Report: Začali jsme s pořádáním minikonferencí pro své zákazníky

Martin Brablec

Už delší čas jsme přemýšleli, jak klientům nejen přinášet výsledky, ale také se vzájemně inspirovat a čas od času i neformálně potkávat jinde než u práce. Ze všech nápadů nakonec zvítězil formát zákaznické konference a report z její říjnové premiéry máte právě před sebou.

Pro setkání Bizpresso Live #1, určenému výhradně pro naše klienty a jejich doprovod, jsme vybrali téma Obsah, marketing a HR a zajímalo nás třeba:

  • jak se promítá marketing, copywriting a vůbec skvělý obsah do náboru nových lidí,
  • jak ovlivňuje to, jak je firma vnímaná na trhu
  • a proč má smysl propracovat HR komunikaci dovnitř firmy i ven.

Na to bychom samozřejmě sami nestačili. Takže jsme navrhli složení přednášejících ve složení expert zvenčí – klient z praxe – copywriter od nás.

A mám velkou radost, že se nám hned pro první setkání podařilo získat vystupující, kteří k tématu opravdu mají co říct. 12. října tak v JICu mluvili:

  • Jitka Pouzarová, která roky vedla marketing a HR marketing v LMC, a dnes působí na volné noze, si připravila precizní zasazení HR marketingu do kontextu celé firmy a dokázala, že employer branding není jen kariérní stránka na webu a pár vymazlených inzerátů.
  • Martin Bazala, ředitel ostravské softwarové firmy RAYNET, na Jitku navázal a předvedl, jak se do náboru zrcadlí celá firemní kultura, a jak to dělají v RAYNETU v praxi pomocí propracovaných kampaní.
  • Katka Foltánková, náš content strategist, pak na závěr ukázala 6 konkrétních tipů, které se hodí každému, kdo se chce pustit do psaní inzerátu.

Atmosféra, skvělá zpětná vazba a početná účast nás vybudily k tomu, abychom hned začali připravovat další setkání. A bude to opět pecka!