Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
Jak jsme s pomocí AI ukázali klientům, že jsou pro nás superhrdiny ve svých oborech
Vánoční dárky pro klienty leckdo řeší už v létě. Nedivíme se – pečlivě vybraným dárkem děkujete za společnou práci a investujete do jejího pokračování. My chtěli letos dárky klientům a obchodním partnerům co nejvíc „ušít na míru,“ tak jsme zapojili AI a všem vygenerovali kartu superhrdiny reprezentující jejich obor. Ve výsledném balíčku 75 karet najdete i osmirukou zdravotní sestru nebo SEO specialistu jako vystřiženého z Matrixu. Čtěte, jak karty vznikaly.
Obsahovka Live #9 Obsahové trendy v roce 2023
Po roce jsme se s klienty a partnery opět setkali na naší zákaznické minikonferenci Obsahovka Live. Přednášky jsme tentokrát zaměřili na témata, která v obsahovém marketingu hodně rezonují – tvorbu obsahu pomocí AI a LinkedIn ambassadoring. Z dotazů na přednáškách i u řízků a kávy bylo zjevné, že je řeší i většina účastníků.
Obsahovka Live #8 Obsah a kariérní komunikace
Po covidové pauze jsme oživili zákaznickou minikonferenci. Pro klienty a partnery jsme tentokrát uspořádali přednášky o kariérní komunikaci. I z dotazů během přednášek bylo patrné, že téma u klientů hodně rezonuje a řeší ho každý.
Eliška Gunišová na 12. CopyCampu: Jak vidět smysl v dlouhodobých spolupracích
CopyCamp je tradiční obsahová konference určená copywriterům, markeťákům i majitelům firem. Na letošním 12. ročníku naše týmlíderka Eliška sdílela zkušenosti z dlouhodobé spolupráce s klienty. A tipy, jak v takové spolupráci udržet spokojenost na všech stranách.
Kateřina Kalivodová na Content First 2022: Jak si iDoklad vytváří budoucí zákazníky?
Naše copywriterka Kateřina Kalivodová přednášela na Content First 2022 o tom, jak se nám s iDokladem podařilo vytvořit „obsahové perpetuum mobile” – mini akademii, která pomůže podnikatelům v začátcích podnikání. A přivádí iDokladu nové zákazníky.
Jan Novák na Mergadofestu 2022: V čem e-shopy nejčastěji chybují při tvorbě obsahu?
Mergadofest je každoroční konference, na které spolu profesionálové sdílí know-how z oblasti online marketingu. Náš copywriter Jan Novák tu letos odprezentoval svou oblíbenou přednášku o tom, v čem e-shopy nejčastěji chybují při tvorbě obsahu.
WebTop100: Blog MALL.CZ vítězem v kategorii Obsahový marketing roku 2019
S blogem MALL.CZ, který tvoříme téměr 3 roky, jsme zvítězili v kategorii Obsahový marketing roku 2019 v soutěži WebTop100. K této slavnostní příležitosti jsme sepsali 5 tipů, kterých se při jeho tvorbě držíme.
Obsahovka Live #7 Vizuální obsah
Na 7. zákaznické minikonferenci jsme pro naše klienty uspořádali přednášky o obtížích a přínosech fotek, grafiky nebo videí.
Obsahovka Live #6 Obsahové strategie
Na 6. zákaznické minikonferenci Obsahovka Live se sešli hosté a přátelé Obsahovky ve čtvrtek 30. května. Užili si tři přednášky, workshop i příjemné prostředí pražského Etnosvěta.
Co jsem se o sociálních sítích naučila na minikonferenci Naučmese.cz
90 minut přednášek, skupinové diskuze a jména jako Aki Votrubová, Michelle Losekoot, Karel „Mindless” Novotný a další. Tak vypadala mini konference o sociálních sítích od Naučmese.cz. Vypravila jsem se na ni a sepsala souhrn toho nejlepšího – dozvíte se praktické tipy a možná také zjistíte, že čas, který investujete do sociálních sítí, můžete využít mnohem lépe.
Obsahovka Live #5 Sociální sítě
Ve čtvrtek 11. října padaly teplotní rekordy, ale i zažité představy o používání sociálních sítí, minimálně v pražském Teal Clubu. Na naší páté zákaznické konferenci Obsahovka Live jsme totiž spolu s našimi hosty ukázali, jak se dají sociální sítě v komunikaci využívat jinak, než jsou firmy zvyklé.
Obsahovka Live #4 Budování značek
Rebranding jsme vyzkoušeli na vlastní kůži. A tak se změny dočkala i naše konference. Historický název Bizpresso Live jsme pověsili na hřebík společně se zbytkem projektu Bizpressa a přivítali své klienty a jejich hosty pod hlavičkou přejmenované konference Obsahovka Live.