Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Jan Sýkora
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

34. díl: Jak se píše… o angličtině

„ChatGPT je na trénink angličtiny dnes lepší než špatný učitel angličtiny,“ říká Broňa Sobotka, nadšený učitel angličtiny z Brna. Zlepšovat se v angličtině lidem pomáhá už dlouhé roky, v podcastu jsme se proto bavili o tom, jak se mění požadavky jeho studentů na způsob, kterým se v jazyce chtějí vzdělávat. Kromě vzdělávacích tipů nám Broňa prozradil řadu postřehů, které se v posledních letech naučil při tvorbě téměř tří desítek online vzdělávacích kurzů.

33. díl: Jak se píše… o závislosti na technologiích

Kdy se vztah k našemu telefonu stává problematickým? Tým psychologů z organizace Replug me lidem to pomáhá rozpoznat a učí je, jak si k technologiím najít zdravější cestu. V podcastu Jak se píše o poslání Replug me promluvila předsedkyně Jana Klusáková a copywriterka Adéla Svobodová.

32. díl: Jak se píše… blog pro rodiče

Kam vyrazit s dětmi v Brně a okolí? To se dozvíte na blogu Brněnská máma, jehož autorka Kateřina Veveričíková už pátým rokem přináší tipy na výlety a zajímavá místa, které si užije celá rodina. V podcastu sdílela, co ji k tvorbě blogu přivedlo a jak si jako máma tří dětí na psaní blogu nachází čas.

31. díl: Jak se píše… o jižní Moravě

Jak přilákat turisty z celého Česka i ze zahraničí na jižní Moravu? Tím se ve své práci zabývá Martina Grůzová ředitelka Centrály cestovního ruchu jižní Moravy. V podcastu prozradila, jak k propagaci kraje přistupuje i co jsou jeho největší lákadla.

30. díl: Jak se píše… o volnočasových aktivitách

Nabízet volnočasové aktivity, propagovat kroužky pro děti i dospělé, informovat o akcích pro veřejnost. To všechno patří k práci PR manažerky a tiskové mluvčí Střediska volného času Lužánky Kristýny Bejčkové. Poslouchejte, jak se jí daří udržet si přehled o nespočtu aktivit, komunikovat s lektory i účastníky kurzů a být vlastně pořád na příjmu.

29. díl: Jak se píše… kurz osobního rozvoje

Pokud jste fanoušky osobního nebo pracovního rozvoje, určitě znáte knihy z nakladatelství Jan Melvil Publishing. Vydali řadu bestsellerů a už tři roky provozují také online kurzy Vyšší Melvilí. Předávají v nich ty nejlepší hacky z jejich knih doplněné o know-how lektorů. O vzniku kurzů, jejich struktuře i marketingu kolem celé Vyšší Melvilí jsme si povídali s Nikolou Zubalíkovou a Petrou Čechovou.

28. díl: Jak se píše… kritika kaváren

Jeho rajónem je brněnská gastro scéna, poznávacím znamením žluté módní doplňky, a zbraní kritický blog – na něm už sedmým rokem hodnotí úroveň místních kaváren. Nevynechá přitom jediný detail, od hlasitosti hudby až po kvalitu pěny na cappuccinu. O své zkušenosti s dlouholetým psaním recenzí se v nové epizodě podcastu podělil „fantom brněnských kaváren,“ nezávislý kritik vystupující pod přezdívkou Žlutý zákazník.

27. díl: Jak se píše… o práci řidiče MHD

Chceš, aby za tebou holky běhaly? Staň se řidičem MHD. Chceš řídit káru za 60 mega? Staň se řidičem šaliny. Dělá se ti vzadu blbě? Staň se řidičem MHD. To je výběr z 22 plakátů, které vídají cestující městské hromadné dopravy v Brně. O náborové kampani, práci řidiče a marketingu Dopravního podniku města Brna si Honza Sýkora z Obsahovky povídal s Hanou Tomaštíkovou.

26. díl: Jak se píše… o reklamě na Facebooku

Petr Handlíř patří mezi přední experty na výkonnostní reklamu na Facebooku. Spolu se svým týmem spravuje stovky reklamních účtů, milionové rozpočty a stará se růst lovebrandů jako Vasky, Woox nebo Grizly. V novém díle prozradil, co podle něj v reklamě na Facebooku nejlépe funguje a proč už dávno nestačí reklamu „nějak naklikat“.

25. díl: Jak se píše… s daty v zádech

S copywriterem a editorem Šimonem Halamáskem jsme probírali, proč se při tvorbě obsahu neobejdete bez dat. Šimon působí ve firmě Behavio, která se zaměřuje na testování značek a měření kampaní – na kontě mají i vlastní datový nástroj Atlas Čechů. Nasajte pořádnou porci z jejich výzkumnického know-how v novém dílu podcastu.

24. díl: Jak se píše… o městské hromadné dopravě

Co obnáší práce vedoucího marketingu Pražské integrované dopravy? Na to se Martin ptal Filipa Drápala, který má pod palcem komunikaci o pražské dopravě od tramvají po autobusy. Poslechněte si, jak se jeho týmu daří toto živé a složité téma prezentovat – od změn v jízdních řádech až po přesvědčování lidí, aby méně jezdili autem.

23. díl: Jak se píše… o gastronomii

Tentokrát si Martin Brablec povídal s majitelem marketingového studia čtyry a hrdým hostinským, Patrikem Medřickým. Patrikovi se podařilo propojit své dvě vášně, gastro a marketing. Coby marketingový lídr stopadesátičlenného týmu Lidi z Baru nejprve pečoval o propagaci několika brněnských gastro podniků, později otevřel rovnou dva vlastní – Pohárek Pavlov a hostinec Nádr v Brně. Poslechněte si, proč se podle něj kavárny ani bary bez marketingu neobejdou a které fígle se mu osvědčily.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.