Report: Uspořádali jsme druhou klientskou minikonferenci

Martina Jiříčková

Navázali jsme na první úspěšnou akci Bizpresso Live #1 a znovu pozvali své zákazníky a jejich hosty na neformální setkání jinde než nad pracovními záležitostmi.

Jako téma únorového Bizpressa Live #2 jsme vybrali téma Marketing v B2B. Zajímalo nás například:

  • jak se v B2B marketingu odráží podpora vedení a top managementu,
  • jak se v B2B marketingu dostávají firmy od intuice k datům
  • a jestli je možné obsahem vzbudit důvěru a ukázat řešení problémů.

Díky pozitivnímu ohlasu na strukturu první minikonference jsme se rozhodli pro stejnou sestavu řečníků, tedy expert zvenčí – klient z praxe – zástupce Obsahové agentury.

Odpoledním programem proloženým networkingem proto naše hosty provedli:

  • Irma Macháčová z agentury B-inside, která se věnuje výzkumu trhu B2B. Irma na příkladech podložených daty z B2B monitoru ukázala, jak je důležitá znalost značky a čím značka ztrácí, proč je i B2B částečně o emocích a jak vytipovat obchodníkům potenciální klienty.
  • Jan Gregor z Jablotronu, firmy zabezpečující nejen domy a auta. Jan představil účastníkům způsoby, jakými komunikují se svými obchodními partnery. Věnoval se otázce, kdo je na jejich trhu decision maker a vysvětlil využití jejich interní cloudové aplikace.
  • Martin Brablec z Obsahové agentury, který na konkrétních příkladech přiblížil formy obsahu vhodné pro B2B trh a přidal tipy, díky nimž je účastníci budou moci rovnou vyzkoušet.

Máme velkou radost, že se nám formát zákaznické konference opět osvědčil a soudě podle zájmu o další konání rozhodně nebylo Bizpresso Live #2 posledním setkáním.

Pokud u další konference chcete také být, stačí mít skvělý obsah od Obsahové agentury.

Zpět

Sdílet

Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku