Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

[Proč obsah, 1. díl] Návod a tipy, jak se díky obsahu stát autoritou v oboru

Lidé vám věří. Když se řekne název vašeho oboru, hned si ho spojí s vaší značkou. Firmy se vámi inspirují a spousta vás i kopíruje. Novináři si k vám chodí pro informace. Jste autorita. Leader. Chcete navést, jak na to? Poradíme.

Jak psát produktové popisky na e-shop

Texty, které prodávají. To si přečtete na webu každého copywritera nebo marketingové agentury. Jenže jak takové texty napsat? Sdílíme tipy, jak vyšvihnout skvělé produktové popisky – čtěte, pokud jste začínající copywriter, majitel malého e-shopu nebo firemní markeťák.

Jak spravujeme sociální sítě

„Nevíme si rady s Facebookem, můžete nám poradit?“ Podobné otázky dostáváme často. A není divu. Sociální sítě se neustále mění a je obtížné všechny změny sledovat. Jejich správa totiž zdaleka není jen o psaní příspěvků, což vám chceme dokázat v tomto článku.

Copywriting anglicky. Co děláme pro kvalitní texty v angličtině

V Obsahovce tvoříme pro největší, nejzajímavější a oborově nejnáročnější firmy v Česku. Weby, články a jakékoliv jiné obsahové formáty. Česky a teď i anglicky. Vysvětlím, co je důležité pohlídat u překlápění marketingových textů do angličtiny a proč potřebujete copywritera, ne jenom překladatele.

Copywriting v angličtině: Nezabíjejte svůj obsah nefunkčním překladem

Čím dál více firem v Česku potřebuje obsah nejen v češtině, ale také v angličtině, případně i v dalších jazycích. Což je samozřejmě skvělé – jsme velcí fandové tuzemských firem, kterým se daří i za hranicemi. Jenže aby obsah fungoval, nestačí ho pouze přeložit do cizího jazyka. Vyžaduje péči copywritera. Přečtěte si, proč.

[Příručka pro začínající copywritery] Co se naučit, aby vám dobrou práci nevzal robot?

Když zadáte do Googlu heslo AI copywriting, vyskočí online nástroje, které za pár vteřin vytvoří text na libovolné téma. A upřímně: výsledek není o moc horší než generické texty od skutečných copywriterů. Jestli jste na začátku kariéry a chcete se psaním živit, musíte se rychle dostat nad průměr. Pak budete mít skvělou práci. Využijte to nejlepší z know-how Obsahovky, aby z vás vyrostl dobrý copywriter.

Kam s kariérní stránkou: podstránka webu, na samostatnou doménu, nebo na tržiště?

Při výběru vhodného řešení kariérní stránky zvažte technickou náročnost i vnitrofiremní politiku. Začněte ale ještě o krok dřív – zmapujte svou výchozí situaci, definujte cíle a promyslete, jak se vaše rozhodnutí promítne do celkové komunikace firmy. Neznámý startup totiž hraje s jinými kartami než etablovaný zaměstnavatel a krátkodobá kampaň vyžaduje odlišný vercajk než dlouhodobý nábor.

Copywriting webu: jak funguje spolupráce s copywriterem a v které fázi ho oslovit

Když připravujete nový web pro svou firmu, dřív nebo později musíte vyřešit nové texty. Abyste věděli, co vás čeká, sepsali jsme, jakou roli copywriter v tvorbě webu zastává, v které fázi ho nejlépe oslovit a jak spolupráce probíhá od prvního kontaktu až po spuštění webu.

Jak prodat inovativní produkty obsahem? Připravte si na ně trh

Lékařská ordinace, která nestíhá zvedat pacientům telefony a nejvíce času jí zabírají rutinní opakující se úkony. Učitelka, která se potýká se šikanou ve třídě. Stavbyvedoucí, který tráví několik hodin týdně nad neúplnými tabulkami s docházkou dělníků. Co mají společného? Vůbec netuší, že existují produkty, které jejich potíže vyřeší.

Jak začít s copywritingem? Srovnali jsme zkušenosti s prací in-house, v agentuře i na volné noze

„Odmalička píšu. Slohovky, povídky do šuplíku, vlastní blog. Psaní mě baví a chci se živit jako copywriter.“ Tento příběh v různých obměnách slýcháme při náboru do Obsahovky. Jak a kde ale sbírat zkušenosti, když svou copy kariéru teprve startujete? Přečtěte si zkušenosti našich kolegů, kteří si vyzkoušeli psaní na volné noze, copywriting ve firmě i práci v agentuře. A jedno varování úvodem – tu správnou cestu si pro sebe musíte vybrat sami.

Jak pomocí obsahu nalákáte dobré zaměstnance

Nabírat kvalitní zaměstnance není snadné. Pomůže vám s tím ale dobrý obsah a promyšlený employer branding, tedy značka zaměstnavatele. Dali jsme pro vás dohromady, jak napsat HR inzerát, HR blogový článek a co by měl obsahovat kariérní web. A kromě toho se dozvíte základní tipy k vytváření firemních fotek a videí.

V čem jsme se poučili při tvorbě onboardingu, který usnadňuje nalodění do agenturního života

Onboarding je v Obsahovce snad nejčastěji vylepšovaným procesem. Přeci jen, když už najdeme nové kolegy, chceme jim jejich první měsíce v nové práci maximálně usnadnit. Těžíme z toho pak všichni – nováčci rychle zapadnou a firma získá další schopnou posilu. Přečtěte si, jaká vylepšení jsme v naloďování udělali za poslední dva roky a jak jsme se poučili z chyb.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.