Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
Jak napsat pracovní inzerát, který kandidáty posadí do kancelářských židlí (nebo k mašině)
Klíčem k úspěšnému pracovnímu inzerátu je uvědomit si, proč si ho kandidát přišel přečíst. Určitě ne kvůli tomu, aby hltal romány o vaší firmě nebo zjistil, zda máte v kuchyňce mísu s ovocem. Chce se hlavně co nejpřesněji dozvědět, jak bude na dané pozici vypadat jeho každodenní práce a co za ni dostane. Jak při psaní takových inzerátů postupovat, rozebíráme v článku krok za krokem.
Jak a proč kvalitní firemní blogy přivádějí návštěvnost i nové zákazníky
Chcete budovat povědomí o své značce či produktech, přinášet obchodu kvalifikované leady nebo třeba nabrat nové zaměstnance? S tím vším vám pomůže kvalitní firemní blog. Zjistěte, jaké jsou jeho přínosy – podělíme s vámi o zkušenosti i příklady z praxe.
Dobré microcopy vydělá i statisíce. Návod, jak psát krátké texty, které toho řeknou hodně
Tlačítka, formuláře, chybové hlášky… krátké texty, které navedou uživatele webem, aplikací nebo formulářem. Často v situaci, kdy jde o hodně. Třeba o založení účtu v aplikace, dokončení nákupu na e-shopu, přihození zboží do košíku. Přečtěte si našich 5 zásad, jak na silné microcopy.
[Plakát ke stažení] Zásobník nápadů pro content marketing
Vymýšlení obsahu pro nové klienty připomíná psaní na prázdnou čtvrtku – cokoliv navrhnete, bude vidět. Jenže co když máte přijít s nápady na obsah ve chvíli, kdy už spolupracujete dva nebo tři roky? Pokud cítíte, že jste už vyčerpali všechny možnosti, použijete náš zásobník inspirace. Podpoří vás při tvorbě obsahové strategie i taktiky.
[Proč obsah] Návod a tipy, jak se díky obsahu stát autoritou v oboru
Lidé vám věří. Když se řekne název vašeho oboru, hned si ho spojí s vaší značkou. Firmy se vámi inspirují a spousta vás i kopíruje. Novináři si k vám chodí pro informace. Jste autorita. Leader. Chcete navést, jak na to? Poradíme.
Jak psát produktové popisky na e-shop
Texty, které prodávají. To si přečtete na webu každého copywritera nebo marketingové agentury. Jenže jak takové texty napsat? Sdílíme tipy, jak vyšvihnout skvělé produktové popisky – čtěte, pokud jste začínající copywriter, majitel malého e-shopu nebo firemní markeťák.
Jak spravujeme sociální sítě
„Nevíme si rady s Facebookem, můžete nám poradit?“ Podobné otázky dostáváme často. A není divu. Sociální sítě se neustále mění a je obtížné všechny změny sledovat. Jejich správa totiž zdaleka není jen o psaní příspěvků, což vám chceme dokázat v tomto článku.
Copywriting anglicky. Co děláme pro kvalitní texty v angličtině
V Obsahovce tvoříme pro největší, nejzajímavější a oborově nejnáročnější firmy v Česku. Weby, články a jakékoliv jiné obsahové formáty. Česky a teď i anglicky. Vysvětlím, co je důležité pohlídat u překlápění marketingových textů do angličtiny a proč potřebujete copywritera, ne jenom překladatele.
Copywriting v angličtině: Nezabíjejte svůj obsah nefunkčním překladem
Čím dál více firem v Česku potřebuje obsah nejen v češtině, ale také v angličtině, případně i v dalších jazycích. Což je samozřejmě skvělé – jsme velcí fandové tuzemských firem, kterým se daří i za hranicemi. Jenže aby obsah fungoval, nestačí ho pouze přeložit do cizího jazyka. Vyžaduje péči copywritera. Přečtěte si, proč.
[Příručka pro začínající copywritery] Co se naučit, aby vám dobrou práci nevzal robot?
Když zadáte do Googlu heslo AI copywriting, vyskočí online nástroje, které za pár vteřin vytvoří text na libovolné téma. A upřímně: výsledek není o moc horší než generické texty od skutečných copywriterů. Jestli jste na začátku kariéry a chcete se psaním živit, musíte se rychle dostat nad průměr. Pak budete mít skvělou práci. Využijte to nejlepší z know-how Obsahovky, aby z vás vyrostl dobrý copywriter.
Kam s kariérní stránkou: podstránka webu, na samostatnou doménu, nebo na tržiště?
Při výběru vhodného řešení kariérní stránky zvažte technickou náročnost i vnitrofiremní politiku. Začněte ale ještě o krok dřív – zmapujte svou výchozí situaci, definujte cíle a promyslete, jak se vaše rozhodnutí promítne do celkové komunikace firmy. Neznámý startup totiž hraje s jinými kartami než etablovaný zaměstnavatel a krátkodobá kampaň vyžaduje odlišný vercajk než dlouhodobý nábor.
Copywriting webu: jak funguje spolupráce s copywriterem a v které fázi ho oslovit
Když připravujete nový web pro svou firmu, dřív nebo později musíte vyřešit nové texty. Abyste věděli, co vás čeká, sepsali jsme, jakou roli copywriter v tvorbě webu zastává, v které fázi ho nejlépe oslovit a jak spolupráce probíhá od prvního kontaktu až po spuštění webu.