Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
22. díl: Jak se píše… o barefoot botách
E-shop s barefootovou obuví naBOSo tvoří na poměry e-commerce spoustu vzdělávacího obsahu – od blogu po podcasty, kam zvou fyzioterapeuty. Proč to funguje a jak naBOSo rozšiřuje svou základnu fanoušků o nové zákazníky? Poslechněte si rozhovor s manažerem naBOSo Jiřím Součkem.
21. díl: Jak se píše… o písmu
David Březina, zakladatel Rosetta Type Foundry, vás v novém díle podcastu zasvětí do tajů typografie. Nahlédnete do „výrobních postupů“ a dozvíte se, jak vznikají nové fonty. David také přiblíží, jak typ písma ovlivňuje komunikaci a zavzpomíná třeba na to, jak v Rosettě navrhovali písmo pro Bundesligu.
20. díl: Jak se píše… pro gamery
Jak postupovat, když chcete svůj produkt prodat hráčům videoher? O tom si povídal Martin Brablec s kreativním ředitelem gamingové agentury Good Game Janem Bendou. Probrali, v čem je komunikace s hráči videoher specifická, jak do ní naskočit a neztrapnit se nebo jakou roli v ní hrají influenceři.
19. díl: Jak se píše… o interní komunikaci
Agáta Hauerová je „interkářkou tělem i duší“ už přes 10 let. O interní komunikaci píše, přednáší a obdržela za ni také několik cen. Poslechněte si, proč ji tato disciplína tak baví a co by doporučila všem, kteří se do ní pouští.
18. díl: Jak se píše… o sportovní výživě
Kreativita, vtip, ale také odborné informace ověřené výživovými poradci. To je mix, který zaručuje úspěch komunikace Aktinu na sítích i na vlastním blogu. Stojí za ní také Iva Linhartová, která byla hostem dalšího dílu našeho podcastu.
17. díl: Jak se píše o... půjčkách
V Home Creditu začínal jako copywriter, teď vede celý marketingový tým. Jan Vašíček v novém dílu podcastu mluvil o tom, jak přistupuje ke komunikaci citlivého tématu půjček a úvěrů a co všechno musí dodržet, aby byla komunikace férová.
16. díl: Jak se píše... o softwaru
Květa Geršlová je freelance marketérka, copywriterka a tvůrkyně obsahu. Značkám pomáhá odlišit se pomocí obsahu od konkurence. Zkušenosti sbírala ve startupu, agentuře i technologické firmě. Ví, jak je těžké psát o složitých oborech i jak ukázat, co děláte, jinak než to ukazují ostatní.
15. díl: Jak se píše… o úklidu
Kateřina Brožová je největší česká úklidová influencerka. Už přes 4 roky ukazuje na sociálních sítích, jak doma uklízet ekologicky, třeba za použití jedlé sody nebo kyseliny citronové. S osvětou začala jen tak pro radost, když byla na rodičovské s dvěma malými dětmi. Dnes má Úklid pro klid vlastní e-shop a čtvrt milionu sledujících na Instagramu.
14. díl: Jak se píše o bikesharingu
Honza Střecha u Rekol začínal jako servisák. Postupně se vypracoval na markeťáka, který řídí komunikaci ve všech městech, kde se růžová kola půjčují. O tom, jak se liší komunikace s fanoušky v Praze a Prostějově i jak se marketing Rekol proměnil od počátku jejich fungování, mluvil Honza v novém dílu podcastu Obsahovky.
13. díl: Jak se píše... o HR
„Trh se změnil, nezaměstnanost je daleko nižší. Lidi musíte hledat i jinak, než jen na inzertním portálu,“ říká Petra Nulíčková. Pracuje jako HR manažerka v investiční skupině Pale Fire Capital a krom toho o HR hodně přednáší i píše. V novém dílu podcastu sdílela tipy na budování značky zaměstnavatele, komunikaci s uchazeči i textování inzerátu.
12. díl: Jak se píše… za Škodovku
„Někdy se celý den nezastavím a musím být pořád ve střehu, jindy je to trochu volnější,“ popisuje svůj pracovní rytmus tiskový mluvčí Pavel Jína. V novém dílu podcastu Obsahovky se podělil o to, kolik času zabere příprava premiéry nového modelu auta, jak se tvoří obsah v Česku i na mezinárodních trzích nebo jak Škodovka přistupuje k propagaci elektromobility.
11. díl: Jak se píše… vtip
Kdo je povolanější mluvit o používání vtipu v copy a propagaci značky, než stand-up komička? Lucie Macháčková je navíc moderátorka, scénáristka, herečka, spisovatelka a head of social v České televizi. V novém dílu podcastu si s ní Martin povídal o tom, jak vtip vytvořit i jak poznat, kam už se vtip nehodí.