Inspirace pro váš obsah. 33 markeťáků vybralo nejúspěšnější obsahový počin za rok 2017

Také letos nás zajímalo, co roztáčelo kola obsahového marketingu v loňském roce. Tak jsme se zeptali markeťáků 33 firem na to, co vnímají jako jejich nejúspěšnější vytvořený obsah za rok 2017.

Report z CustomerConu: Jak autenticita v zákaznické péči vítězí

Tým RAYNETu si i na druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon pozval řečníky kované praxí zákaznické péče. Všichni se v zákaznické péči řadí mezi ty firmy, které se v customer care naučily nejen chodit, ale i stepovat. Přednášeli třeba zástupci ze Slevomatu, Rohlíku nebo MALLu.

Report: třetí zákaznickou minikonferenci jsme uspořádali v Praze

Tradiční nálož informací, netradičně mimo Brno. Tak by se dala shrnout třetí zákaznická minikonference Bizpresso Live #3. Tentokrát se hlavním tématem staly výzkumy, dotazování a jejich vliv na marketing a tvorbu obsahu.

Jízda jménem firemní kultura. Culture Rocks a co my na to v Obsahovce

Když se vyráží „za kulturou”, přichází ke slovu kravaty, motýlci, sáčka, šaty nebo podpatky. Jakmile jde ale o firemní kulturu, pravidla se mění. U nás v Obsahovce za poslední třičtvrtě rok kultura zarejdila řadicí pákou a pedál plynu přimáčkla až k podlaze. Proto nás ale zajímalo, jak si na kulturním písečku hrají velcí kluci a holky z dalších odvětví.

31 markeťáků se podělilo o nejúspěšnější obsah za rok 2016

Rádi sledujeme vývoj českého obsahu. Proto jsme navázali na první ročník ankety a znovu se zeptali firem, jaký nejlepší obsah pro své zákazníky za uplynulý rok připravili. Roku 2016 kralovala videa, pohledy do zákulisí a ke slovu se dostaly i dobročinné projekty.

Report: Uspořádali jsme druhou klientskou minikonferenci

Navázali jsme na první úspěšnou akci Bizpresso Live #1 a znovu pozvali své zákazníky a jejich hosty na neformální setkání jinde než nad pracovními záležitostmi.

CustomerCon ukázal, že k lepší péči o zákazníky stačí míň, než čekáte

RAYNET máme rádi. Nejen proto, že patří k našim klientům, ale protože mají opravdu dobrý produkt a jsou neuvěřitelně přátelští. A navíc dělají zajímavé konference. Znovu jsme se o tom přesvědčili 23. listopadu 2016 v brněnském Impact Hubu na CustomerConu.

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku