Volné místo: Dobrá duše kanceláří, lidí i papírování

Martin Brablec

Normálně se tahle pozice jmenuje Back Office Něco a je popsaná v pár odrážkách. Ale protože se živíme slovy, vezmeme to důkladně a přesně vám popíšeme, koho hledáme, a co vás v Obsahovce čeká. Musíme si totiž 100% rozumět – budeme v intenzivním kontaktu každý den.

Co děláme

Jsme Obsahová agentura. Píšeme texty pro weby, ladíme e-maily, spravujeme sociální sítě nebo třeba natáčíme případové studie. Více o nás najdete na blogu.

Většina lidí v Obsahovce přímo či nepřímo tvoří obsah. Zbytek týmu se pak stará o to, aby to šlo po všech stránkách hladce. V Brně je nás 20 (+2 nabíráme), v Praze 2 (+3 nabíráme).

Jak se u nás pracuje, popisujeme na této stránce a snad to vykukuje i z Instagramu. Dost si zakládáme na firemní kultuře, hodně přednášíme a školíme a pro klienty pořádáme dvakrát do roka vlastní konferenci.

Koho hledáme

Energií nabitou osobu, která nám na plný úvazek primárně v Brně, ale pravidelně také v Praze pomůže s chodem kanceláří, administrativou a vůbec vším, co se namane.

Tuhle pozici otevíráme poprvé (dorostli jsme do ní až teď) a její náplň dosud dělají dílem různí kolegové, dílem nikdo. Očekáváme proto, že si pozici nastavíte a doladíte tak, aby se nám společně dobře fungovalo. Žádné zajeté koleje pro vás nemáme.

Vaší typickou prací bude dost pestrá směsice následujících činností:

  • pomoc s přípravou dokladů a podkladů pro účetní a vedení drobné pokladny,
  • podpora při námi pořádaných školeních (komunikace s účastníky, zajištění cateringu a prostor…),
  • zajištění chodu kanceláře (od objednání chybějícího kafe po násilné odstranění krabiček z kuchyňky),
  • pomoc při produkci obsahu (občasná výpomoc při focení/natáčení, přebírání produktů na recenze…),
  • vylepšování kanceláří a zajištění jejich údržby (máme hodinového manžela i úklidovou službu),
  • zajišťování občerstvení, kytek a dárků (od objednání nákupu pro firemní snídaně po oblíbenou kytku pro kolegyni)
  • koordinace firemního komorníka,
  • komunikace s dodavateli služeb (internet, pošta a kurýři, energie),
  • a určitě ještě tisíc a jedna věc, o které nevíme.

Čas od času přijde i něco náročnějšího – vybavit komplet novou kancelář nebo třeba vyřídit pojistnou událost u služebního auta, domluvit servis a zajistit opravu. Za tohle si vás pak budeme extra hýčkat.

Co je nezbytné

Pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost. Velmi oceníme organizační dovednosti a bude se vám hodit i otevřený a pozitivní přístup (když toho na vás bude moc, zajistíme neomezený přísun vína nebo vdolků od Maryny :)

Určitě se neobejdete bez řidičského průkazu.

Výhodou je kladný vztah k on-line nástrojům (práci si zadáváme přes Asanu, čas evidujeme v Togglu, komunikujeme přes Slack…)

Co nabízíme

Pestrou práci, ve které nebudete od nevidím do nevidím. Taky normální peníze a plné zapojení do chodu firmy. Víme, jak je tahle pozice důležitá, a nebudeme ji jakkoliv šidit. Detailněji pak:

  • Pružnou pracovní dobu – když budete potřebovat, můžete zůstat doma nebo odejít dřív.
  • Prostor na další růst – budete mít svůj rozvojový plán, rozpočet na vzdělávání i pravidelné schůzky nad pozicí s kolegy.
  • Zázemí v pěkných kancelářích v centru Brna i na Vinohradech v Praze.
  • Nástup klidně hned, ale na schopného člověka si rádi počkáme.
  • Otevřené jednání, férový přístup a silnou firemní kulturu.
  • Příjemnosti: firemní knihovnu, peníze na vzdělávání i relax, odborné přednášky a semináře, sick days, účast na konferencích, spoustu společných aktivit…

Co dál

Chytlo vás to? Pošlete na martin.brablec@obsahova-agentura.cz svůj životopis a pár slov o sobě – proč zrovna vy jste tou dobrou duší.

Když chytnete na oplátku vy nás, pozveme vás na pohovor, seznámíme s týmem a domluvíme podmínky nástupu. Těšíme se!

Zpět

Sdílet