Stručný a přímý inzerát na copy posilu do Brna i Prahy

Martin Brablec

Po třech letech hledáme někoho, kdo se s námi pustí do hloubek skvělého obsahu a rozšíří naše řady v Brně nebo Praze. Nabízíme rozvoj, možnost jít pod povrch a klientelu, která nenechá odpočívat žádný mozkový závit. Máme toho dost a na okecávání moc nejsme, takže jdeme na věc.

Koho hledáme

Hledáme copywritera nebo copywriterku, kteří už mají v ruce většinu řemesla (zvládají vše od textu na web po příspěvek na sítě), jsou ale pořád hladoví po rozvoji (budete denně dostávat zpětnou vazbu na své výstupy) a chtějí si budovat přesah (cokoliv od brandingu přes UX po psaní v angličtině). 

V Obsahovce totiž copywriting neznamená bušení popisků pro e-shopy nebo vaření SEO polívky pro blog.

  • Běžně se zapojujeme do výzkumů a než píšeme, dolujeme a strukturujeme informace. Bude to i vaše práce. 
  • Dost naší práce je koncepční – nejprve vymyslet, navrhnout, obhájit, a až pak psát. Musíte mít chuť přicházet věcem na kloub a nebát se o nich mluvit. 
  • Když už píšeme, jsou to často výstupy, které musí jít dál, než je obvyklé – delší, přesnější, odbornější…

Část práce vám pomůže odřídit projekťák (tady posilu mimochodem hledáme také), část si řídíte sami. I proto je pro nás klíčové, jak si umíte zorganizovat čas a práci.

Co za to

Skok rovnýma nohama k nejlepší klientele v ČR (pokud vás tedy baví energetika, software, technologie nebo třeba strojírenství). Taky profesní růst a know-how po hrstech – denně se budete potkávat s tuctem velmi chytrých copywriterů s mnoha přesahy. Nebudete si konkurovat, ale spolupracovat. 

A věcně:

  • práci v rozsahu kdekoliv od polovičního k plnému úvazku,
  • základnu v kanceláři v Brně nebo v Praze,
  • pět týdnů dovolené a sick days,
  • podporu vlastního rozvoje a peníze na vzdělávání,
  • otevřené jednání, pravidelnou zpětnou vazbu a fajn firemní kulturu.

Jak získat tuhle práci

První dva body jsou na nás, u třetího se karta obrací: 

  1. Musíme si být jisti, že máme základní fit. Tudíž potřebujeme vidět ukázky dosavadní práce. Poznat, co máte za sebou, a zjistit, jak se orientujete. Když je tohle ok, tak přichází bod dva.
  2. Musíme si být jisti, že nám to bude fungovat lidsky. Tady už jde spíš o chemii, sdílení společných hodnot a vzájemnou kompatibilitu. Potkáme se na pohovoru, a když je to (oboustranně) pořád dobré, přichází na řadu to nejdůležitější.
  3. Musíme si být jisti, že máme co nabídnout i my vám. Že vás to tady bude bavit. Že vás budeme rozvíjet. Že nás nebudete chtít po týdnu utlouct klávesnicí. Jasně, předem to 100% odhadnout nejde, ale ukážeme vám ze sebe maximum. 

Takže co teď?

Pošlete na kariera@obsahova-agentura.cz svůj životopis, pár řádků, proč chcete k nám, ukázky práce. Připište prosím, jestli preferujete Prahu nebo Brno. 

Pak začínáme bodem jedna. A když si to sedne, na pohovoru zvládneme zbývající dva. 

Už teď se těšíme!