Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Jan Sýkora
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Rozvojový kurz Obsahovky pohledem lektora: komu dá nejvíc, komu ho nedoporučuji a proč?

Za posledních pět let jsem s kolegy odučil devět rozvojových kurzů a pod rukama mi prošlo přes 50 copywriterů nebo markeťáků, kteří se ve své firmě starají o obsah. Co si z toho odnáším? Kurz není příliš vhodný pro začátečníky – a naopak nejvíce pomůže těm, kteří cítí stagnaci. Čtěte proč.

Původně privátní zpráva o klíčových změnách Obsahovky

Přestěhovali jsme se. Všude: v Praze jsme v coworku na Václaváku, v Brně na Husově a v ateliéru na Slovákově máme nájemníky. Stěhováním (zatím) vyvrcholila proměna celé Obsahovky zahájená 29. 11. 2021 ve chvíli, kdy jsem se opět vrátil do role CEO. Pokud vás zajímají detaily, tohle je přesně článek pro vás. Měl být neveřejný – jen pro klienty a partnery – ale nakonec jej dávám ven.

Eliška Gunišová na 12. CopyCampu: Jak vidět smysl v dlouhodobých spolupracích

CopyCamp je tradiční obsahová konference určená copywriterům, markeťákům i majitelům firem. Na letošním 12. ročníku naše týmlíderka Eliška sdílela zkušenosti z dlouhodobé spolupráce s klienty. A tipy, jak v takové spolupráci udržet spokojenost na všech stranách.

Zlepšete se v psaní e-mailů: aktualizovali jsme náš seriál Jak psát e-maily

V roce 2017 sepsal náš kápo Martin Brablec 21dílný e-mailový seriál s radami pro tvorbu e-mailů, které by mu ve schránce udělaly radost. Rok 2017 už je ale doba bronzová, takže jsme seriál aktualizovali, aby bylo jeho know-how ještě šťavnatější.

Hledá se: grafik se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme pro náročné klienty a o složitých oborech, ale také tvoříme infografiky nebo třeba připravujeme příspěvky na sociální sítě. Hledáme proto posilu, která je v grafických programech jako doma a chce propojovat vizuální a psaný obsah. Pokud hledáte různorodou práci, tahle volná židle možná čeká právě na vás.

Hledá se: projekťák do Brna

V Obsahovce píšeme, tvoříme obsahové strategie nebo třeba fotíme a natáčíme. Je nás 20, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A pořád rozšiřujeme klientskou i copy základnu, proto potřebujeme další organizační posilu, která bude růst s námi. Pokud umíte být rázný a vlídný zároveň a rádi objevujete řešení i tam, kde je nikdo jiný nevidí, hledáme právě vás.

Hledá se: copywriter odkudkoliv

Hledáme kolegu, který s námi bude psát o složitých oborech a tvořit obsah pro náročné klienty. Z Brna, Prahy a klidně taky z Deštného v Orlických horách. Až to bude bezpečné, občas se určitě potkáme i naživo, nevadí nám ale, když v kanclu nebudete sedět 5 dní v týdnu. Pokud vám nevadí občasné dojíždění, máte za sebou nějakou tu praxi a nejvíc ze všeho vás pořád baví psaní a práce s obsahem, možná hledáme právě vás.

Představujeme Obsahový audit webu

Máme rádi funkční obsah. Proto jsme vytvořili podrobný audit obsahu webu, ve kterém rozebereme každou stránku do posledního písmenka. Profesionálním rozcupováním to ale nekončí. Přidáme i 22+ stránkový report, check-list a to-do list, jak obsah okamžitě vylepšit. Do 5 dní a za zlomek ceny, na kterou by přišel obsah webu od profesionálního copywritera.

[Návod+check-list] Onboarding, který nováčkům usnadňuje nalodění do agenturního života

Rok jsme zdokonalovali naloďovací proces pro nové kolegy. Teď jsme pro vás sepsali návod, se kterým to zvládnete taky.

SEO copywriting v roce 2019: co musí každý dobrý textař vědět o SEO

Když jsem před lety začínal v on-line agentuře, měli tamější obchoďáci za to, že cílem SEO je dostat klienta na první pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova. A mně jako copywriterovi nakukali, že musím tato klíčová slova psát psát do všech textů v co nejvyšší hustotě...

4 důvody, proč z vás videohry udělají lepšího copywritera

Říká se, že kdo chce dobře psát, musí hodně číst. Málokdo ale ví, že vaše copywriterské dovedností vypiluje i pravidelné hraní videoher. Ty totiž nespočívají jen ve střílení démonů, stavění řádků z padajících kostiček a budování zábavních parků. V tomto článku zjistíte, proč by si měl každý copywriter jednou za čas nějakou hru zapařit.

Končí nám dvě skvělé (a velké) spolupráce

Většina agentur střídá navenek dva radostné obrazy. První zvěstuje příchod nového klienta a druhý nástup svěžích kolegů do týmu. I my to tak děláme. Jejich protipól ale zahlédnete jen vzácně. Jenže i to se děje. A právě rozchodem agentury s klientem jsme si teď procházíme – a to hned dvojitě.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.