Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
Dělíme se o pečovatelské rady ze SupportDay 2018
Na care fázi se (bohužel) v byznysu ještě hodně kašle. Nákup sice občas zážitek je, ale ne vždy ten nejpříjemnější.
5 myšlenek, kterými Michelle Losekoot změnila můj pohled na sociální sítě
Bezmála 8 hodin ukázek a tipů z praxe, 13 nadšených posluchačů a one-woman show v podání skvělé Michelle Losekoot. První dubnový pátek jsem se v co-workingu Pracovna, v té hezčí části Žižkova, učila zlepšovat obsah pro sociální sítě. Tady je 5 myšlenek, které nejvíc zamávaly s mým pohledem na sociální sítě a obsahový marketing.
BRANDstorming 2018: Abyste rozmluvili značku, musíte mluvit se zaměstnanci i klienty
Letošní ročník konference BRANDstorming byl o tom, že velké změny nejde dělat od stolu a ty nejlepší vznikají v týmu s klientem.
„Nic nejste, nikoho nezajímáte.“ Otto na svém školení změní způsob, jakým píšete texty
Snad žádný copywriter v Česku nemá takové jméno jako Otto Bohuš aka Ottocopy. Takže když během zimy ohlásil sérii školení, měl jedno místo už předem zaplněné. Co jsem si ze školení v luxusních prostorách brněnského Nest Interiéru odnesl?
Report z CustomerConu: Jak autenticita v zákaznické péči vítězí
Tým RAYNETu si i na druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon pozval řečníky kované praxí zákaznické péče. Všichni se v zákaznické péči řadí mezi ty firmy, které se v customer care naučily nejen chodit, ale i stepovat. Přednášeli třeba zástupci ze Slevomatu, Rohlíku nebo MALLu.
Report: třetí zákaznickou minikonferenci jsme uspořádali v Praze
Tradiční nálož informací, netradičně mimo Brno. Tak by se dala shrnout třetí zákaznická minikonference Bizpresso Live #3. Tentokrát se hlavním tématem staly výzkumy, dotazování a jejich vliv na marketing a tvorbu obsahu.
Co by si začínající copywriter měl odnést z CopyCampu?
Copywriting nestojí na vzduchoprázdnu – a tak byl line-up prosincového CopyCampu nadupaný analytikou, UX, SEO, právem i psychologií. Tahle lákavá kombinace vyprodala retro kulturák Domovina a zvlášť začínajícím copywriterům ukázala základy z každé oblasti. V 10 bodech shrnujeme všechno, co potřebujete vědět.
Co si odnést pro copy&content z Marketing Festivalu 2017
Nejsilnější line-up plný celebrit internetového marketingu, vyprodaný za 14 dní a s dvojnásobkem účastníků ze zahraničí. Marketing Festival 2017 provázela samá velká slova. Tak radši zůstaneme střídmí a dáme vám jen krátký souhrn toho, co si pro svou práci odnášíme my.
Jízda jménem firemní kultura. Culture Rocks a co my na to v Obsahovce
Když se vyráží „za kulturou”, přichází ke slovu kravaty, motýlci, sáčka, šaty nebo podpatky. Jakmile jde ale o firemní kulturu, pravidla se mění. U nás v Obsahovce za poslední třičtvrtě rok kultura zarejdila řadicí pákou a pedál plynu přimáčkla až k podlaze. Proto nás ale zajímalo, jak si na kulturním písečku hrají velcí kluci a holky z dalších odvětví.
To nejzajímavější z E-shop summitu: polovině zákazníků, kteří u vás nakoupí, jste ukradení
Poslední březnový pátek a první dubnovou sobotu se na pódiu českobudějovického Metropolu vystřídalo 13 řečníků, kteří představili útrapy i budoucnost české e-commerce. My z jejich povídání vybíráme to nejzajímavější.
Report: Uspořádali jsme druhou klientskou minikonferenci
Navázali jsme na první úspěšnou akci Bizpresso Live #1 a znovu pozvali své zákazníky a jejich hosty na neformální setkání jinde než nad pracovními záležitostmi.
Konference Content marketingu šustila papírem, i ten se ale copywriterům hodí
Jednou. Přesně tolikrát zaznělo 16. listopadu 2016 na Konferenci Content marketingu slovo “copywriter”. Nevadilo mi to hned z 10 důvodů.