Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

18. díl: Jak se píše… o sportovní výživě

Kreativita, vtip, ale také odborné informace ověřené výživovými poradci. To je mix, který zaručuje úspěch komunikace Aktinu na sítích i na vlastním blogu. Stojí za ní také Iva Linhartová, která byla hostem dalšího dílu našeho podcastu.

17. díl: Jak se píše o... půjčkách

V Home Creditu začínal jako copywriter, teď vede celý marketingový tým. Jan Vašíček v novém dílu podcastu mluvil o tom, jak přistupuje ke komunikaci citlivého tématu půjček a úvěrů a co všechno musí dodržet, aby byla komunikace férová.

16. díl: Jak se píše... o softwaru

Květa Geršlová je freelance marketérka, copywriterka a tvůrkyně obsahu. Značkám pomáhá odlišit se pomocí obsahu od konkurence. Zkušenosti sbírala ve startupu, agentuře i technologické firmě. Ví, jak je těžké psát o složitých oborech i jak ukázat, co děláte, jinak než to ukazují ostatní.

15. díl: Jak se píše… o úklidu

Kateřina Brožová je největší česká úklidová influencerka. Už přes 4 roky ukazuje na sociálních sítích, jak doma uklízet ekologicky, třeba za použití jedlé sody nebo kyseliny citronové. S osvětou začala jen tak pro radost, když byla na rodičovské s dvěma malými dětmi. Dnes má Úklid pro klid vlastní e-shop a čtvrt milionu sledujících na Instagramu.

14. díl: Jak se píše o bikesharingu

Honza Střecha u Rekol začínal jako servisák. Postupně se vypracoval na markeťáka, který řídí komunikaci ve všech městech, kde se růžová kola půjčují. O tom, jak se liší komunikace s fanoušky v Praze a Prostějově i jak se marketing Rekol proměnil od počátku jejich fungování, mluvil Honza v novém dílu podcastu Obsahovky.

13. díl: Jak se píše... o HR

„Trh se změnil, nezaměstnanost je daleko nižší. Lidi musíte hledat i jinak, než jen na inzertním portálu,“ říká Petra Nulíčková. Pracuje jako HR manažerka v investiční skupině Pale Fire Capital a krom toho o HR hodně přednáší i píše. V novém dílu podcastu sdílela tipy na budování značky zaměstnavatele, komunikaci s uchazeči i textování inzerátu.

12. díl: Jak se píše… za Škodovku

„Někdy se celý den nezastavím a musím být pořád ve střehu, jindy je to trochu volnější,“ popisuje svůj pracovní rytmus tiskový mluvčí Pavel Jína. V novém dílu podcastu Obsahovky se podělil o to, kolik času zabere příprava premiéry nového modelu auta, jak se tvoří obsah v Česku i na mezinárodních trzích nebo jak Škodovka přistupuje k propagaci elektromobility.

11. díl: Jak se píše… vtip

Kdo je povolanější mluvit o používání vtipu v copy a propagaci značky, než stand-up komička? Lucie Macháčková je navíc moderátorka, scénáristka, herečka, spisovatelka a head of social v České televizi. V novém dílu podcastu si s ní Martin povídal o tom, jak vtip vytvořit i jak poznat, kam už se vtip nehodí.

10. díl: Jak se píše… o duševním zdraví

Psaní o své práci psychologa je pro Adama Táborského způsob, jak si utřídit myšlenky a získat pohled z jiné perspektivy. O tom, jak se odhodlat k vydávání obsahu pro veřejnost a proč je to pro psychologa důležité, mluví v novém díle podcastu.

9. díl: Jak se píše… v neziskovce

Vydávat kvanta obsahu a spoléhat přitom jen na dobrovolníky může být pro někoho noční můra. Pro Terézii Palaščákovou z Česko.Digital je to denní chleba. Co jí pomáhá a jak své kolegy motivuje, aby jí dodávali smysluplný a kvalitní obsah, prozradila v dalším díle podcastu.

8. díl: Jak se píše… o práci policie

Místo nudných svodek se strohými informacemi vydává podcast Švestky valí pecky a o práci strážníků informuje na Facebooku i Twitteru. O tom, jak předávat důležité informace lidem poutavou formou v mantinelech omezující legislativy, povídá Jakub Ghanem, vedoucí tiskového oddělení brněnské městské policie.

7. díl: Jak se píše… v B2B obchodu

Majka Schüller má na starosti celý marketing firmy KOMA Modular, která se zabývá modulární výstavbou. Psát o inovativním oboru a cílit na další firmy se v mnohém liší od propagace zboží zákazníkům. O specifikách komunikace v B2B povídala v dalším dílu podcastu Obsahovky.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.