Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Dělíme se o pečovatelské rady ze SupportDay 2018

Na care fázi se (bohužel) v byznysu ještě hodně kašle. Nákup sice občas zážitek je, ale ne vždy ten nejpříjemnější.

5 myšlenek, kterými Michelle Losekoot změnila můj pohled na sociální sítě

Bezmála 8 hodin ukázek a tipů z praxe, 13 nadšených posluchačů a one-woman show v podání skvělé Michelle Losekoot. První dubnový pátek jsem se v co-workingu Pracovna, v té hezčí části Žižkova, učila zlepšovat obsah pro sociální sítě. Tady je 5 myšlenek, které nejvíc zamávaly s mým pohledem na sociální sítě a obsahový marketing.

BRANDstorming 2018: Abyste rozmluvili značku, musíte mluvit se zaměstnanci i klienty

Letošní ročník konference BRANDstorming byl o tom, že velké změny nejde dělat od stolu a ty nejlepší vznikají v týmu s klientem.

„Nic nejste, nikoho nezajímáte.“ Otto na svém školení změní způsob, jakým píšete texty

Snad žádný copywriter v Česku nemá takové jméno jako Otto Bohuš aka Ottocopy. Takže když během zimy ohlásil sérii školení, měl jedno místo už předem zaplněné. Co jsem si ze školení v luxusních prostorách brněnského Nest Interiéru odnesl?

Report z CustomerConu: Jak autenticita v zákaznické péči vítězí

Tým RAYNETu si i na druhý ročník prozákaznické konference CustomerCon pozval řečníky kované praxí zákaznické péče. Všichni se v zákaznické péči řadí mezi ty firmy, které se v customer care naučily nejen chodit, ale i stepovat. Přednášeli třeba zástupci ze Slevomatu, Rohlíku nebo MALLu.

Report: třetí zákaznickou minikonferenci jsme uspořádali v Praze

Tradiční nálož informací, netradičně mimo Brno. Tak by se dala shrnout třetí zákaznická minikonference Bizpresso Live #3. Tentokrát se hlavním tématem staly výzkumy, dotazování a jejich vliv na marketing a tvorbu obsahu.

Co by si začínající copywriter měl odnést z CopyCampu?

Copywriting nestojí na vzduchoprázdnu – a tak byl line-up prosincového CopyCampu nadupaný analytikou, UX, SEO, právem i psychologií. Tahle lákavá kombinace vyprodala retro kulturák Domovina a zvlášť začínajícím copywriterům ukázala základy z každé oblasti. V 10 bodech shrnujeme všechno, co potřebujete vědět.

Co si odnést pro copy&content z Marketing Festivalu 2017

Nejsilnější line-up plný celebrit internetového marketingu, vyprodaný za 14 dní a s dvojnásobkem účastníků ze zahraničí. Marketing Festival 2017 provázela samá velká slova. Tak radši zůstaneme střídmí a dáme vám jen krátký souhrn toho, co si pro svou práci odnášíme my.

Jízda jménem firemní kultura. Culture Rocks a co my na to v Obsahovce

Když se vyráží „za kulturou”, přichází ke slovu kravaty, motýlci, sáčka, šaty nebo podpatky. Jakmile jde ale o firemní kulturu, pravidla se mění. U nás v Obsahovce za poslední třičtvrtě rok kultura zarejdila řadicí pákou a pedál plynu přimáčkla až k podlaze. Proto nás ale zajímalo, jak si na kulturním písečku hrají velcí kluci a holky z dalších odvětví.

To nejzajímavější z E-shop summitu: polovině zákazníků, kteří u vás nakoupí, jste ukradení

Poslední březnový pátek a první dubnovou sobotu se na pódiu českobudějovického Metropolu vystřídalo 13 řečníků, kteří představili útrapy i budoucnost české e-commerce. My z jejich povídání vybíráme to nejzajímavější.

Report: Uspořádali jsme druhou klientskou minikonferenci

Navázali jsme na první úspěšnou akci Bizpresso Live #1 a znovu pozvali své zákazníky a jejich hosty na neformální setkání jinde než nad pracovními záležitostmi.

Konference Content marketingu šustila papírem, i ten se ale copywriterům hodí

Jednou. Přesně tolikrát zaznělo 16. listopadu 2016 na Konferenci Content marketingu slovo “copywriter”. Nevadilo mi to hned z 10 důvodů.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.