O složitých oborech umíme strategicky přemýšlet i psát. Pokud to baví i vás, pro jednoho hloubavého copywritera máme zrovna volnou židli v Praze.

[NÁVOD] Nastolte ve firmě pořádek v procesech. V 5 krocích zjistíte, jak na to

Existuje jedna věc, která s pravidelností překvapuje všechny nově příchozí kolegy. To, že jsme v počtu 20+ organizovaní jako firmy pětkrát větší. Všechny procesy jsme si vymysleli, nastavili a skutečně je využíváme – zkrátka máme proces na proces. Sepsali jsme ho a vy po jeho přečtení získáte návod, jak fungující procesy nastavíte i u vás ve firmě.

5 myšlenek, kterými Michelle Losekoot změnila můj pohled na sociální sítě

Bezmála 8 hodin ukázek a tipů z praxe, 13 nadšených posluchačů a one-woman show v podání skvělé Michelle Losekoot. První dubnový pátek jsem se v co-workingu Pracovna, v té hezčí části Žižkova, učila zlepšovat obsah pro sociální sítě. Tady je 5 myšlenek, které nejvíc zamávaly s mým pohledem na sociální sítě a obsahový marketing.

Co by si začínající copywriter měl odnést z CopyCampu?

Copywriting nestojí na vzduchoprázdnu – a tak byl line-up prosincového CopyCampu nadupaný analytikou, UX, SEO, právem i psychologií. Tahle lákavá kombinace vyprodala retro kulturák Domovina a zvlášť začínajícím copywriterům ukázala základy z každé oblasti. V 10 bodech shrnujeme všechno, co potřebujete vědět.