Report: třetí zákaznickou minikonferenci jsme uspořádali v Praze
Tradiční nálož informací, netradičně mimo Brno. Tak by se dala shrnout třetí zákaznická minikonference Bizpresso Live #3. Tentokrát se hlavním tématem staly výzkumy, dotazování a jejich vliv na marketing a tvorbu obsahu.
Přednášky, workshop a networking - tak vypadalo Bizpresso v Praze.
Proč to vlastně děláme?
S klienty a přáteli klientů se potkáme v méně formálním prostředí, nemusíme spolu řešit jen pracovní záležitosti a trochu lépe se poznáme. A protože pracujeme pro skvělé firmy a ty si mezi sebou rozumí, networking o pauzách nám funguje.
Navíc můžeme vždy trochu přiblížit systém naší práce a ukázat na případovkách, jak to funguje na cizím písečku.
1 + 3 + 1
Na programu byli 3 přednášející se svými připadovkami, 1 náhled pod pokličku Obsahovky a 1 workshop, při kterém si hosté vyzkoušeli, jak se dá prakticky pracovat s výsledky hloubkových rozhovorů v plánování obsahu.
Lenka Mynářová | DATAMAR
… a lováky potečou…
Co zaznělo:
- I velké firmy mají velké problémy odhadovat budoucnost.
- Jestli něco neměříte, tak to rozhodně neřídíte.
- Tahák ceny je mýtus, značka je to, co rozhýbe byznys. A značka se buduje komunikací.
- Pro on-line svět musíte vytvořit vlastní systém pro každého klienta.
- Případovka NAFIGATE Cosmetics a lékárny Dr. Max.
Martin Bazala | RAYNET
...lidé jsou ochotní odpovídat na otázky, když se zeptáte…
Co zaznělo:
- Z kvalitního výzkumu získáte kvalitní data pro marketing.
- 68 % klientů od firem odchází, protože mají pocit, že se o ně nikdo nezajímá.
- Na čem vám záleží nejvíce, na to se zeptejte několikrát. A na různých místech.
- Myslíte, že víte, kdo jsou vaši klienti? Ověřte si to.
- Dotazování přizpůsobte i tomu, jak je u vás klient dlouho.
Petr Rubáček | REMEMBERSHIP_
… zjistili jsme, že nám ujíždí vlak a nevěděli jsme, co s tím. Tak jsme začali rebrandovat…
Co zaznělo:
- Hloubkové rozhovory byly největší bohatství pro vybudování nové značky.
- Za myšlenkou nutnosti změny musí stát celý tým.
- Přes e-mail nebo skype nikdy nezjistíte to, co osobním kontaktem.
- Svoji práci se na webu budeme prezentovat jen případovými studiemi, protože je pro nás hlavní proces, ne pouze výsledek.
- Převraťte běžnou prezentaci firem, které řeší „jak”, méně „co” a úplně maličko „proč”.
Workshop Obsahovky
… nestačí slyšet, musíte zákazníky skutečně poslouchat…
Co zaznělo:
- Nenechte si ujít žádnou příležitost získat zpětnou vazbu.
- Věnujte pozornost i maličkostem.
- Přemýšlejte, jak obsahovým marketingem vyřešit problémy a rozptýlit obavy svých klientů.
Děkujeme za skvělou atmosféru a těšíme se na čtvrté minikonferenci.