Co jsem se o sociálních sítích naučila na minikonferenci Naučmese.cz

90 minut přednášek, skupinové diskuze a jména jako Aki Votrubová, Michelle Losekoot, Karel „Mindless” Novotný a další. Tak vypadala mini konference o sociálních sítích od Naučmese.cz. Vypravila jsem se na ni a sepsala souhrn toho nejlepšího – dozvíte se praktické tipy a možná také zjistíte, že čas, který investujete do sociálních sítí, můžete využít mnohem lépe.

Obsahovka Live #5 Sociální sítě

Ve čtvrtek 11. října padaly teplotní rekordy, ale i zažité představy o používání sociálních sítí, minimálně v pražském Teal Clubu. Na naší páté zákaznické konferenci Obsahovka Live jsme totiž spolu s našimi hosty ukázali, jak se dají sociální sítě v komunikaci využívat jinak, než jsou firmy zvyklé.

Obsahovka Live #4 Budování značek

Rebranding jsme vyzkoušeli na vlastní kůži. A tak se změny dočkala i naše konference. Historický název Bizpresso Live jsme pověsili na hřebík společně se zbytkem projektu Bizpressa a přivítali své klienty a jejich hosty pod hlavičkou přejmenované konference Obsahovka Live.

Dělíme se o pečovatelské rady ze SupportDay 2018

Na care fázi se (bohužel) v byznysu ještě hodně kašle. Nákup sice občas zážitek je, ale ne vždy ten nejpříjemnější.

5 myšlenek, kterými Michelle Losekoot změnila můj pohled na sociální sítě

Bezmála 8 hodin ukázek a tipů z praxe, 13 nadšených posluchačů a one-woman show v podání skvělé Michelle Losekoot. První dubnový pátek jsem se v co-workingu Pracovna, v té hezčí části Žižkova, učila zlepšovat obsah pro sociální sítě. Tady je 5 myšlenek, které nejvíc zamávaly s mým pohledem na sociální sítě a obsahový marketing.

BRANDstorming 2018: Abyste rozmluvili značku, musíte mluvit se zaměstnanci i klienty

Letošní ročník konference BRANDstorming byl o tom, že velké změny nejde dělat od stolu a ty nejlepší vznikají v týmu s klientem.

„Nic nejste, nikoho nezajímáte.“ Otto na svém školení změní způsob, jakým píšete texty

Snad žádný copywriter v Česku nemá takové jméno jako Otto Bohuš aka Ottocopy. Takže když během zimy ohlásil sérii školení, měl jedno místo už předem zaplněné. Co jsem si ze školení v luxusních prostorách brněnského Nest Interiéru odnesl?

Report z CustomerConu: Jak autenticita v zákaznické péči vítězí

Tým RAYNETu si i na druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon pozval řečníky kované praxí zákaznické péče. Všichni se v zákaznické péči řadí mezi ty firmy, které se v customer care naučily nejen chodit, ale i stepovat. Přednášeli třeba zástupci ze Slevomatu, Rohlíku nebo MALLu.

Report: třetí zákaznickou minikonferenci jsme uspořádali v Praze

Tradiční nálož informací, netradičně mimo Brno. Tak by se dala shrnout třetí zákaznická minikonference Bizpresso Live #3. Tentokrát se hlavním tématem staly výzkumy, dotazování a jejich vliv na marketing a tvorbu obsahu.

Co by si začínající copywriter měl odnést z CopyCampu?

Copywriting nestojí na vzduchoprázdnu – a tak byl line-up prosincového CopyCampu nadupaný analytikou, UX, SEO, právem i psychologií. Tahle lákavá kombinace vyprodala retro kulturák Domovina a zvlášť začínajícím copywriterům ukázala základy z každé oblasti. V 10 bodech shrnujeme všechno, co potřebujete vědět.

Co si odnést pro copy&content z Marketing Festivalu 2017

Nejsilnější line-up plný celebrit internetového marketingu, vyprodaný za 14 dní a s dvojnásobkem účastníků ze zahraničí. Marketing Festival 2017 provázela samá velká slova. Tak radši zůstaneme střídmí a dáme vám jen krátký souhrn toho, co si pro svou práci odnášíme my.

Jízda jménem firemní kultura. Culture Rocks a co my na to v Obsahovce

Když se vyráží „za kulturou”, přichází ke slovu kravaty, motýlci, sáčka, šaty nebo podpatky. Jakmile jde ale o firemní kulturu, pravidla se mění. U nás v Obsahovce za poslední třičtvrtě rok kultura zarejdila řadicí pákou a pedál plynu přimáčkla až k podlaze. Proto nás ale zajímalo, jak si na kulturním písečku hrají velcí kluci a holky z dalších odvětví.

To nejzajímavější z E-shop summitu: polovině zákazníků, kteří u vás nakoupí, jste ukradení

Poslední březnový pátek a první dubnovou sobotu se na pódiu českobudějovického Metropolu vystřídalo 13 řečníků, kteří představili útrapy i budoucnost české e-commerce. My z jejich povídání vybíráme to nejzajímavější.

Report: Uspořádali jsme druhou klientskou minikonferenci

Navázali jsme na první úspěšnou akci Bizpresso Live #1 a znovu pozvali své zákazníky a jejich hosty na neformální setkání jinde než nad pracovními záležitostmi.

Konference Content marketingu šustila papírem, i ten se ale copywriterům hodí

Jednou. Přesně tolikrát zaznělo 16. listopadu 2016 na Konferenci Content marketingu slovo “copywriter”. Nevadilo mi to hned z 10 důvodů.

CustomerCon ukázal, že k lepší péči o zákazníky stačí míň, než čekáte

RAYNET máme rádi. Nejen proto, že patří k našim klientům, ale protože mají opravdu dobrý produkt a jsou neuvěřitelně přátelští. A navíc dělají zajímavé konference. Znovu jsme se o tom přesvědčili 23. listopadu 2016 v brněnském Impact Hubu na CustomerConu.

Report: Začali jsme s pořádáním minikonferencí pro své zákazníky

Už delší čas jsme přemýšleli, jak klientům nejen přinášet výsledky, ale také se vzájemně inspirovat a čas od času i neformálně potkávat jinde než u práce. Ze všech nápadů nakonec zvítězil formát zákaznické konference a report z její říjnové premiéry máte právě před sebou.

Jak mohli copywriteři přežít Marketing festival 2016 a ještě si něco odnést

Pokud vás nevzrušuje programatický nákup reklamy, real time bidding nebo to, že průměrný CMO už brzo utratí za technologické nástroje víc než CTO, letošní Marketing festival v Ostravě pro vás fakt nebyl. Vlastně jste mohli i docela trpět.

Aby byly služby vážně pro lidi [postřehy z kurzu designového myšlení]

Maximálně praktický, perfektně připravený a dobře zorganizovaný. Takový byl dvoudenní kurz designu služeb od Pábení a Libdesignu, kterého jsem se zúčastnila. Přesto mu něco důležitého chybělo - příběhy.