Nedaří se nám najít člověka na social media, ale věříme, že tohle vyjde

Martin Brablec

Nejspíš si za to můžeme sami. Namlsaní z naprosto hladkých náborů copywriterů
a projekťáků jsme u soušl pozice třikrát po sobě tvrdě narazili. Jednu výhodu to ale má: už přesně víme, koho potřebujeme a komu s námi bude dobře. Třeba jste to vy.

Nejprve jsme z kraje roku sebevědomě vykopli inzerát na Hladovce po reklamě
na sociálních sítích
, navíc ještě říznutého webovou analytikou. Jo, naivní. Taky jsme zájemce spočítali na prstech jedné ruky.

Ujasňujeme si priority, čistíme inzerát, otevíráme druhé kolo. Tentokrát hledáme Social media specialistu.

Inzerát ale upozaďuje zkušenosti, tudíž se nám (jaké překvapení) hlásí spíše junioři. Jenže my skrytě toužíme po praxí ošlehané posile, která bude učit spíš nás než naopak. Navíc máme poměrně vysokou laťku pro soulad s firemní kulturou, takže
i jinak nadějné uchazeče jednoho po druhém odmítáme.

Po měsíci a půl hledání končíme opět s prázdným stolem a vycamraným rozpočtem na promo.

Neústupně si dáváme třetí kolo. Inzerát upravujeme – zdůrazňujeme praxi a měníme název pozice na Social media managera. V podstatě to zabralo. Přihlásilo se několik fajn lidí + jedna hvězda. Ta nás okouzlila, proplula všemi záludnostmi náboru, přežila setkání s týmem a plácli jsme si i nad podmínkami.

Hrozně se nám ulevilo.

Na celé tři dny.

Hned po nejbližším víkendu totiž přichází od hvězdy zpráva: milá Obsahovko, jste fajn, ale s vámi to nakonec nepůjde.

Po půl roce jsme zase na začátku.

Ztracený čas to ale přesto nebyl

Necelá stovka hodin strávená marným náborem nám lehce poopravila naši původní představu o tom, koho a k čemu vlastně hledáme. Uvědomili jsme si, že:

  1. Opravdu potřebujeme 100% soulad s firemní kulturou (poctivost, podpora
    a respekt vůči druhým, otevřená mysl a pozitivní přístup). To, co píšeme
    o práci u nás, není klišé.
  2. Seniorního člověka, který zároveň bezvýhradně splňuje první bod a který je k dispozici v Brně, asi jen tak nenajdeme.

    Ale ono vlastně není proč. Za ten půlrok marného hledání by i šikovný junior udělal kvantový skok dopředu. Takže to zkusíme takhle.

Komu se tedy v Obsahovce na social pozici bude nejspíš líbit?

Jak už asi tušíte, v (doufáme) posledním kole hledáme juniora, kterému dáme
do začátku raketové palivo, které jej rychle vynese vysoko nad naše současné schopnosti.

Když si sedneme lidsky, to jediné, co fakticky potřebujeme, je kombinace zápalu pro social media a učenlivosti.

K tomu od nás dostanete:

  • opravdu velkou podporu v sebevzdělávání a rozvoji (promakané nalodění
    do firmy, knihy, konference, kurzy, interní přednášky a školení,
    konzultace 1:1, historická data a další…),
  • okamžité zapojení do fungujících týmů u skvělých klientů,
  • možnost přizpůsobovat si pozici podle svých silných stránek,
  • prostor na zkoušení vlastních nápadů a sdílení znalostí,
  • firemní kulturu bez přetvařování
  • a spoustu dalšího – ale to až osobně.

Berete?

Chceme vás do Brna, klidně hned a na plný úvazek. Napište, co máte za sebou, na martin.brablec@obsahova-agentura.cz a připojte pár vět o tom, proč právě vy. A dál už to půjde skoro samo :) Těšíme se!

Zpět

Sdílet