• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Šalšová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Jak spravujeme sociální sítě

„Nevíme si rady s Facebookem, můžete nám poradit?“ Podobné otázky dostáváme často. A není divu. Sociální sítě se neustále mění a je obtížné všechny změny sledovat. Jejich správa totiž zdaleka není jen o psaní příspěvků, což vám chceme dokázat v tomto článku.

Copywriting anglicky. Co děláme pro kvalitní texty v angličtině

V Obsahovce tvoříme pro největší, nejzajímavější a oborově nejnáročnější firmy v Česku. Weby, články a jakékoliv jiné obsahové formáty. Česky a teď i anglicky. Vysvětlím, co je důležité pohlídat u překlápění marketingových textů do angličtiny a proč potřebujete copywritera, ne jenom překladatele.

Copywriting v angličtině: Nezabíjejte svůj obsah nefunkčním překladem

Čím dál více firem v Česku potřebuje obsah nejen v češtině, ale také v angličtině, případně i v dalších jazycích. Což je samozřejmě skvělé – jsme velcí fandové tuzemských firem, kterým se daří i za hranicemi. Jenže aby obsah fungoval, nestačí ho pouze přeložit do cizího jazyka. Vyžaduje péči copywritera. Přečtěte si, proč.

[Příručka pro začínající copywritery] Co se naučit, aby vám dobrou práci nevzal robot?

Když zadáte do Googlu heslo AI copywriting, vyskočí online nástroje, které za pár vteřin vytvoří text na libovolné téma. A upřímně: výsledek není o moc horší než generické texty od skutečných copywriterů. Jestli jste na začátku kariéry a chcete se psaním živit, musíte se rychle dostat nad průměr. Pak budete mít skvělou práci. Využijte to nejlepší z know-how Obsahovky, aby z vás vyrostl dobrý copywriter.

Kam s kariérní stránkou: podstránka webu, na samostatnou doménu, nebo na tržiště?

Při výběru vhodného řešení kariérní stránky zvažte technickou náročnost i vnitrofiremní politiku. Začněte ale ještě o krok dřív – zmapujte svou výchozí situaci, definujte cíle a promyslete, jak se vaše rozhodnutí promítne do celkové komunikace firmy. Neznámý startup totiž hraje s jinými kartami než etablovaný zaměstnavatel a krátkodobá kampaň vyžaduje odlišný vercajk než dlouhodobý nábor.

Copywriting webu: jak funguje spolupráce s copywriterem a v které fázi ho oslovit

Když připravujete nový web pro svou firmu, dřív nebo později musíte vyřešit nové texty. Abyste věděli, co vás čeká, sepsali jsme, jakou roli copywriter v tvorbě webu zastává, v které fázi ho nejlépe oslovit a jak spolupráce probíhá od prvního kontaktu až po spuštění webu.

Jak prodat inovativní produkty obsahem? Připravte si na ně trh

Lékařská ordinace, která nestíhá zvedat pacientům telefony a nejvíce času jí zabírají rutinní opakující se úkony. Učitelka, která se potýká se šikanou ve třídě. Stavbyvedoucí, který tráví několik hodin týdně nad neúplnými tabulkami s docházkou dělníků. Co mají společného? Vůbec netuší, že existují produkty, které jejich potíže vyřeší.

HR marketing: jak oslovit lidi, kteří zatím nehledají práci

O změně práce reálně uvažuje 16 % zaměstnanců a dalších 14 % jich nové místo aktivně hledá. Pokud však HR komunikaci založíte jen na náborovém inzerátu a výkonnostní kampani, opomíjíte 70 % lidí. Používejte i další marketingové formáty. Oslovíte tím pasivní většinu a připravíte si půdu pro chvíli, kdy v práci člověk bouchne do stolu a pustí se do hledání nového zaměstnavatele.

Jak začít s copywritingem? Srovnali jsme zkušenosti s prací in-house, v agentuře i na volné noze

„Odmalička píšu. Slohovky, povídky do šuplíku, vlastní blog. Psaní mě baví a chci se živit jako copywriter.“ Tento příběh v různých obměnách slýcháme při náboru do Obsahovky. Jak a kde ale sbírat zkušenosti, když svou copy kariéru teprve startujete? Přečtěte si zkušenosti našich kolegů, kteří si vyzkoušeli psaní na volné noze, copywriting ve firmě i práci v agentuře. A jedno varování úvodem – tu správnou cestu si pro sebe musíte vybrat sami.

Jak pomocí obsahu nalákáte dobré zaměstnance

Nabírat kvalitní zaměstnance není snadné. Pomůže vám s tím ale dobrý obsah a promyšlený employer branding, tedy značka zaměstnavatele. Dali jsme pro vás dohromady, jak napsat HR inzerát, HR blogový článek a co by měl obsahovat kariérní web. A kromě toho se dozvíte základní tipy k vytváření firemních fotek a videí.

V čem jsme se poučili při tvorbě onboardingu, který usnadňuje nalodění do agenturního života

Onboarding je v Obsahovce snad nejčastěji vylepšovaným procesem. Přeci jen, když už najdeme nové kolegy, chceme jim jejich první měsíce v nové práci maximálně usnadnit. Těžíme z toho pak všichni – nováčci rychle zapadnou a firma získá další schopnou posilu. Přečtěte si, jaká vylepšení jsme v naloďování udělali za poslední dva roky a jak jsme se poučili z chyb.

[Aktualizace] Jak psát o velmi složitých oborech

Nejsme experti na fluoroalkylační činidla nebo hybridní investiční strategie, ale umíme o složitých tématech expertně psát. Za dlouhé roky jsme si vybudovali (více či méně) sofistikované postupy, které nám pomáhají při vytváření obsahu pro ty nejsložitější obory.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.